PDA

View Full Version : Morgen Toyota, overmorgen BAR


Finish
17-12-2001, 01:38
Juicht allen, de teampresentaties komen er aan !
Hoog tijd, trouwens, want die F1-loze zondag begint danig op mijn paddockhumeur te werken :)

17/12/01 Toyota 12u 's middags

Alan McNish - Mika Salo

Kleuren: ik veronderstel dezelfde stickers, sponsors als het testmodel, maar ik zou toch wel wat mooiere kleurschakeringen willen dan dat saaie model...
Ik voorspel dat Salo en McNish hun les hebben geleerd uit de moeizame start van teams zoals BAR en Jaguar en uitspraken gaan doen zoals 'We zullen niet van in het begin competitief zijn' en 'Een podiumplaats in de tweede helft van het seizoen is ons doel'
Ik verwacht voor Toyota gevechten met Arrows, Prost (?), Minardi...

18/12/01 BAR

Jacques Villeneuve - Olievier Panis

Kleuren: Alstublieft Craig Pollock of weetikveel wie, maak eens iets spectaculairs ipv die eentonig lelijke witte kleur. Die eerste bar uit '99 (de rode versie) vond ik best de moeite waard. Iets in die aard a.u.b :)
Villeneuve zal ronduit spreken over een plaats 3 in het constructeurskampioenschap en liefst enkele podiumplaatsen, maar Jacques zal zeker een beetje gas terugnemen na 3 opeenvolgende teleurstellende jaren.
Panis idem dito.
Ikzelf verwacht BAR een tikje beter dan vorig seizoen. Misschien zelfs de rol van Sauber in 2001, als er punten te pakken zijn door het falen van de 3 grote teams, raapt BAR ze misschien wel op.

Vwala, das mijn mening. Wie volgt ? ;)

Oneliner
17-12-2001, 11:08
Bar zal nog maar is probere subtop te worden en op et boven hun niveau van vorig jaar uit te groeien, dusja, ik verwacht ze bij jordan en jaguar.

Toyota, echt geen idee van.
Die testen die ze gedaan hebben, kdenk niet dat die van zoveel belang zijn, omdat ze toch altijd op een vuile piste reden etc etc etc.
Dusja, ik verwacht ze voor minardie bij prost en arrows...

Raceboy
17-12-2001, 11:47
op www.hondaf1.com
kan je de nieuwe honda motr al is horen proefdraaien
ideaal opwarmertje voor deze koude winterdagen.