PDA

View Full Version : Race Promotion Night, de race 12-11-05

Mark
13-11-2005, 01:59
Wat een prachtigte en incindentrijke afsluiter van het seizoen. Een dag van vele malen: De laatste keer ;)

Het was voor de laatste keer dat men reed op het oude asfalt en de lay-out van het circuit. Namen als Sprinters Cup en Touring Cup zien we niet meer terug. Tinus uit de OTO-bar geeft het stokje over aan iemand anders. We gaan een lange, en op bepaalde vlakken, een onzekere winter tegenmoet.

Resultaat van de wedstrijd is hier te terug te vinden: Raceresults.nu (http://www.hhold.nl/Uitslagen/Organisators/Circuit_Zolder/Zolder_Touring_Cup-2005/5%20-%20Wedstrijd%20ZTC%2012%20november%202005/Race%20algemeen.htm)

Zoals te verwachten viel heeft de 9 gewonnen maar wel met een klein verschil. Het deelnemersveld in de TC en SC was mooi en groot te noemen. In de SC zagen we een prachtige Historic Ford (type?) en Chevy voorbij komen. Paddocker Clubman had zijn Alfa 155 van een bijzondere liverey voorzien. Complete wagen in een "thema" gestoken. Niet her en der een sponsornaampje plakken zoals dat gebruikelijk is.

Zelfs in de SC zagen we heel wat schuivers. De Porsche Spyder zag er aan twee kanten zwaar gehavend uit. Maar er waren meer SC-wagens die oorlogs-schade hadden ;)

Tja dan de TC. Topper van de dag waren Starsky & Hutch met hun ouwe barrel Suzuki Swift. In de eerste ronde haalde deze wagen doodleuk zijn directe tegenstander (Audi TT) buitenom in, in de Ickx-chicane. Die mannen moeten vandaag plezier hebben gehad, in de bochten deden die niet onder voor de Porsches ;) Naderhand gaven de mannen van de Swift hun collega's in de VW Lupo een letterlijk duwtje in de rug om de Lupo de pits te laten bereiken.

De eerste SC-procedure van de TC was wel uniek te noemen, een probleempje met de chronometrage was de oorzaak. Voor een TC-wedstrijd hebben we veel klappers en schuivers gezien. De reden? half-om-half weer? Wie zal het zeggen...............

Leuk deelnemersveld. Zonder meer een kers op de taart bij het aflsuiten van het seizoen.

Wat betreft ons ploegje oranje mannen. Tijdens de RPN is het vaste traditie om een vuurtje te stoken...........en dit jaar hadden we een mooie. Zo leuk en gezellig dat we na afloop van de wedstrijd op post bleven. Onder het genot van een prachtig kampvuur het jaar in stijl afsluiten. Een dankjewel aan AJ om op dat tijdstip een natte ;) :D service te verlenen!

Bugalfa
13-11-2005, 02:12
Godverdegodver...Uniball afgebroken op 1u40 van't einde, van 1e met 4 ronden voorsprong naar 3e . 4e in't jaarklassement T3 op...2 punten v.d. 3e .
Allemaal tijdens m'n allerlaatste relais ; niet kunnen vlammen in't donker zoals ik wou . Ik denk dat ik nog een wedstrijdje uitkies om wél op een hoge noot te stoppen...

A.J.
13-11-2005, 10:50
. Een dankjewel aan AJ om op dat tijdstip een natte ;) :D service te verlenen!

graag gedaan. En hebt ge de strepen op de baan uitgegomd die ik per ongeluk getrokken heb toen ik terug richting wheels vertrok. Anders ziet iedereen weer waar ik geweest ben...
Was weer een heftige afsluiter. Om 6u 's morgens mijn deuren dicht gedaan na een wervelend feestje. 10 uren koers noemen ze dat dan :D

Eddy V
13-11-2005, 11:54
Namen als Sprinters Cup en Touring Cup zien we niet meer terug.

Volgens bepaalde bronnen zou dit laatste nog niet zo zeker zijn.

Bugalfa
13-11-2005, 12:13
Ik denk dat wij toch nog 3e in't jaarklassement van T3 moeten zijn : Eindklassement volgens mij ;
-1e 45 VdW-Dierckx 133pt.
-2e 61 Niesen-Vdr 73pt.
-3e 47 DeBeil-Bens-Broodcoren-Verhulst-Boulat-VanEdom-DeNeef 68pt.
-4e 44 Frans & co 65pt.
-5e 14 Stehr-Vissenberg 63pt.
-6e 79 Ronchail 54pt.
-7e 35 VanEdom-DeNeef-Meys 12pt.

Onze Pech is het geluk van Niesen-Vdr geweest ; Was de Uniball niet afgebroken door remschijfvibratie(hadden we ze maar preventief vervangen de verloren pittijd ca. 5 ronden had ik makkelijk weer goedgemaakt door 2,5u onder 2.00 te rijden...verkeerd gegokt) hadden we na 7u 184 ronden + 30 ronden per uur zouden we vlot over 270 laps geraakt zijn en met 199 laps zou Niesen niet geklasseerd zijn en dus 14pt armer . Let op het is hun wel gegund hoor die 2e, maar op die 3e plaats hebben wij wel recht mijn gedacht .

Ik vroeg aan Marc Martens of we erbij waren en die dacht van niet, we hadden beter nog even gewacht denk ik . Wie heeft het verdict gehoord ?

FormulaV-JH495
13-11-2005, 14:57
niemand foto's van de GP Spyder ???

Thomaske
13-11-2005, 20:35
Johnny Champagne van de VAS, hier beter bekent als Atenza, heeft er foto's van. Het is wel niet mooi tegenover het team/ rijder om ze aan Jan-en-alleman te laten zien. Of je moet zelf rijder of teamlid zijn van deze wagen.

Misschien staan ze op www.vas.be anders denk ik dat je ze niet te zien zal krijgen. Hierin versta ik hem dan wel.

Mvg...

FormulaV-JH495
13-11-2005, 21:10
@ Thomaske GLPK ... Corry D'Hooghe is mijn schoonpa en ik kon er gisteren helaas niet bij zijn en ik heb nog geen tijd gehad om naar de GP Spyder te gaan kijken ... that's why I asked for pics ... om eens te zien hoe erg het is

waarschijnlijke oorzaak : gebroken stuurstang ...

Thomaske
13-11-2005, 21:12
Dat wist ik niet. Ik hoop dat je mijn reactie begreep?

Je kan misschien eens een e-mail sturen naar Johnny Champagne, Atenza hier op de Paddock.

Mvg...

FormulaV-JH495
13-11-2005, 21:16
ik stuur hem een mailtje ...

Mr.Dallara
13-11-2005, 21:39
Op autosport.NL (http://www.autosport.nl/actueel/news.php?keuze=bericht&rubriek=28&bericht=2082) is er een klein verslag te vinden van de RPN. De eerste foto men een zwaaiende Menten is best wel grappig!

Clubman
13-11-2005, 21:45
re : spyder

Ik zat er niet ver achter en kan je vertellen dat het er erg schrikwekkend uitzag. De polyester spatte echt uit elkaar. Ik kon zelfs de brokstukken niet ontwijken en ben maar wat blij dat ie niet terug de baan op gecatapulteerd werd want dan had ik hem wellicht vol geraakt.

gelukkig is het bij materiele schade gebleven.
Ik hoop dat Corry het ziet zitten de auto te repareren want persoonlijk vond ik het altijd een toffe verschijning.

DJ_Magic
14-11-2005, 11:11
Zeer mooie race.
Veel spannende momenten.

Heb er 2 met eigen ogen meegemaakt. Was best schrikken.

De eerste was in de eerste links waar rond een uur of één a twee een vieze "crash" was tussen enkele wagens..
En toen tegen een uur of vijf toen de McDonalds Porche met een grote rookpluim achter zich aan de Villneuve chicane inging en een ware vuurvlam/bol aan de achterzijde vertoonde..

Foto's volgen nog..

Clubman
14-11-2005, 11:13
Paddocker Clubman had zijn Alfa 155 van een bijzondere liverey voorzien. Complete wagen in een "thema" gestoken. Niet her en der een sponsornaampje plakken zoals dat gebruikelijk is.

EERST : een dikke DANK U aan alle oranje personen ( want het zijn niet allemaal mannen hé ) !

DAN : heeft er iemand fotootjes van de 155 ?:eek:

DJ_Magic
14-11-2005, 11:45
EERST : een dikke DANK U aan alle oranje personen ( want het zijn niet allemaal mannen hé ) !

Ik heb er enkele pics van. Ik zal ze deze avond posten.

Infinity_MC
14-11-2005, 11:46

Ik heb enkele fotootjes van de 155 in de eerste linkse:

http://users.skynet.be/Racing-pictures/RPN/slides/DSC_8101.jpg

http://users.skynet.be/Racing-pictures/RPN/slides/DSC_8117.jpg

http://users.skynet.be/Racing-pictures/RPN/slides/DSC_8125.jpg

Greetings,
Infinity:eek:MC

Clubman
14-11-2005, 12:58
@infinity.

SUPER ! nen dikke merci !:bye:

Bugalfa
14-11-2005, 13:22
[QUOTE=Clubman]EERST : een dikke DANK U aan alle oranje personen ( want het zijn niet allemaal mannen hé ) !

Inderdaad dankzij het vakwerk van die Marshalls is de schade aan onze 156 beperkt gebleven tot de afgebroken Uniball en hebben ze alles er aan gedaan om slepen geen schade te berokkenen . Een beetje overleg helpt, vorige keer met de koprol van de andere 156 was er geen piloot bij om bij 't slepen toe te zien... 't waren allemaal Franstaligen (ik heb bijna 2u aan't "buurten" geweest met hun 2x een Dubois, 1 Oistelet klassejongens !)

B.C.
19-11-2005, 00:55
Ik denk dat wij toch nog 3e in't jaarklassement van T3 moeten zijn : Eindklassement volgens mij ;
-1e 45 VdW-Dierckx 133pt.
-2e 61 Niesen-Vdr 73pt.
-3e 47 DeBeil-Bens-Broodcoren-Verhulst-Boulat-VanEdom-DeNeef 68pt.
-4e 44 Frans & co 65pt.
-5e 14 Stehr-Vissenberg 63pt.
-6e 79 Ronchail 54pt.
-7e 35 VanEdom-DeNeef-Meys 12pt.

Onze Pech is het geluk van Niesen-Vdr geweest
@Bugalfa,van geluk mag je niet spreken!!!!:no: Wij hebben ook 2h stilgestaan met een kapotte koppeling (nee,ze kwam ni van mij),maar de mecanos hebben er keihard aan gewerkt om de wagen terug op de baan te krijgen.Aan deze mecanos van dat team :worship: :applaus: