PDA

View Full Version : ERAN RACING in JANUARI


A.J.
18-11-2005, 19:47
Heb vandaag een optie genomen op 2 zaterdagen in januari.
14 januari doen we een normale eran-dag met beginners in de ochtend en free driving in de namiddag. Er wordt een driftcursus gehouden in de paddock. Drifters komen niet op het circuit.
Op 28 januari is het een Free driving dag. Met van 9 tot 11u free drivng, 11 tot 12 drifters, 13 tot 15u30 free driving en 15u30 tot donker driften.
Zien jullie dit zitten?


See you in Zolder

Verder heb ik ook contact opgenomen met crix en Ternois om begin maart te gaan rijden. Zolder is gesloten wegens werken van 1 februari tot eind maart.
DUS kom zeker rijden in januari want na deze twee trackdays zal Zolder niet meer hetzelfde zijn...

M-jo
18-11-2005, 21:23
1ste zaterdag , ni zeker .
2de zaterdag zeker en vast !
Croix en Ternois ook .
Een zéér leuk circuit trouwens !
Ik verlang om er eens terug te keren .
Zeker als Eran-day !

Bugalfa
18-11-2005, 23:37
14 januari lukt mij nooit enzowat iedereen die met autoverkoop of onderdelen en dergelijke te maken heeft ; dan is't autosalon t.e.m. 22 januari ... 28 januri zal't wegens salonsucces ook weer vollen bak WE zijn in de showrooms...

A.J.
18-11-2005, 23:40
14 januari lukt mij nooit enzowat iedereen die met autoverkoop of onderdelen en dergelijke te maken heeft ; dan is't autosalon t.e.m. 22 januari ... 28 januri zal't wegens salonsucces ook weer vollen bak WE zijn in de showrooms...

Peter,

geef de mensen op het salon een bon die ze kunnen opnemen in Zolder door als passagier in de diverse Alfa's mee te gaan. Gegarandeerd een betere verkoop :D

B.C.
19-11-2005, 01:03
14 januari lukt mij nooit enzowat iedereen die met autoverkoop of onderdelen en dergelijke te maken heeft ; dan is't autosalon t.e.m. 22 januari ... 28 januri zal't wegens salonsucces ook weer vollen bak WE zijn in de showrooms...
@Bugalfa,ge zegt het goed!!!!! "Wij staan er met onderdelen":+ haha

@andy,laat maar komen zou ik zeggen!!!!

B.C.
19-11-2005, 01:10
@andy, laat maar komen,zou ik zeggen!!:worship:

Groetjes:bye:

B.C.
19-11-2005, 01:17
Een buitenlandse trip zie ik wil zitten!! See ya @ 3dec:gas:

Groetjes:bye:[/QUOTE]

Bugalfa
19-11-2005, 18:28
Peter,

geef de mensen op het salon een bon die ze kunnen opnemen in Zolder door als passagier in de diverse Alfa's mee te gaan. Gegarandeerd een betere verkoop :D

Ik blijf wel in de showroom, met geen stokken krijgen ze me naar't salon .

ubie
20-11-2005, 19:22
zat. 28ste januari -> sweet .. direct al in Januari aan't rijden ...
Dan duurt de winterstop niet zo lang :)

die dag(en) in maart op Croix gaat dit ook in een weekend zijn Andy? of is dit nog te vroeg om te zeggen?

PeterB16
21-11-2005, 13:34
Andy,

Er wordt toch ook nog een dag ergens in het voorjaar georganiseerd op Francorchamps hoop ik?

Edit: heb antwoord gevonden

M-jo
21-11-2005, 22:47
Geef antwoord dan . . .

PeterB16
22-11-2005, 13:31
Andy:

"we hopen nu snel de kalender an 2006 klaar te hebben. De data zijn aangevraagd maar we wachten nog op bevestiging van Circuit Zolder.
Ook Francorchamps gaan we weer organiseren, hopelijk krijgen we tijdig de datum doorgespeeld.
Wat het vrij rijden betreft was het een geslaagd jaar. Veel deelnemers, slechts enkele serieuze ongevallen, steeds met enkel materiele schade. En vooral veel positieve reacties. Het doet als organisator toch steeds goed om deze reacties te lezen. Teken dat we niet te slecht bezig zijn..."

volvotje007
23-11-2005, 18:58
Wij zullen ook aanwezig zijn met de volvo op zaterdag zeker weten :gas: :gas:

Philken
23-11-2005, 22:49
in januari zal ik ook komen(kweenognie welke datum, misschien alle 2)en Croix mannen dat is een plezant(maar verraderlijk) circuit, kheb er al een 20tal keer opgereden:zeker meegaan

M-jo
04-12-2005, 09:58
@ Philken : Groot gelijk !
Eran goes Croix !
Iedereen moet méé . . .

E30 Racing
04-12-2005, 10:46
Ik hou wel van een korte winterstop! ;)

Ga toch proberen om er allebei de zaterdagen bij te zijn!:gas:

jeroen van der
04-12-2005, 16:51
Ik ben zeer benieuwd naar de datum voor Francorchamps!! Afgelopen jaar heb die dag moeten missen, maar geen tweede keer meer!

Weet iemand hoeveel km het circuit van Croix van Zolder vandaan ligt? Ivm de reistijd is dat wel handig om te weten. 'T is toch wel Belgie....?

Verder; wat gaat er allemaal in Zolder gebeuren? Gaan ze het circuit verleggen of aanpassen of renoveren? ik kon er (nog) niets over vinden.

De data in januari zijn prima, zeker omdat het zaterdagen zijn!!

Tot ziens!

Philken
04-12-2005, 17:36
Weet iemand hoeveel km het circuit van Croix van Zolder vandaan ligt? Ivm de reistijd is dat wel handig om te weten. 'T is toch wel Belgie....?


Croix is ongeveer een 160km van Gent in FRANKRIJK... ik denk dus een kleine 300km van Zolder zie ook: www.circuitdecroix.com
maar echt de moeite waard!!!
en Andy?driften toegelaten????

M-jo
04-12-2005, 21:42
Er zal zeker gedrift worden ! Hé Andy ? . . . ?
Croix is zalig om te driften .
Ook voor de toeschouwers trouwens .
Je hoort en ziet constant de auto's rijden of driften !
De paddock is immers midden in het circuit . . .
Rondetijd ligt in de buurt van +/- 1 min dacht ik .
Oh zo fijn om daar rondjes af te malen .

Sjees
05-12-2005, 19:47
Ik ben er bij op 14 januari de auto staat er toch nog klaar voor

M-jo
06-12-2005, 16:01
Andieken

maak je de data bekend voor Croix ?

Duke of Drift

foby
06-12-2005, 23:37
Dienen 28ste januari zie ik wel zitten, en zeker croix! :gas:
alé, als tegen dan mijn kotjen wa meer pk heeft toch.:worship:

Ik hoop dat ze er mij dan ni afhalen na de eerste ronde !:fight: 97decibel... als da nog ni mag! :crazy:

Jeroen_M3
07-12-2005, 02:51
Croix zie ik wel zitten, een prachtig drift circuit. Foby voor zo ver ik weet zijn er daar geen geluidslimieten, dus daar mag de E30 eens brullen.

A.J.
07-12-2005, 04:07
croix zullen we bezoeken op vrijdag 3 en vrijdag 17 maart.
De geluidsnorm is 100 decibel met 5% tolerantie dus 105 db


in de zomer gaan we op 12 juli naar ginder.

Sjees
07-12-2005, 21:36
@ Andy zijn de datum's voor januari al definitief?? dit in verband met planning op het werk.

A.J.
07-12-2005, 21:40
De volgende data zijn definitief
- 14 januari Circuit Zolder
- 28 januari Circuit Zolder
- 3 maart croix-en-ternois
- 17 maart croix-en-ternois

De rest volgt zodra deze definitief zijn.

Sjees
07-12-2005, 21:44
Bedankt Andy de 14de ben ik er zeker bij de rest weet ik nog niet .

Thomaske
07-12-2005, 21:47
Ik probeer er in januari bij te zijn. Dit dan wel om alles weer eens op gevoelige plaat vast te leggen. Altijd toffe sfeer tussen de Eranners!

Mvg...

M-jo
13-12-2005, 17:13
Altijd toffe sfeer tussen de Eranners!

Klopt . Soms eens bizar . Altijd leuk . Ontspannen .
Goeie timing . Streng maar rechtvaardig .
En humor . Veel en goeie humor .
Goeie sfeer dus . . .

Dus : Gàààn met die banàààn !
Want ik ga naar Erààààààààn !

Philken
25-12-2005, 13:59
Croix zie ik wel zitten, een prachtig drift circuit. Foby voor zo ver ik weet zijn er daar geen geluidslimieten, dus daar mag de E30 eens brullen.
idd geen decibeldebielen.....ik hoop dat mijn e30 nu niet teveel lawaai maakt voor Zolder, ik heb de kat eruit gehaald en 't geluid is toch ietske(:rolleyes: ) toegenomen
@Andy: krijg je eerst een waarschuwing zodat je tegen de volgende keer de auto in orde kunt stellen of vlieg je er direct af?
geld het geluid oook voor het driften in de paddock? want ik vind nergens een 'debielmeter'

M-jo
04-01-2006, 08:30
Begint toch weeral serieus te kriebelen voor de 14de ! :gas:

R.T.
04-01-2006, 13:25
Moet je je voor het vrij rijden ook inschrijven, of geldt dit enkel bij de driftcursus?

A.J.
04-01-2006, 15:56
we hebben het liefst dat iedereen inschrijft. In de zomer, tijdens de drukke eran dagen willen we weten of we een inschrijf stop moeten invoeren omdat dan sommige dagen bijna volzet zijn en we de voorrang geven aan vooraf ingeschreven deelnemers.

Sjees
05-01-2006, 20:38
Hey Andy zijn de datums voor 2006 al verder bekend of nog niet ??
Dit in verband met planning etc

A.J.
05-01-2006, 20:52
in zolder beginnen ze volgende week pas te werken (behalve in de wheels dan, daar werken ze altijd!)
nu staan enkel 14 en 28 januari in zolder vast en verder 3 en 17 maart in croix. 12 april zal ook wel niet meer weizigen. de overige 10 data geef ik pas vrij als ze echt definitief vaststaan.

Pinzie
05-01-2006, 20:59
Verdomme, net nu ik eentje wou komen drinken in de Wheels, wordt er daar niet gewerkt. Aangezien ik thuis ook dorst kan leiden, zie ik het nut niet in van daarvoor naar de Wheels te rijden...

Pinzie

opelpower
05-01-2006, 23:13
wij zijn er de 14de ook weer bij :gas:

A.J.
09-01-2006, 17:43
Dus nu zaterdag is het weer zover. we gaan het circuit op. De weersverwachtingen zijn goed (6à7 graden en droog)
aangezien we in het begin van het jaar zitten en het nog niet te druk zal zijn laten we de vrije rijders reeds toe vanaf 10u. Dus kan er vrij gereden worden van 10 tot 12 en van 13 tot 16u. Daarna komen de drifters aan bod, die ook al de hele dag in de paddock bezig zijn tijdens de driftschool.

voor meer info kijk op onze nieuwe site www.skylimitevents.be

jeroen van der
09-01-2006, 18:27
Ook van de party!! Waarschijnlijk met een hele club!? Altijd gezellig!

rappe106
09-01-2006, 18:48
ik zal er waarschijnlijk ook zijn. maar weet nog niet of ik gewoon rondjes ga draaien of driften. van het driften zijn mijn banden maar lelijk versleten (daarmee bedoel ik 'alleen maar de zijkanten'). voor in het verkeer zijn ze nog nieuw, maar voor circuit ben ik ban om door de randen heen te gaan.
nochtans is de drang om te driften erg groot .
we zien zaterdag wel wat het zal zijn.
de tweede zaterdag in januari zal ik er ook zijn. maar dan om tijden te rijden. ik ben een korte boite ineen aan het steken (eindoverbrenging 13x59 ipv 14x64) dan moet ik toch nog eens op het oud circuit rijden om te weten of mijn tijden zullen verbeteren. met de lange overbrenging reed ik reeds 2.05.
ben benieuwd
salut en tot zaterdag
yves

Thomaske
09-01-2006, 20:02
Batterijen zojuist in het contact gestoken om op te laden. Alles aan 't zoeken voor zaterdag en dan kunnen we beginnen om in de eerste auto(sport)foto's vast te leggen voor 2006. Ik kijk er al naar uit.

's Middags waarschijnlijk een heerlijk dagsoepje in de Wheels (voor de kou buiten te vergeten en de sfeer binnen in de Wheels) en dan kunnen we erna weer tegen aan.

Mvg...

Sjees
09-01-2006, 20:29
in zolder beginnen ze volgende week pas te werken (behalve in de wheels dan, daar werken ze altijd!)
nu staan enkel 14 en 28 januari in zolder vast en verder 3 en 17 maart in croix. 12 april zal ook wel niet meer weizigen. de overige 10 data geef ik pas vrij als ze echt definitief vaststaan.

Ok al vast bedankt en tot zaterdag.

Thomaske
09-01-2006, 20:43
Andy, is er al een balans van hoeveel wagens we mogen verwachten op zaterdag?

Mvg...

Remy
09-01-2006, 21:43
Dus nu zaterdag is het weer zover. we gaan het circuit op. De weersverwachtingen zijn goed (6à7 graden en droog)
aangezien we in het begin van het jaar zitten en het nog niet te druk zal zijn laten we de vrije rijders reeds toe vanaf 10u. Dus kan er vrij gereden worden van 10 tot 12 en van 13 tot 16u. Daarna komen de drifters aan bod, die ook al de hele dag in de paddock bezig zijn tijdens de driftschool.

Goede zaak Andy... :cool:
De 2 zaterdagen zijn voor mij een mooie gelegenheid om m'n laatste modificatie's te testen, voordat het daadwerkelijke ERAN seizoen weer begint.
En uiteraard, om er een gezellige dag van te maken zoals iedere ERAN-Day! :gas:

Tot Zaterdag...

E30 Racing
09-01-2006, 22:06
Ben er zaterdag zeker bij! waarschijnlijk wel pas in de namiddag. :gas:

Is inschrijven een pré of kan het gewoon op de ouderwetse Eran-manier door gewoon in te schrijven bij Wheels?:o

Hanne
09-01-2006, 23:05
Andy, is er al een balans van hoeveel wagens we mogen verwachten op zaterdag?

Mvg...

Er zijn heel veel informatie aanvragen geweest maar buiten een goede bezetting van de driftschool hebben we totaal geen kijk op het aantal deelnemers.

Groetjes

Hanne
09-01-2006, 23:07
Voor alle geïnteresseerden...

Als je op de hoogte wilt blijven van nieuwe data en andere nieuwtjes kan je je op onze site www.skylimitevents.be inschrijven voor de nieuwsletter.
Elke week krijg je dan een mailtje met de laatste nieuwtjes en informatie over onze evenementen.

See you in Zolder...

Hanne

Roy Hartgerink
10-01-2006, 07:37
@ Andy; ja, een bericht van de Ollander :D D.d. 14-01-06 sta ik op het MECC te Maastricht. Ik kan s'morgens dus niet aanwezig zijn. Sorry. Ik heb steeds de website voor data gecheckt.....

Groeten,
Roy.

Roy Hartgerink
10-01-2006, 07:40
.....en ik lees in maart 2x in croix? Waar ligt dat, wat is dat?

Groeten,
Roy

Jo Smets
10-01-2006, 12:56
Beste,

kijk hier maar eens
http://www.circuitdecroix.com

een vrij klein circuit, maar wel heel leuk, het wordt ook wel het Mickey Mouse circuit genoemd. Leuke lange bochten en een lang recht stuk. Ook wat hoogteverschil.
Rondetijden van ca 1minuut.

Race-groeten,
Jo Smets

LeonM
10-01-2006, 18:45
Ik heb zojuist proberen in te schrijven voor komende zaterdag, maar ik krijg die mail steeds weer terug, met de melding; trackdays@skylimitevents.be is an illegal host/domain name.
Ik kom i.i.g. wel zaterdagmiddag rijden, ik meld me wel in de Wheels.

E30 Racing
10-01-2006, 19:05
Ik kom i.i.g. wel zaterdagmiddag rijden, ik meld me wel in de Wheels.

Ik ook! ;)

Maarten
10-01-2006, 21:00
Andy,

je mag ons met onze biplace verwachten op 28januari
als de éénzitter klaar is komt die ons misschien vergezellen, maar ik denk niet dat die zal rijden

groeten
maarten

M-jo
11-01-2006, 22:44
Wij komen ook pas tegen de middag ! :gas:
Maar eerst ne ' Wheels Burger ' :)
En na afloop een Fosterke . . .

roovers-racing
12-01-2006, 12:22
Wij komen ook, normaal vanaf 11 uur.
Ons BMW'ke hebben we deze week terug helemaal klaargestoomd. Hij moet er weer tegen kunnen.
Met hoop op een fantastische dag.
Dank u Eran.


See you

Thomaske
14-01-2006, 19:35
Een mooie maar frisse dag. Met momenten was het echt moeilijk om foto's te maken omdat de handen te koud waren, ook met handschoenen (van die dunne) aan.

Morgen volgen de foto's!

Mvg...

BODI
14-01-2006, 20:30
't Was lang geleden dat ik nog eens op Zolder gereden had, maar ik heb er van genoten.
Wel effe paniek toen mijn nieuwe velgen bleken los te geraken. De teflon tussenstukken (spacers) waren reeds na 2 rondjes beginnen smelten. Dus vervolgens 2 rondjes gereden, de bouten van de velgen aanspannen, weer 2 rondjes rijden, weer bouten aanspannen... tot ze muurvast zaten - en ik eindelijk met een gerust hart, gas kon beginnen geven ( en natuurlijk ook af en toe eens remmen ;) )

Smaakt naar meer!

Mvg,

Bodi.

PS: Ben wel benieuwd naar die foto's :)

E30 Racing
14-01-2006, 21:11
Het was weer een superdagje op Zolder! :D

Heb me weer kostelijk ge-amuseerd!

@ Thomaske: ook ik ben erg benieuwd naar de foto's! Laat maar komen!

@ Bodi: niks gemerkt van je "velgen" - probleem. Je ging errug hard vond ik! Goed bezig!

Thanx aan de organisatie! :worship:

insanity
14-01-2006, 21:13
Mooi weer, mooie auto's, mooi driftwerk :worship:

De eerste Eran Drift Day van 2006 was alweer geslaagd.
Maar inderdaad koud aan de pollekes Thomaske...

Wij zullen morgenavond ook wat fotootjes posten voor de liefhebbers

jeroen van der
14-01-2006, 21:22
Een geslaagde dag!! Goed weer en een mooie (maar gladde) baan! Lekker kunnen gummen en maar één keer achterstevoren gestaan! Volgende keer een sper-differentieel monteren en nogmaals proberen!

Philken
14-01-2006, 23:52
ik heb me ook goe geamuseerd,kwist nie dat mijn beemerke zo hard ging....spijtig dat het geluid evenredig was:no: :mad: beemerke staat al bij DRX voor een andere uitlaat.....dan nog nieuwe remmen & de voorspoiler herstellen & z'is klaar voor den 28e...

opelpower
15-01-2006, 01:16
wij hebben ons weer goed vermaakt het was weer een geweldige eran dag
ben benieuwd naar de foto's

en de 28ste zullen we er zeker weer bij zijn:gas: :bye:

Thomaske
15-01-2006, 11:09
Enkele foto's van gisteren. Voor de driftfoto's moeten jullie bij drifting zijn!

http://www.auto-sport.nu/foto/albums/userpics/10006/PICT0104.JPG

http://www.auto-sport.nu/foto/albums/userpics/10006/PICT0334.JPG

http://www.auto-sport.nu/foto/albums/userpics/10006/PICT0338.JPG

http://www.auto-sport.nu/foto/albums/userpics/10006/PICT0490.JPG

http://www.auto-sport.nu/foto/albums/userpics/10006/PICT0226%7E0.JPG

Meer in het fotoalbum van www.auto-sport.nu

Zoek je jou wagen op foto? En staat hij niet hier en niet op www.auto-sport.nu laat dan snel iets weten en ik zoek hem zo snel mogelijk. De kans bestaat wel steeds dat ik de wagen, spijtig genoeg, niet op foto heb.

Mvg...

Remy
15-01-2006, 11:38
Mooie foto's Thomas...

Het was weer een zeer geslaagde middag, Thanx Eran!!
Zelf heb ik m'n laatste veranderingen aan de auto mooi kunnen uitproberen op de plaatselijk -toch wel- zéér gladde baan! :eek:

Foto's zijn ook weer te vinden op de site van Oliver Wegen (http://ring.wegen.de)
Klik HIER (http://ring.wegen.de/fotos/thumbs_list.php?gid=133) voor de directe link naar de foto's

Vriendelijke groet en tot 28 Januari. :gas:

E30 Racing
15-01-2006, 11:45
Op de site van Oliver Wegen staan ook weer heeeeeel veel foto's! :applaus:

http://ring.wegen.de/ -> Foto Galerie

Danke an Oliver Wegen! :worship:


Edit: Remy was me net voor...

R.T.
15-01-2006, 13:39
Inderdaad, fijne, mooie en vooral koude èn gladde ERAN-dag. Voor mij de eerste keer ERAN, met de sierra....nog veel werk aan de winkel.... op naar 28 januari... CU

Pascal
15-01-2006, 14:53
Leuk om de vertrouwde gezichten opnieuw te zien. Maar toch ook heel wat nieuwe gezichten en "nieuwe" auto's gezien. Bvb één of andere Lada, die naar 't schijnt 11 jaar had stilgestaan en op Eran aan een tweede carriere begon.

En "last but not least" : een paddocker aan de start !!! Hij zal het zelf wel komen uitleggen, denk ik...

Tot binnen 2 weken...

C U

A.J.
15-01-2006, 16:44
Het was weer een leuke dag. Toch weer een 8-tal nieuwelingen die hun eerste stappen gezet hebben op circuit Zolder. Tijdens het vrij rijden zagen we weer tal van oude bekenden. Het circuit lag er glad bij maar ondanks dat bleef de schade toch beperkt. De drifters waren ook weer sterk vertegenwoordigd. De driftschool loopt, euh schuift op wieltjes, mede dankzij Joep de Kort en zijn instructeurs zoals Wilco Van Esch en Mike De Bruyn.
Het laaste uurtje was wederom het driftuurtje op het circuit. Jammer van de koprol van de BMW in de grindbak van de eerste linkse.

Verder even melden dat er één van de cursisten slaagde voor zijn clubman licentie en de beste van de nieuwelingen in de circuit experience was Peter Vrancken met zijn Corsa.

tot over twee weken waar we weeral wat zon besteld hebben...

Thomaske
15-01-2006, 18:05
Jammer van de koprol van de BMW in de grindbak van de eerste linkse.

Hoe valt de schade mee? En kan je me zeggen om welke BMW 't precies gaat?

