PDA

View Full Version : nieuwjaarsborrel BE / NL Drift Series 2006


BE Drift Series
27-12-2005, 14:01
Nieuwjaarsborrel 2006 zaterdag 7 januari 2006 Beekse Bergen, 1 uur vanaf Circuit Zolder

A.s. zaterdag 7 januari houden NL en BE Drift Series de jaarlijkse Nieuwjaarborrel.

Programma:
• Huldiging top 3
• Huldiging Best Rookie 2005
• Uitreiking startnummers 2006
• Uitreiking voorruitstreamers 2006
• Uitreiking deurschilden 2006
• Voorstellen wedstrijdleider Rob van Bebber
• Voorstellen jury
• Verder bespreken we het Technische Reglement
• rondvraag

Nieuwe drifters kunnen zich inschrijven en de licenties worden ter plekke gemaakt en verstrekt. Iedere deelnemer van 2005 krijgt een Clubman Drift licentie. De top 16 uit het Benelux kampioenschap ontvangt een Pro Drift Licentie. Licenties kosten 10 euro, graag ook 2 pasfoto’s meenemen.

In 2006 worden er een aantal Drift Oefen dagen georganiseerd in samenwerking met Eran Racing. Op zo’n Oefen Drift Dag kun je heel veel oefenen, maar je kunt ook vragen om een korte beoordeling, welke wordt afgenomen door 2 ervaren drifters uit de Benelux top 16. Bij een goede beoordeling ontvang je de Clubman Drift Licentie.

De nieuwjaarsborrel duurt tot 19.30 uur en kost 17.50 euro per persoon. Borrelhapjes en alle drankjes (onbeperkt) zijn inbegrepen. Reserveren is verplicht, aangezien we maar ruimte hebben voor 55 personen. Reservering dient te geschieden door dit bericht te retourneren per email info@actionracingschool.com voor 2 januari 2006.

naam: ……………………………….
komt met …….personen
naar de Nieuwjaarsborrel zaterdag 7 januari op de Beekse Bergen

Met vriendelijke groet,

Olaf Commijs
Joep de Kort

M-jo
28-12-2005, 15:01
Leuk . Maar helaas . Ik kom niet .
Drifthok is bij de M-Doctor . :(
Zal wel een gezellige boel worden :+

BE Drift Series
28-12-2005, 18:14
Leuk . Maar helaas . Ik kom niet .
Drifthok is bij de M-Doctor . :(
Zal wel een gezellige boel worden :+

om te borrelen heb je geen drifthok nodig hoor, kan ook zonder
maar allez, dan zien we u 14 januari he?!

BE Drift Series
05-01-2006, 20:57
Routebeschrijving:

Komende van Eindhoven - Valkenswaard:

U neemt de A58 richting Tilburg, afslag Hilvarenbeek/Beekse Bergen. De inrit van de Beekse Bergen komt uit op een T-splitsing. Daar gaat u rechts. Aan het eind van de weg rechts, volg de witte bordjes met de logo's van BE/NL Drift Series.

A.J.
07-01-2006, 23:45
Het was er heel plezant. Zelf de Skyline ook wat dwars gezet.
Leek bij momenten op een superspeciale van een rally met meerdere deelnemers. Toffe locatie en goed georganiseerd.
Deze uitstap naar de Beekse Bergen in Hilvarenbeek was in ieder geval veel leuker dan in mijn jeugd met de wagen met de familie door het safari park te rijden. alhoewel "in mijn jeugd" : tijdens het driften kan je jezelf echt "als een kind" amuseren... Van driften blijf je eeuwig jong...

MrVigor
08-01-2006, 19:38
Het was er heel plezant. Zelf de Skyline ook wat dwars gezet.
Leek bij momenten op een superspeciale van een rally met meerdere deelnemers. Toffe locatie en goed georganiseerd.
Deze uitstap naar de Beekse Bergen in Hilvarenbeek was in ieder geval veel leuker dan in mijn jeugd met de wagen met de familie door het safari park te rijden. alhoewel "in mijn jeugd" : tijdens het driften kan je jezelf echt "als een kind" amuseren... Van driften blijf je eeuwig jong...

Ja in de wilde buiten heb ik me vergaloppeerd... driften zal er dus wel niet meer inzitten...:mad:

http://www.driftingforlife.com/members.htm#SVL

M-jo
11-01-2006, 22:56
Innige deelneming . :(
Bij wie of wat lag de oorzaak ?

BE Drift Series
12-01-2006, 22:06
is wel heel vervelend en heel jammer! Misschien een Volvooke 360 opbouwen, die kunnen ook heel driftig zijn hoor!??

MrVigor
15-01-2006, 14:11
Innige deelneming . :(
Bij wie of wat lag de oorzaak ?
Kort samen gevat; snelheid, ijzel, camber:( , en 5 boomstronken , zo van die dikke....:mad: :o

MrVigor
15-01-2006, 14:12
is wel heel vervelend en heel jammer! Misschien een Volvooke 360 opbouwen, die kunnen ook heel driftig zijn hoor!??
Effkes tot rust komen, kan nog wa moeilijk ademen en zo... komt wel goed!:cool: