PDA

View Full Version : FreddyLoix.com in een nieuw kleedje en neemt deel aan Dakar 2006!

Guido
22-11-2005, 19:00
Voor wie regelmatig websites van rijders bezoekt, is deze zeker opnieuw een bezoekje waard, vermits in een totaal nieuw kleedje.

FreddyLoix.com (http://www.freddyloix.com)

Nog niet alle onderdelen zijn overgezet in de nieuwe lay-out, maar het ziet er zeker strak uit.

Verder valt er ook al wat meer details te lezen over Freddy's deelname aan de Dakar 2006 en de randactiviteiten die de Fanclub dienaangaande organiseert.

;)

Mr.Dallara
22-11-2005, 19:37
Is dit niet iets voor site update's?

Sennake
22-11-2005, 19:40

Site update's is voor de Paddockers die zelf een site runnen en hier hun updates willen kenbaar maken. Het reilen en zeilen van andere sites heeft hier niets mee te maken. Dus is het niet iets voor sites updates, omdat de webmaster van de Freddy Loix site geen Paddocker is die hier zijn updates komt meedelen.

Als Huudo dus komt vertellen dat ZIJN site ge-updated is, moet dat in "site updates". Deze post niet.

Klaar als pompwater toch?

JPMontoya
22-11-2005, 21:09
Site is wel oke - t is wel niets speciaals....

Guido
23-11-2005, 00:44

Heb er even aan gedacht om het ginder te zetten, maar wilde ook vermelden dat Freddy naar Dakar gaat én dat de fanclub weer vanalles op touw aan het zetten is daaromtrent. En bovendien ook om de reden dat Sennake aangeeft én daar nog bovenop hoeven het niet altijd de Goossens, Schumacher of andere Priaulx fans te zijn die een aparte thread starten over het reilen en zeilen van hun helden. :D

We hebben ook in rally een zoveelste :fight: "2006 thread", waarin gewoon alles gedumpt wordt wat ook maar enigszins te maken heeft met desbetreffende sporttak. Dat Freddy de Dakar gaat rijden verdient iets meer aandacht dan een kort vermeldinkje in de dumpthread - zeker ook omdat er randactiviteiten zijn waar ík naar toe zal gaan en waar ik hier over zal berichten.

Ik heb me vorig jaar al een beetje geërgerd aan het fenomeen "dumpthread" en had stiekem gehoopt dat het dit jaar zou beteren, maar het is nog erger. Al van in het begin van het jaar. Ik vind het maar niks, dus vandaar ook. ;)

ps. heb de titel dan maar aangepast.

FIRE
23-11-2005, 14:09
We hebben ook in rally een zoveelste :fight: "2006 thread", waarin gewoon alles gedumpt wordt wat ook maar enigszins te maken heeft met desbetreffende sporttak. Dat Freddy de Dakar gaat rijden verdient iets meer aandacht dan een kort vermeldinkje in de dumpthread - zeker ook omdat er randactiviteiten zijn waar ík naar toe zal gaan en waar ik hier over zal berichten.

Ik heb me vorig jaar al een beetje geërgerd aan het fenomeen "dumpthread" en had stiekem gehoopt dat het dit jaar zou beteren, maar het is nog erger. Al van in het begin van het jaar. Ik vind het maar niks, dus vandaar ook. ;)
Deze "dumpthreads" zijn toch veel handiger dan 10-tallen losse topics?

Guido
23-11-2005, 15:14
Deze "dumpthreads" zijn toch veel handiger dan 10-tallen losse topics?

Ik vind daar niet veel handig aan. Als je bijv een dag of 3 ŕ 4 niet online geweest bent, is er soms flink wat in "gedumpt" ;). Dan moet je je gewoon door alles heen worstelen - incluis de soms OT berichten enz. Niet dat de OT's er niet in mogen, maar het maakt het dan wel gecompliceerd. Gevolg, ik haak af en haal mijn nieuws dan elders. Wat toch jammer is.