Ik ben rond iets na 4 vertrokken omdat we nog naar een feest moesten gaan. Heb ik spijt :(

Tot 28 januari met pak en zak en zeker de camera gepakt!

Mvg...

Ottooke
15-01-2006, 18:24
... En "last but not least" : een paddocker aan de start !!! Hij zal het zelf wel komen uitleggen, denk ik...

De Paddocker aan de start was ik dus. Nadat ik al lange tijd aan het zeggen was dat ik wilde deelnemen kreeg ik de Circuit Experience cursus van de Kerstman cadeau. Nog even een auto regelen bij Paddocker Dirtdevil en ik kon gaan rijden.
Ik had op voorhand niets openbaar gemaakt omdat ik geen ramptoeristen wilde lokken ;) De ramp was echter uitgebleven. De (terechte) angst die ik had voor het weer in januari werd gecompenseerd door het vertrouwen dat ik in de wagen kreeg gedurende de dag. De Corsa bleek een gemakkelijk te besturen auto te zijn die duidelijk de limiet aangaf.
In de voormiddag was het op sommige plaatsen zeer glad. Ik heb dan ook rustig gereden en was zeer gelukkig dat er straatbanden onder de Corsa lagen.
Tegen de middag kwam de zon tevoorschijn en werd het circuit beter berijdbaar. Namiddag ben ik dan nog even de baan op geweest. De zon had de gladde plaatsen laten verdwijnen en ik ben (letterlijk) een versnelling hoger gaan rijden. Wat gaat de tijd snel voorbij als je je amuseert... Tot mijn verassing zijn uitstapjes in de grindbakken uitgebleven. Het missen van het rempunt in de Jacky Ickx lostte ik op door de pitlane in te rijden. Een slippertje in de eerste chicane had ik vrij snel weer onder controle zodat ik op de baan kon blijven en direct kon doorrijden.

Bij deze wil ik graag de mensen bedanken die dit mogelijk gemaakt hebben. Dank u wel Kerstman voor het duwtje in de rug. Dank jullie wel ook aan alle medewerkers van ERAN en de baanposten die de koude hebben getrotseerd. Ook nog een bedankje aan de andere Eranners die de trage Corsa niet van de baan hebben geduwd ;)

...de beste van de nieuwelingen in de circuit experience was Peter Vrancken met zijn Corsa. ...

Nu MOET ik nog eens komen rijden... Het zal met alle plezier zijn dat ik nog eens ga komen. Nogmaals bedankt!

M-jo
15-01-2006, 23:43
't Was weer enorm leuk en gezellig .
Ongelooflijk goed geamuseerd !
Vond het een eer om Jan Heylen ' bijna ' te kunnen volgen .
Klein verschil : ikke met M Power en Jantje met de Mini . . .
Ook de VW Phaeton ging vrij vlot . . .

Food @ The Wheels achteraf was ook toppie ! ;)

insanity
16-01-2006, 02:44
En hier zijn onze beloofde fotookes ...

terug te vinden op http://users.skynet.be/autosport/

Een voorsmaakje:

http://members.lycos.co.uk/vt190106/Eran Racing Day 14-01-06/slides/ERD-14-01-06-010.JPG

http://members.lycos.co.uk/vt190106/Eran Racing Day 14-01-06/slides/ERD-14-01-06-030.JPG

http://members.lycos.co.uk/vt190106/Eran Racing Day 14-01-06/slides/ERD-14-01-06-035.JPG

http://members.lycos.co.uk/vt190106/Eran Racing Day 14-01-06/slides/ERD-14-01-06-002.JPG

Veel plezier ermee :eek:

Helaas kunnen we op 28 januari niet komen maar zeker tot een volgende ERAN-Day !! :bye:

LeonM
16-01-2006, 11:53
Bvb één of andere Lada, die naar 't schijnt 11 jaar had stilgestaan en op Eran aan een tweede carriere begon.


