PDA

View Full Version : Telefoonnummer <=> members


Oneliner
18-12-2001, 16:35
Welja, voor vele verschillende redenen hadden de admins de idee om een datdabase samen te stellen van zo veel mogelijk van de members, die we in sommige gevallen zouden kunnen gebruiken.

Dringende vragen, iemand heeft tickets van iets en wilt ewa rondbelle, of andere persoonlijke zaken.

het is echter geen verplichting, enkel een manier om de communicatie te vergemakkelijken.
Er wordt dan een database opgemaakt met alle telefoonnummers van de members (zoveel mogelijk) die constant ter beschikking zal staan van de admins.

Indien echter iemand anders een nummer van iemand nodig heeft, kan dat aangevraagd worden bij admin, mits een grondige reden, zodat niet iedereen zomaar naar iedereen kan bellen.

De mehnsen die hierin geinteresseerd zijn, mogen mij altijd een PM sturen, of een email naar Oneliner@depaddock.eu.

Ook voor vragen of inlichtingen kan je daar terecht.
Groetjes

TiBo
19-12-2001, 22:11
Ik vind dat een prima idee! Als je de mensen de nodige privacy kan garanderen denk ik niet dat er veel een bezwaar tegen zullen hebben, ... integendeel.
Misschien dienen we wel een algemene oproep te doen naar de leden?

Kan je misschien even laten weten aan welke info je voornamelijk dacht?

Oneliner
20-12-2001, 01:08
Ik neem bijvoorbeeld het geval franchourshamps vorig jaar.
Sennake kon toen alleen de mensen bereiken vanwie hij de tef had, hoewel er misschien thuis nog een stuk of 10 mensen aan het balen omdat ze er nie bij waren...


Maar er is al iets vernuftiger op komst, info later ;)

Bart.Vandecavey
20-12-2001, 10:30
One, wil je wel reageren op mijn e-mail-adres thuis en niet op mijn werk dus bart.vandecavey@pandora.be en niet op bart.vandecavey@statbel.mineco.fgov.be .

Tenkjoe

Oneliner
20-12-2001, 13:24
komt voor de bakker