PDA

View Full Version : Teamgenoot gezocht voor Kartgridcup 2006


Speesman
12-01-2006, 19:03
Omdat we binnen Calamitas met 3 piloten zijn die met de Kartgridcup 2006 willen deelnemen en een team maar uit 2 piloten kan bestaan, heb ik dus nog een teamgenoot nodig.
Bij deze dus een oproep. Enige kartervaring is wel vereist, maar de snelheid op zich is niet zo belangrijk, als het maar een sportieve piloot is.

Meer info over de kartgridcup vindt ge op www.kartgrid.be.
oa in deze topic:
http://kartgrid.be/phpBB/viewtopic.php?p=107751#107751

Kort samengevat: 10 races, totale prijs is 500 euro. Je moet aan een heel seizoen deelnemen, inschrijven voor 1 race is niet mogelijk!!

McLarenboy
14-01-2006, 13:04
ik zie dat wel zitten, het probleem is dat ik op dit punt niet kan garanderen dat ik op elke wedstrijd aanwezig kan zijn.

Ik kan nu wel de data al noteren in mijn agenda maar als er ooit iets belangrijks opkomt in verband met mijn werk, ja dan stel ik u wel teleur.

McLarenboy
14-01-2006, 13:14
maar aangezien mijn baas zelf professioneel rijdt zo hij waarschijnlijk wel begrip hebben, dus ik denk wel dat het mogelijk is :)

Speesman
14-01-2006, 19:39
Er is altijd de mogelijkheid om een vervangpiloot in te laten vallen als je niet aanwezig kan zijn, maar dit mag max maar 3 keer per jaar gebeuren (volgens het reglement). Dus dat zal nog geen probleem zijn.

Heb je al veel kartervaring (gewoon om een idee te hebben)?

McLarenboy
15-01-2006, 12:45
ik kart al sinds ik 14 was maar niet aan een regelmatig tempo, de laatste jaren doe ik het meer en meer.
Ik heb één beker, dat was met een race met de mensen van G&A-Racing waarbij ik van de rijders enkel verslagen werd door Michael de Keersmaecker. Dat is niets om trots op te zijn, twas gewoon een pleziersrace. Ik wil enkel zo duidelijk maken dat ik overweg kan met een kart.

Speesman
15-01-2006, 19:22
Dat was het enigste dat ik moest weten. Niet dat ik perse de allersnelste teamgenoot moet hebben (zo snel ben ik zelf nu ook niet), maar moest je bv nog maar nauwelijks gekart hebben, zou je er niet zoveel plezier aan beleven (aangezien het niveau best wel hoog ligt).

Een andere potentiele teamgenoot had mij beloofd ten laatste begin komende week iets te laten weten of hij zou meedoen of niet. Dus ik zal dan hier zo snel mogelijk iets laten weten!!!!!

Nu, moest die piloot met mij samen rijden en jij ook zeker wil meerijden, dan zoeken we gewoon nog een piloot die met jou kan samenrijden.

McLarenboy
15-01-2006, 19:46
oew, thx for that

Speesman
17-01-2006, 01:24
Ondertussen heeft die kameraad iets laten weten: hij gaat niet meedoen wegens te druk.

Dus @McLarenboy: nog altijd zin om mee te doen? Als ge het nog steeds ziet zitten, dan vormen we een team!!!

Als ge eerst nog meer info nodig hebt, dan laat ge maar iets weten.

Heel kort samengevat:
- 10 wedstrijden op een jaar: 8 op woensdagavond, 2 op dinsdagavond
- totale prijs: 500 euro, in 2 schijven te betalen (250 nu, 250 in midden van seizoen).
- kalender en dergelijke: zie www.kartgrid.be

McLarenboy
17-01-2006, 15:58
mag een slotje op - team Calamitas is ingeschreven