PDA

View Full Version : Misschien een leuk idee ...


Pinzie
05-01-2006, 19:54
Niet iedereen kent elkaar hier. En aangezien de meesten toch over een gemeenschappelijke interesse hebben hier (autosport of wat ervoor door moet gaan ;-) ) is het misschien wel leuk om er een jaarlijkse gewoonte van te maken van in het begin van het jaar eens samen iets gaan te drinken, een nieuwjaarsdrink bevoorbeeld bij wijze van spreken... Het hoeft niet duur of sjiek te zijn, als het maar plezant is.

Groetjes,

Pinzie

Rohrl-fan
05-01-2006, 20:21
Er is hier ook al eens een voorstel gepasseerd om eens een autofilm-klassieker (Le Mans, Vanishing Point,...) op groot scherm te zien.

Ideetje? :)

Pinzie
05-01-2006, 20:57
Leuke ideeen kunnen misschien wel gecombineerd worden !!! Alle voorstellen zijn welkom ... En eerlijk gezegd, ik hoop dat de beheerders van het forum achter dit voorstel staan en het eigenlijk beetje willen organiseren, want zelf ben ik al blij als ik kan komen ...

Groetjes,

Pinzie

Mark
05-01-2006, 22:39
Goed idee.........echter het bestuur is op dit moment druk bezig met de voorbereidingen op de quiz en de jaarlijkse vergadering. Aangezien we allemaal vrijwilligers wringt daar even het schoentje ;)

Eind februari hebben we weer (hopenlijk) grote meeting, we gaan dan met zijn allen wandelen over het circuit van Zolder. De details zijn we nog aan het regelen......hopenlijk in de loop van de volgende week een officiële aankondiging.

Filmpjes kijken? Daar hebben we het inderdaad een keer over gehad. Wat ik nog weet is dat we daar toen tegen een probleem aanliepen. Mag je een legale DVD vertonen in een café voor een publiek wat iets groter dan de gemiddelde bezetting van een huiskamer? Niet dat het forum of het café problemen krijgen met rechten e.d. Een slimmerik in de (bioscoop)zaal die dat kan uitpluizen?

We staan altijd open voor nieuwe ideeën maar de mankracht van het bestuur & Friends is nu eenmaal beperkt. Mensen die zich geroepen voelen om een handje toe te steken.........stuur een mailtje ;)

Rohrl-fan
06-01-2006, 11:33
Ik zal eens contact opnemen met Sabam. :) Als ze me daar niet kunnen helpen weten ze waarschijnlijk waar wel.

Zoals ik eerder al gemeld had, ik kan zonder problemen de films leveren.

Thomaske
09-01-2006, 20:31
Goed idee.........echter het bestuur is op dit moment druk bezig met de voorbereidingen op de quiz en de jaarlijkse vergadering. Aangezien we allemaal vrijwilligers wringt daar even het schoentje ;)

Eind februari hebben we weer (hopenlijk) grote meeting, we gaan dan met zijn allen wandelen over het circuit van Zolder. De details zijn we nog aan het regelen......hopenlijk in de loop van de volgende week een officiële aankondiging.

Filmpjes kijken? Daar hebben we het inderdaad een keer over gehad. Wat ik nog weet is dat we daar toen tegen een probleem aanliepen. Mag je een legale DVD vertonen in een café voor een publiek wat iets groter dan de gemiddelde bezetting van een huiskamer? Niet dat het forum of het café problemen krijgen met rechten e.d. Een slimmerik in de (bioscoop)zaal die dat kan uitpluizen?

We staan altijd open voor nieuwe ideeën maar de mankracht van het bestuur & Friends is nu eenmaal beperkt. Mensen die zich geroepen voelen om een handje toe te steken.........stuur een mailtje ;)

In dat één tof, gezellig café'tje (jullie weten wel welk) op CZ worden er toch altijd (meestal) DVD's afgespeelt. Waarom zouden we het dan daar niet kunnen doen?

Mvg...

Mark
09-01-2006, 21:00
In dat één tof, gezellig café'tje (jullie weten wel welk) op CZ worden er toch altijd (meestal) DVD's afgespeelt. Waarom zouden we het dan daar niet kunnen doen?

Mvg...

Achter de schermen zijn we al bezig om een prachtige Paddock-dag in elkaar te steken ;)