PDA

View Full Version : De Paddock-filmavond op 25-02-06 in Café Wheels.


De Paddock
21-01-2006, 20:18
Beste Paddockers,

In het afgelopen jaren is er meerdere malen gevraagd om eens samen naar autosportflims te kunnen kijken. In samenwerking met Paddocker Rorhl-fan gaan we dat voor de eerste keer organiseren op 25-02-06. De start van de avond zal +/- 19.30 uur zijn. Het is de bedoeling dat we twee films gaan kijken. Welke? Dat gaan we samen bepalen. In de poll die bij deze thread zit staan een 10-tal films vermeld. Geef je twee voorkeuren op en laat in deze thread ook weten of je aanwezig bent. Er is nu eenmaal een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Toegang tot de filmzaal is geheel gratis voor iedereen!.

's Middags lekker wandelen in de buitenlucht en 's avonds twee prachtige films met een groep Paddockers bekijken, dat is toch het scenario voor een prachtige zaterdag in februari!

Belle
21-01-2006, 21:37
Leuke films hebben jullie uitgekozen! :-)

Maar euh, moet de datum in de titel niet 25-02-2006 zijn? Dacht namelijk dat het eerst in juni doorging maar die 2002 klopte dan weer niet! ;)

Sennake
21-01-2006, 21:49
Le Mans en Grand Prix graag. En ik zal er natuurlijk bij zijn.

Ottooke
21-01-2006, 22:02
Ik zal er ook bij zijn. Is er popcorn? :p

Bezemwagen
21-01-2006, 22:13
Een vraagje: is het de originele versie van "The Italian Job" (met Michael Caine) of deze van een paar jaar geleden?

Juha
21-01-2006, 22:33
Ik vrees dat het zonder mij zal zijn, ik zit in Bitburg die dag (nee nee, niet om te zuipen :+ ). Maar ik zou graag Grand Prix eens in één keer willen bekijken ipv. altijd te laat eraan te denken dat hij op tv is, dus ik probeer langs te komen.
Als die om rond 21.30 begint doe ik een poging om op tijd te vertrekken, maar dat hangt ook af van de kwaliteit van de bitburger. :D

Het stemmen was simpel, na eliminatie van alles wat hier in de kast ligt of op tv is gepasseerd bleven alleen Ronin, The Driver en Vanishing Point over. Dus heb ik op de 2 laatsten gestemd.

Werner333
22-01-2006, 14:55
Grand Prix en Le Mans. Verder kan ook The Driver (wegens altijd in stukjes gezien ;) ) en Ronin mij wel bekoren.

Rohrl-fan
22-01-2006, 14:56
Een vraagje: is het de originele versie van "The Italian Job" (met Michael Caine) of deze van een paar jaar geleden?
Beide zijn mogelijk, ook wat "Gone In 60 Seconds" betreft. :D Ikzelf stem niet. Ik kan de films toch altijd nog thuis zien! :) Natuurlijk ben ik zelf wel aanwezig, maar zoals gemeld aan het bestuur wel pas tegen de vroege avond.

Bezemwagen
22-01-2006, 19:07
Wegens nog niet gezien: originele versie van "Gone in 60 Seconds".
Ook de originele versie "The Italian Job" zou ik nog eens willen terug zien.

Maar als het de recentere versies van bovenstaande versies zijn, zou ik eerder kiezen voor "Le Mans" en "The Driver"

A.J.
22-01-2006, 19:37
lijkt me richting Le Mans en Grand Prix te gaan...
Cultuur in de Wheels...

Raceboy
22-01-2006, 19:46
lijkt me richting Le Mans en Grand Prix te gaan...
Cultuur in de Wheels...

nee, Ik kom ook :+

Pinzie
22-01-2006, 19:48
OK, het wordt dus tussen kunst en kitch ;-) ...

Guido
22-01-2006, 21:02
Ik zal aan de dag deelnemen, maar ga de film aan me voorbij laten gaan. Ben echt geen filmfanaat en na een half uurtje zit ik me meestal al weer af te vragen wat ik eigenlijk aan 'beters' zou kunnen doen. ;)

Zo heb ik eens de Le Mans film op DVD geleend van een vriend met de boodschap "Dit moet ge écht gezien hebben." Na 6 maanden heb ik de DVD ongezien teruggegeven. Hij lag altijd binnen handbereik, maar heeft nooit mijn naam geroepen... :D

Ieder zijn afwijking zeker? In ieder geval, welke films het ook zouden mogen worden, veel plezier ermee allemaal!!