Ah, dat was ik. Met deze Lada heb ik eind jaren 80, begin jaren 90 rallys gereden. In aug. 1994 had ik er voor het laatst mee gereden. Ik heb toen deelgenomen aan een rallycross opendeur dag te Arendonk. De laatste week van 2005 heb ik hem nog maar eens "boven" gehaald, om er in 2006 "iets" mee te gaan doen. Ideale test dus zo'n trackday, ik heb een uurtje probleemloos gereden, alleen effekes de zwarte vlag gehad wegens geluidsoverschrijding.
28 januari zal ik proberen terug bij te zijn, maar dan met mijn Ford Anglia, althans als de motor op tijd klaar heb.

rappe106
16-01-2006, 15:00
Ik heb mij ook super geamuseerd.
Maar sinds de driftchallenge, vertrekken aan de start/stop lijn, had ik het remmen voor de eerste linkse afgeleerd. Met als gevolg dat ik steeds weer veel te hard aankwam aan de eerste linkse (te overmoedig).
Ik heb de zaterdag ook nog eens effe lijntjes gereden. niet gemakkelijk als je het voorbije jaar alleen maar dwars door de eerste linkse bent gegaan. heb wel gemerkt dat mijn schokdemper rechtsvoor gaar is.
Met twee weken ben ik er weer. Hopelijk weer met mooi weer.
mvg
Yves

BODI
16-01-2006, 21:53
'Allo, mag ik die toffe foto's van mijn voituur ook op mijne website plaatsen? Zal er een linkje bijsteken :)

insanity
17-01-2006, 11:22
Die van ons mag je gerust van de website plukken - en als je de de hi-res foto's wil, laat je maar een mailtje of PM, dan sturen we ze door :crazy:

Groetjes,

Insanity

pudding1
17-01-2006, 12:48
Hoe valt de schade mee? En kan je me zeggen om welke BMW 't precies gaat?

Ik ben rond iets na 4 vertrokken omdat we nog naar een feest moesten gaan. Heb ik spijt :(

Tot 28 januari met pak en zak en zeker de camera gepakt!

Mvg...


Het was de donker E36 zonder reclame staat een foto van de achterkant op je site, piloot ok wagen ???, 'k Heb hem nog ni gezien (auto) had ook personeelsfeest

volvotje007
17-01-2006, 18:49
Het was een zeer goeie namiddag en we hebben ons goed uitgeleefd.Tot de 28 ste.:crazy:

Thomaske
17-01-2006, 19:50
'Allo, mag ik die toffe foto's van mijn voituur ook op mijne website plaatsen? Zal er een linkje bijsteken :)

Geen probleem. Als je ze in hogere resolutie wilt, stuur dan aub een mailtje.

Mvg...

Philken
17-01-2006, 21:47
En hier zijn onze beloofde fotookes ...

terug te vinden op http://users.skynet.be/autosport/


:( :( :( geen fotookes van mijn beemerke(nr4):( :( gevonden:frusty:
mocht je er toch nog vinden:applaus: :applaus:

TheJudge
18-01-2006, 01:06
Hier alvast eentje [beemerke4] :eek:

http://www.thejudge.be/alb/temp/_04_.jpg


En andere Drift

http://www.thejudge.be/alb/temp/_02_.jpg
http://www.thejudge.be/alb/temp/_22_.jpg
http://www.thejudge.be/alb/temp/_10_.jpg


Track

http://www.thejudge.be/alb/temp/_002_.jpg
http://www.thejudge.be/alb/temp/_057_.jpg


Rest volgt asap :bye:

Grtz Tj

B.C.
19-01-2006, 00:36
Hoe valt de schade mee? En kan je me zeggen om welke BMW 't precies gaat?

Ik ben rond iets na 4 vertrokken omdat we nog naar een feest moesten gaan. Heb ik spijt :(

Tot 28 januari met pak en zak en zeker de camera gepakt!

Mvg...

Hallo thomaske_glpk,in de vorige staat toevallig een foto van die Bmw die over de kop is gegaan.Toe nog in goede toestand(BMW nr 2).

Groetjes