PDA

View Full Version : DSC 2006, 3 of 4 keer België !!

Mark
03-01-2006, 02:26
De kalender van het DSC 2006 is flink aangepast, ten voordele van de mensen die iets zuidelijker wonen ;)

(kalender onder voorbehoud)
7-8-9 april, Belcar First Race, Spa
19-20-21 mei, Belcar Home Race, Zolder
16-17-18 juni, Brands Hatch GP circuit
7-8-9 juli, Zolder Superprix
11-12-13 aug, Rizla Racing Days op Assen
7-8-9 sept, Silverstone 24Hours Britcar(do-vrij-za)
29-30-9 / 1 okt, Spa of Oschersleben
21-22 okt, Finaleraces op Assen

We klagen niet ;)

marcel
03-01-2006, 02:57
2 Belcar races? komen ze ideeën opdoen?

GT2-R
03-01-2006, 09:27
Hoe gaan al die wedstrijden (misschien BTCS ook nog) geörganiseerd worden??????

Greets, Dr. Jozz

Baron
03-01-2006, 13:25
2 Belcar races? komen ze ideeën opdoen?

In dezelfde vijver vissen? ;)

B&S Racing
03-01-2006, 17:28
Wat erg opvalt is dat Zandvoort overgeslagen wordt! En zowel België als Engeland meerdere malen word aangedaan. Goeie vooruitgang!

tarzancorner
03-01-2006, 17:43
De eeste wedstrijd op assen gaat niet door van wegen het geluid
het zelfde geld voor zandvoort er zijn maar een paar weekenden dat
men onbeperkt geluid mag produceren daarom is de eerste wedstijd op spa
en de rest voor namelijk in het buitenland men gaat wel proberen om
een keer op zandvoort te rijden.

DDRT_Fred
03-01-2006, 20:20
Hoe gaan al die wedstrijden (misschien BTCS ook nog) geörganiseerd worden??????

Greets, Dr. Jozz

De DSC is toch maar twee keer een uur of vergis ik me ?

als ze de grote jongens van de Formule renault of de LMES samen kunnen brengen... zal de DSC ook wel lukken. gaan wel interresante weekends worden :eek: , als je ziet hoe hard de DSC erop voor uitgegaan is integenstelling tot twee jaar geleden, laat staan de evoluties binnen de belcar.

Als de BTCS nog komt mee doen, maar persoonlijk schat ik dat dat maar een kleine kans is, is het natuurlijk helemaal feest .

Allen daarheen zou ik zeggen !

vortex
04-01-2006, 14:43
Ach, stel je niet al te veel voor van DSC. Het mogen dan een vloot wagens zijn, doch de gemiddelde kwaliteit van de rijders is bijzonder matig. Slechts enkele toppers die dan ook de prijzen wegkapen. Een beetje een zootje ongeregeld waarbij je na 10 minuten al volledig de draad kwijt bent.
Zandvoort doen ze niet maar aan vanwege geluid en daardoor een hoop kinnesinne. Ze realiseren zich niet dat dit overal een heikel punt gaat worden.
Beetje anonieme klasse voor vrolijke amateurs. Wijnen en Dubois zouden een eigen Vette C5 gaan opbouwen voor DSC. Lijkt me een beetje overdone. Maar goed, als je maar lol hebt natuurlijk. ;)
(hehehe, ik maak nu geen vrienden!! doch ik stel vast en oordeel. Wat niet betekent dat dit een feit is aangezien ik kennissen heb die bij DSC het water uit de bek loopt vanwege de aanblik vd autos. Zo zie je maar: ieder zijn meug)

Thomaske
04-01-2006, 16:23
Wijnen en Dubois zouden een eigen Vette C5 gaan opbouwen voor DSC.

Het gaat hier om een Corvette Z-06

Mvg...

DDRT_Fred
04-01-2006, 16:59
Ach, stel je niet al te veel voor van DSC. Het mogen dan een vloot wagens zijn, doch de gemiddelde kwaliteit van de rijders is bijzonder matig. Slechts enkele toppers die dan ook de prijzen wegkapen. Een beetje een zootje ongeregeld waarbij je na 10 minuten al volledig de draad kwijt bent.
Zandvoort doen ze niet maar aan vanwege geluid en daardoor een hoop kinnesinne. Ze realiseren zich niet dat dit overal een heikel punt gaat worden.
Beetje anonieme klasse voor vrolijke amateurs. Wijnen en Dubois zouden een eigen Vette C5 gaan opbouwen voor DSC. Lijkt me een beetje overdone. Maar goed, als je maar lol hebt natuurlijk. ;)
(hehehe, ik maak nu geen vrienden!! doch ik stel vast en oordeel. Wat niet betekent dat dit een feit is aangezien ik kennissen heb die bij DSC het water uit de bek loopt vanwege de aanblik vd autos. Zo zie je maar: ieder zijn meug)

ik ben twee jaar geleden naar de zolder super prix geweest... buiten een overvloed aan marcossen(dan vraagt een mens zich af waarom ze failliet zijn gegaan:+ ), viel het wel goed mee ok niet vegeleken met de belcar maar toch .... wat mij wel opviel was het enorme verschil tussen de eerste en de laatste klasse! ongelofelijk bijna standaard BMW's die niet eens een geluid maken, laat staan snel gaan!!

marcel
04-01-2006, 18:15
ik ben twee jaar geleden naar de zolder super prix geweest... buiten een overvloed aan marcossen(dan vraagt een mens zich af waarom ze failliet zijn gegaan:+ ),

als ge heel uw productie aan Nederlanders verkoopt, zult ge niet veel winst maken :+

DDRT_Fred
04-01-2006, 18:58
:applaus: hahaha...

jammer dan hadden ze die niet mogen kopen (grapje), ik vind marcossen mooie wagens. ik hoop dat die Canadees met een Britse moeder, ook race marcossen gaat maken.... de Marcos TSO GT racing....

Nu gedaan met dromen en lachen, terug naar de DSC.

Baron
04-01-2006, 19:07
Ach, stel je niet al te veel voor van DSC...
Een beetje een zootje ongeregeld...
Beetje anonieme klasse voor vrolijke amateurs.

:o
Ik heb de serie nu al enkele keren aan het werk gezien in Zolder en Francorchamps en dat is me telkens behoorlijk goed meegevallen. Akkoord, DSC is nog lang geen Belcar, maar qua niveau lijken ze me toch een heel stuk boven de andere Nederlandse raceklassen te zitten.
Ook de mensen van de organisatie lijken me alles goed op een rijtje te hebben; kerels die met hun twee voeten op de grond staan, zonder grootspraak aan de weg timmeren en van jaar tot jaar een stapje vooruitgaan.
Wat een verschil met die andere (zelfverklaarde) koninginneklasse van de Nederlandse autosport, de Porsche Mac Gregor Cup; die zichzelf met veel tromgeroffel en trompetgeschal aankondigt, maar uiteindelijk niet meer is dan een grote zak gevuld met lucht.

Thomaske
05-01-2006, 21:28
Het DSC is een heel mooi kampioenschap met heel knappe wagens.

Wat ik nooit zal vergeten is dat er een BMW M1, als ik me niet vergis, mee reed bij de DSC tijdens het weekend van het Spa Racing Festival (klopt dit?)

Mvg...

Integra
05-01-2006, 21:40
Het DSC is een heel mooi kampioenschap met heel knappe wagens.

Wat ik nooit zal vergeten is dat er een BMW 1, als ik me niet vergis, mee reed bij de DSC tijdens het weekend van het Spa Racing Festival (klopt dit?)

Mvg...
Geen BMW 1, een BMW M1. :)

Baron
06-01-2006, 01:26
Geen BMW 1, een BMW M1. :)

En dan nog geen "echte"'. Die BMW M 1 komt uit het Zweedse GT-kampioenschap en heeft een Chevrolet V8 - motor.
Maar hij zorgde wel voor een geslaagd gastoptreden in de DSC.