PDA

View Full Version : De Paddock Photo Award 2005, Start van de halve finale!


Mark
05-12-2005, 15:40
Halve Finale, de start.

Paddockers,

Zoals jullie hebben kunnen zien is het aantal ingezonden foto's gigantisch te noemen. We hebben daarom besloten om de jurering voor de halve finale aan te passen. Uit 25, 35 of zelfs 46 foto's per categorie maar één foto mogen kiezen is iets wat we jullie niet willen aandoen. Dit jaar gaan we nomineren volgens het oude F1 puntensysteem, iedereen mag dus 6 foto's per categorie nomineren. Aan jullie dan weer de moelijke taak om ze een plekje te geven tussen plaats 1 en plaats 6.

Spelregels:

Per categerie moet je 6 foto's nomineren met een ondervedeling voor plaats 1 t/m 6.

plaats 1 = 9 punten
plaats 2 = 6 punten
plaats 3 = 4 punten
plaats 4 = 3 punten
plaats 5 = 2 punten
plaats 6 = 1 punt

Je mag in iedere categorie nomineren maar dat is niet verplicht. Als je maar in één, twee of drie categoriën wilt nomineren mag dat ook.
Stemmen op eigen foto's is verboden!
Nominaties worden verzonden via email naar markreijnders@hotmail.com, voorzien van naam,nickname en de fotonummers. Op elke mail volgt een bevestiging.
Nominaties kunnen verzonden worden t/m 31-12-05.

Aan iedereen veel plezier met het uitdelen van de punten!

Jochie
05-12-2005, 18:53
Zoals jullie hebben kunnen zien is het aantal ingezonden foto's gigantisch te noemen. We hebben daarom besloten om de jurering voor de halve finale aan te passen. Uit 25, 35 of zelfs 46 foto's per categorie maar één foto mogen kiezen is iets wat we jullie niet willen aandoen. Dit jaar gaan we nomineren volgens het oude F1 puntensysteem, iedereen mag dus 6 foto's per categorie nomineren. Aan jullie dan weer de moelijke taak om ze een plekje te geven tussen plaats 1 en plaats 6.

Goed idee, fleksiebielietie to the rescue! :)

Toch nog een vraag, mogen de deelnemers Chinezen inschakelen? :D

Mark
05-12-2005, 20:03
Toch nog een vraag, mogen de deelnemers Chinezen inschakelen? :D

Als die Chinezen door de registratieprocedure van depaddock.eu geraken zou het moeten kunnen ;) Maar 50 accounts op één mailadres valt op :D

Mark
07-12-2005, 22:58
Nominaties worden verzonden via email naar markreijnders@hotmail.com, voorzien van naam,nickname en de fotonummers. Op elke mail volgt een bevestiging.


Binnen 24 uur geen bevestiging gehad? Laat het dan even weten via deze thread ;)

Mark
08-12-2005, 21:08
De bezoekers van Race & Tuning Impact in Hasselt mogen dit weekend ook gaan genieten van jullie foto's. Er zal een slideshow te zien zijn op een van de PC's die onze stand sieren.

Jochie
09-12-2005, 00:48
Als die Chinezen door de registratieprocedure van depaddock.eu geraken zou het moeten kunnen ;) Maar 50 accounts op één mailadres valt op :D

Mark, het is te merken dat je het Belgisch voetbal niet volgt (niet dat je daar veel door mist)

De Chinese aanpak bestaat immers uit het "spelen" met de reeds bestaande accounts ;)

autofoto.be
10-12-2005, 00:01
De bezoekers van Race & Tuning Impact in Hasselt mogen dit weekend ook gaan genieten van jullie foto's. Er zal een slideshow te zien zijn op een van de PC's die onze stand sieren.

Ze zullen wel blijven staan staren naar al dat moois, tja of de stand ernaast heeft half naakte dames rondlopen!
Laat aub even weten hoe de reacties waren.

Mark
10-12-2005, 00:07
Ze zullen wel blijven staan staren naar al dat moois, tja of de stand ernaast heeft half naakte dames rondlopen!
Laat aub even weten hoe de reacties waren.

Wij staan zelf topless op de beurs :D :D

Pascal
23-12-2005, 02:46
Mannekes jullie hebben het niet gemakkelijk gemaakt. De eindstreep nadert en ik heb de foto's al meerdere malen aan een grondige studie onderworpen maar toch kan ik moeilijk een besluit nemen. Ga een van de dagen toch de knoop moeten doorhakken...

C U

Mark
29-12-2005, 21:34
U heeft nog een dikke 48 uur de tijd om uw nominaties in te zenden ;)

Werner333
30-12-2005, 13:19
Het was niet simpel om te kiezen. Maar mijn punten zijn ingestuurd.

Guido
31-12-2005, 02:26
Het was niet simpel om te kiezen. Maar mijn punten zijn ingestuurd.

Same here, ze zijn ook binnen die van mij. :bye:

schumivill
31-12-2005, 04:40
Mijne zijn ook al binnen,ik heb proberen een goed evenwicht te bewaren tussen de "Profs" en de gewone fan foto's.

Raceboy
31-12-2005, 13:05
Mijne zijn ook al binnen,ik heb proberen een goed evenwicht te bewaren tussen de "Profs" en de gewone fan foto's.

en hoe weet jij wie wie is? Ik dank dat je wel eens zou kunnen verschieten ;)

Ottooke
31-12-2005, 18:30
Mijn stemmen zouden ook binnen moeten zijn. Ondanks de vele inzendingen had ik bij enkele categorieën toch wel moeite om 6 foto's te nomineren.

Nicki_Mks
01-01-2006, 14:08
Bekendmaking laureaten: +/- 1 januari 2006

Wel heren, komt er nog wat van? ;) De plicht gaat boven de kater :D Gelukkig nieuwjaar iedereen trouwens.