PDA

View Full Version : Budget + Logistiek i.v.m. het tripje naar de Lausitzring

Bugalfa
24-12-2005, 14:56
Vraagje aan collega's die een zitje verhuren ;
-Voor race op Spa vroeg ik aan kandidaat-piloten ca. 1/4 meer owv de grotere verplaatsing, 2 dagen aanwezigheid, etc. kortom grotere kosten .
Hoe gaan jullie dat calculeren voor manche op de Lausitzring ? ;
De verplaatsingskosten zijn de moeite uiteraard, daarbovenop moet je voor elk teamlid hotel of mobilhome (Spa-Geel bvb. is nog op 1u te doen)voorzien en een fatale crash ter plaatse hoop ik dat Murphy niet in gedachten heeft...
Indien er geïnteresseerden zijn kan ik al eens m'n licht opsteken voor een autotransporter die 4 racewagens ter plekke kan brengen : die kost(ook van de chauffeur z'n verblijf) kan dan over 4 verdeeld worden . Laat maar weten .

Chauffeur
24-12-2005, 15:03
Beste Peter,

Zoals in één post van mij ( werd ergens weggezet wegens commercieel karakter zeker) heb ik deze reeds aangevraagd, gereserveerd, enz.. Idem voor een bus en hotels.

Als iemand van TC-sprinters of Belcar, volk, materiaal of wagens naar ginder moet krijgen zal Transporama dat regelen.
Ik zet geen info wat betreft prijzen hier, anders vliegt het toch weer weg, ook al is het niet commercieel.

Info en prijzen: info@transporama.be

mvg

Dries

Eddy V
24-12-2005, 15:05
Vergeet niet dat er Maut (tol) moet betaald worden op de snelwegen voor +7.5 ton. Toch ook een extra kost.

Chauffeur
24-12-2005, 15:24
www.transporama.be
We schrijven er elke week over Eddy :)
In onze Transporama hebben we 4 pagina's voorzien met als titel "Paddockverhuis naar Lausitzring" :)

Vervoer en plaatsreservatie zal gebeuren per pallet en niet per kg!!! Vandaag de dag gaat al 1 gevulde vrachtwagen richting Eurospeedway. Grouperen en samen rijden zal stukken goedkoper zijn dan iedereen afzonderlijk.

Merk ook op dan op zondag geen vrachtwagens mogen rijden in Duistland en dat de vrachtwagens pas zullen vertrekken na 22.00 op zondag. Al het materiaal zal dus op maandag terug aankomen in België.

Info betreffende personen en hotels kan je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11804) vinden

strepper
24-12-2005, 18:03
www.transporama.be
We schrijven er elke week over Eddy :)
In onze Transporama hebben we 4 pagina's voorzien met als titel "Paddockverhuis naar Lausitzring" :)

Vervoer en plaatsreservatie zal gebeuren per pallet en niet per kg!!! Vandaag de dag gaat al 1 gevulde vrachtwagen richting Eurospeedway. Grouperen en samen rijden zal stukken goedkoper zijn dan iedereen afzonderlijk.

Merk ook op dan op zondag geen vrachtwagens mogen rijden in Duistland en dat de vrachtwagens pas zullen vertrekken na 22.00 op zondag. Al het materiaal zal dus op maandag terug aankomen in België.

Info betreffende personen en hotels kan je hier (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11804) vinden

In Duitsland mag men zondag's wel met een vrachtwagen rijden je moet dan wel een vergunning of zoiets aanvragen.
Dat hebben wij gedaan twee jaar geleden toen we met de belcar in duitsland waren

Giovanni
24-12-2005, 18:29
Bij de verlaatingvan de Belcar naar de Nurburgring was terplaatse een ambtenaar aanwezig die deze "vergunning" kon uitreiken.
Daar moest ook een klein bedrag voor betaald worden.
Hoeveel dat was kan ik helaas niet meer zeggen.

Eddy V
25-12-2005, 13:10
Het probleem is dat die vergunningen slechts uitgegeven worden door een paar provincies, oa Nordrhein Westfalen en Rheinland Pfalz.
Vermits wij die vergunning elk jaar hebben voor ons wagenpark kan ik altijd eens navragen of die brave mijnheer (mits betaling natuurlijk) dat voor buitenlanders kan doen.
Maar of deze extra kost zich loont?

Chauffeur
25-12-2005, 15:59
Wat ons betreft niet. Wedstrijden gedaan, alles opruimen, inladen, nog iets drinken, dan is het al gauw 21.00.
Om dan nog een speciale taks te gaan betalen en papieren te gaan invullen :no:
Wij vertrekken om 22.00 stipt. Met de verplichte rij-en rusttijden zullen deze dan rond 10.00 opnieuw in België aankomen.

BTW: bus 1 met 50 personen zit vol. Indien zich nog mensen aanmelden beginnen we met bus 2