PDA

View Full Version : Gaat de EuroGT in 2006 weer van start?

Mark
08-11-2005, 13:56
De Hartmannetjes gaan het in ieder geval proberen ;)

A Club will be set-up to enable the promotion of the Euro GT Series in the best possible way.

For 2006 a total of 5 race events is planned.
The following circuits might be considered:
• Nürburgring
• Hockenheimring
• Lausitzring
• Spa – Francorchamps
• Zolder
• Assen
• Zandvoort

http://www.eurogtseries.com/news_2006.html

Ze mikken op 1 nivo hoger dan het DSC, want het DSC gaat in 2006 ook "europees". Toch benieuwd of er voldoende dikke bakken zijn om een EuroGT serie in te richten ;)

Autofan
08-11-2005, 18:38
Een EuroGT serie zoals in 2003 zou ik best wel leuk vinden, zeker als ze naar Zolder zouden komen. ;) Of zoals vorig jaar tijdens het voorprogramma van de Marlboro Masters. Toen had je toch een paar Marcos LM600's, enkele Vipers, één of meerdere Stealth's B6 en zelfs een BMW M3 GTR, verschillende Porsches...

Scapa
08-11-2005, 20:42
Hopelijk voor de Belcar blijft het bij proberen.

Autofan
08-11-2005, 20:51

Veel Belcar-rijders reden daar niet in. Een Kuismanen bijvoorbeeld reed zowel EuroGT als Belcar ;)

Mark
08-11-2005, 21:47

Ligt eraan welk reglement meer in de smaak valt bij de heren dikke bakken coureurs ;)

GT2-R
16-11-2005, 18:51

Ik denk niet dat de belcar veel moet vrezen voor 2006.
Zie short news 23 en ik heb gelezen dat kuismanen overweegt een Corvette C6R te kopen (zie elders bij 'endurence' op dit forum).

Greets, Dr. Jozz

Mark
16-11-2005, 22:33
Ik denk niet dat de belcar veel moet vrezen voor 2006.

Nou, ik vind de timing van de nieuwe launch van de Euro GT series anders aardig verdacht ;) Op het moment dat je her en der wat mopperende Belcaristen op het net tegenkomt, komt opeens de Euro GT weer tot leven. Dat doet die meneer Hartman alleen als hij denkt dat hij klanten kan binnenhalen. Zoveel dikke GT's zijn er niet in Ollanda ;)