't zou toch veel beter zijn moesten er aparte topics zijn, indien ze het apart vermelden waard zijn natuurlijk. Zo kan je na enkele dagen afwezigheid in een oogopslag zien welke head-lines er nieuw zijn en in welke discussie je wil induiken. De topics die je dan niet zo belangrijk vind - maar wel leuk zijn om de headline te weten - kan je dan links laten liggen, zonder echt iets te hoeven missen.

Voor mij zullen ze altijd "dumpthreads" - en dus behoorlijk waardeloos - blijven.

We zijn niet allemaal dagelijkse bezoekers he. ;)

Sennake
23-11-2005, 16:00
't zou toch veel beter zijn moesten er aparte topics zijn, indien ze het apart vermelden waard zijn natuurlijk.

Zeer juist. En als de titel van het topic dan ook nog representatief is voor wat er in staat (dus niet zoiets als "vraagje" of "gezocht") kan je achteraf des te gemakkelijker een opzoeking doen via de search functie...

Pascal
24-11-2005, 12:29
Misschien toch nog een OT ;)

De modelbouwers kunnen al op zoek naar een Bowler Wildcat...

Want ik heb zo de indruk dat er op de modelbouwmeetings heel wat Loix-fans zitten...

C U

gofastfreddy
25-11-2005, 20:51
ik ben al op zoek naar een wildcat van wanneer ik gehoord had dat freddy dakar ging rijden .

met dank aan RALLY voor al goede info over het modelletje .

ja ben zeker een fredy loix fan die modelwagens verzamelt , maar er zijn er nog enkele tekort in mijn lijstje die ik hoop ooit aan te vullen .

Bart
25-11-2005, 22:06
De modelbouwers kunnen al op zoek naar een Bowler Wildcat...

't is eens een andere vorm (http://www.bowler-offroad.com/MODEL%20silvergraphic.htm) van modelbouw :D

meer van dat op www.bowler-offroad.com

Dominique
25-11-2005, 23:18
't is eens een andere vorm (http://www.bowler-offroad.com/MODEL%20silvergraphic.htm) van modelbouw :D

meer van dat op www.bowler-offroad.com
Lap, weer ene met een buizenframe ...
En ik ben nog niet door mijn huidige project heen :mad:

Guido
27-11-2005, 13:24
via de www.freddyloix.com nieuwsbrief vernomen dat Freddy getest heeft in Luxemburg met de Bowler. Er werden deze keer bandentest afwerkt. Ook stond de Bowler in sponsor livery met Gauloises en kizz-me als opvallendste. En iedereen tevreden huiswaards gekeerd natuurlijk. ;)

FIRE
29-11-2005, 18:05
Artikel over Eric Verhoef (en Freddy Loix) (http://rally.pittalk.nl/bericht.php?nieuwsid=2572)

B.ART
30-11-2005, 13:06
omdat de webmaster van de Freddy Loix site geen Paddocker is

is het over mij dat je het hebt ? :crazy:

Nismo
01-12-2005, 11:51
via de www.freddyloix.com nieuwsbrief vernomen dat Freddy getest heeft in Luxemburg met de Bowler. Er werden deze keer bandentest afwerkt. Ook stond de Bowler in sponsor livery met Gauloises en kizz-me als opvallendste. En iedereen tevreden huiswaards gekeerd natuurlijk. ;)

Er zijn videobeelden gemaakt van de tests die Freddy gemaakt heeft met de Bowler van zowel in de Lommelse Sahara als in Luxemburg.Deze beelden zijn te bekijken op Pitstop.tv,spijtig genoeg excusief voor ADSL-Belgacom-klanten (ook skynet-klanten) waaronder ook ondergetekende .
Hier kan men de beelden bekijken:
Luxemburg: http://pitstoptvftp.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=10304
Lommel: http://pitstoptvftp.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=10285

Grtzzzzzzz Nismo :gas:

gofastfreddy
09-12-2005, 19:49
freddy doet nu ook mee aan championsdy met de fabia wrc van first