Rrubinio
14-12-2001, 01:56
Donderdag 13 december, vrije-trainings-dag
Koud !!!!!!
Berekoud, gewoon onaandoenlijk. Vier BMW’s, drie Clio’s, één formule Ford, één Seat Ibiza, één 2CV, één Citroen AX, één Porsche en één Nissan Skyline. Met zijn 13 op de baan op de 13de is om moeilijkheden vragen. En die waren er ook, liefst 45 minuten code rood. Piloot X van de Mazda Cup kwam wat test werk doen voor 2002 met een Clio van First Motorsport. En net zoals vorige week (Porsche) ging het goed fout op post 10. De Renault gleed te ver naar buiten, piloot corrigeerde verkeerd waardoor de wagen links in de muur knalde, om vervolgens met een nog steeds te hoge snelheid dwars de grindbak in te schuiven. Met als gevolg meters hoge buitelingen met een 10 van de jury. Clio goed plat. Piloot voor controle naar het ziekenhuis, waar gelukkigerwijs enkel kneuzingen en sufheid werd vastgesteld. Après-tout toch nog een goede afloop. Om heel kort te zijn, 13 december :no: NIET :no: TE :no: DOEN :no: .
Koud !!!!!!
Berekoud, gewoon onaandoenlijk. Vier BMW’s, drie Clio’s, één formule Ford, één Seat Ibiza, één 2CV, één Citroen AX, één Porsche en één Nissan Skyline. Met zijn 13 op de baan op de 13de is om moeilijkheden vragen. En die waren er ook, liefst 45 minuten code rood. Piloot X van de Mazda Cup kwam wat test werk doen voor 2002 met een Clio van First Motorsport. En net zoals vorige week (Porsche) ging het goed fout op post 10. De Renault gleed te ver naar buiten, piloot corrigeerde verkeerd waardoor de wagen links in de muur knalde, om vervolgens met een nog steeds te hoge snelheid dwars de grindbak in te schuiven. Met als gevolg meters hoge buitelingen met een 10 van de jury. Clio goed plat. Piloot voor controle naar het ziekenhuis, waar gelukkigerwijs enkel kneuzingen en sufheid werd vastgesteld. Après-tout toch nog een goede afloop. Om heel kort te zijn, 13 december :no: NIET :no: TE :no: DOEN :no: .