PDA

View Full Version : De Paddock Photo Award 2005, de aanloop naar de halve finale!


Mark
02-12-2005, 00:34
Beste Paddockers,

Zoals jullie zien staan de foto's online. De hoeveelheid foto's is meer dan een verdubbeling ten opzichte van onze eerste editie in 2004. Eigenlijk had dus vandaag (01-12-05) de halve finale moeten beginnen, echter door een technisch probleempje stellen we dat enkele dagen uit.

In de laatse paar dagen van de inzendtermijn hebben we moeten constateren dat niet alle mails zijn aangekomen op het juiste email-adres. Het kan dus zijn dat enkele foto's nog niet binnen zijn maar dat deze wel door de kandidaten ruim op tijd zijn verstuurd.

We verzoeken dan ook iedereen om te controleren of iedereen zijn of haar foto's kan de terug vinden in de categoriën waarin men foto's heeft ingestuurd. Mocht je een foto missen, maak er dan melding van in de thread op het forum.

Stuur dan die desbetreffende email opnieuw naar markreijnders@hotmail.com en marshal@depaddock.eu . Door het naar twee adressen te versturen hebben we een dubbele controle. Op elk mailtje zal ik een bevestiging sturen, dus als je na +/- 24 uur nog steeds geen antwoord hebt gehad, dan zoeken we een andere oplossing.

Het melden van "vermiste foto's" in de thread op De Paddock kan t/m 04-12-05. Hopelijk kunnen we dan op 5-12 of 6-12 van start met de halve finale.

Dus voor alle duidelijkheid: Tot nader order kunnen er geen nominaties ingestuurd worden!!

Onze excuses voor het ongemak

Neem de tijd voor de 217 foto's op http://www.depaddock.eu/photoaward/

Foto vermist? Gaarne hier melden ;)

Thomaske
02-12-2005, 07:28
Alles van mij is er bij.

Ik moet echt zeggen dat ik verschiet van de knappe foto's van onze Paddockers. Het gaat een spannende wedstrijd worden.

Mvg...

Guido
02-12-2005, 11:37
die van mij zitten er ook bij.

Infinity_MC
02-12-2005, 13:36
Die van mij zijn er ook allemaal bij. ;)

Juha
02-12-2005, 13:48
Allemal erbij.

Zoveel foto's, zal niet makkelijk worden om te stemmen (en nog erger om te winnen).:D

Thomaske
02-12-2005, 18:40
Maar vergeet niet: Deelnemen is belangrijker dan winnen!

Maar winnen is wel mooi meegenomen. :D

Mvg...