Juha
22-01-2006, 21:57
En toch zou ik u sterk aanraden om die film te zien. Zap desnoods voorbij die 2 niet-race scenes.:D

Raceboy
22-01-2006, 23:32
na een half uurtje zit ik me meestal al weer af te vragen wat ik eigenlijk aan 'beters' zou kunnen doen. ;)


je mag altijd zorgen dat iedereen bv genoeg te drinken heeft? Zou dat niet iets "beters" zijn? :+

Pinzie
23-01-2006, 00:55
Kom de 25e ook, tenminste als er geen wedstrijd is van rittensport, dus onder voorbehoud ...

Speesman
23-01-2006, 01:56
Heb ook gestemd.

Als ik die dag niets anders te doen heb, zal ik ook van de partij zijn.

Mario
23-01-2006, 09:41
lijkt me richting Le Mans en Grand Prix te gaan...
Cultuur in de Wheels...
Cultuur lijkt me een groot woord, tenzij je autosportcultuur bedoelt, zeker in het geval van Grand Prix, wat eigenlijk een rotslechte film is. Gelukkig zijn er nog de actiebeelden (sommige van echte races) en de acteurprestaties van de echte piloten, die soms hilarisch zijn, om het geheel verteerbaar te maken.

Ik mis trouwens "Death race 2000" in het lijstje.

Rohrl-fan
23-01-2006, 11:02
Ik mis trouwens "Death race 2000" in het lijstje.
Tja, we hebben ons ergens moeten beperken. Er kunnen maar 10 films in een poll, hé! :D Zou het trouwens een probleem zijn als ik nog één iemand meeneem voor de filmavond?

Mark
23-01-2006, 11:56
Zou het trouwens een probleem zijn als ik nog één iemand meeneem voor de filmavond?

Iedereen is welkom ;)

bluelite
24-01-2006, 21:56
Ik heb op "Le Mans" en "Grand Prix" gestemd... twee klassiekers :)

redje
24-01-2006, 22:31
Bluelite, ikzelf en nog iemand komen ook naar de filmavond, als er nog plek is.

Kheb voor dezelfde films als bluelite gestemd. :)

Rohrl-fan
10-02-2006, 18:59
Goed!

Ik denk dat we kunnen stellen dat de filmkeuze duidelijk is. Het gaan "Le Mans" & "Grand Prix" worden. U vraagt, wij draaien! ;)

bluelite
10-02-2006, 19:27
Hoe zit het met de voedsel- en drankvoorziening tijdens de films? Krijgen we opnieuw zo'n "Ik heb dorst"-handje?

Mannen van de organisatie en/of Andy... weet het ons te zeggen aub.

Mark
11-02-2006, 01:43
Mannen van de organisatie en/of Andy... weet het ons te zeggen aub.

Zoals dat bij een echte filmvoorstelling ook gaat ;) Ergens in het midden van een de film een pauze.

Meer details als AJ terug is uit de States.

Baron
11-02-2006, 14:26
Goed!

Ik denk dat we kunnen stellen dat de filmkeuze duidelijk is. Het gaan "Le Mans" & "Grand Prix" worden. U vraagt, wij draaien! ;)

Geen verrassing. "Le Mans" en "Grand Prix" zijn met kilometers voorsprong de beste autosportfilms die er ooit gemaakt zijn! :worship:

Jo Smets
21-02-2006, 09:26
Besten,

als ik het goed voor heb is er dan ook een voorstelling van Magyar motorsport in de wheels, de nieuwe MX5 voor 2006 in de BSC. Wij gaan hier eens een kijkje nemen.

Is er een mogelijkheid om stukjes van de film mee te pikken. Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd om deze films eens te zien.

Of is alles volledig afgeschermd voor pottekijkers :D:D

Race-groeten,
Jo Smets

Mark
21-02-2006, 10:56
Is er een mogelijkheid om stukjes van de film mee te pikken. Ik ben namelijk ook wel geinteresseerd om deze films eens te zien.


Stukjes film meepikken? Daar zal Rohrl-fan niet blij mee zijn :) Maar je mag natuurlijk altijd in de "bioscoopzaal" erbij komen zitten ;)

Rohrl-fan
22-02-2006, 14:49
De DVDtjes liggen al klaar in de wagen. (Ben nogal vergeetachtig, vandaar... :D ) En, euh, ik hoop inderdaad mijn films volledig terug mee te kunnen nemen! ;) Ik kijk er wel serieus naar uit! Tot zaterdag!!! :bye:

Jo Smets
22-02-2006, 17:10
Rohl fan,

don't worry ik zal alles op mijn intern geheugen griffen ;)

tot zaterdag

Raceboy
22-02-2006, 17:21
Ik verklaar de uitslag van de poll illegaal, de voorzitter heeft 4 keer gestemd? :D

Mark
26-02-2006, 20:40
FF na 20.00 uur was er dan onze eerste gezamelijke filmavond. Enkele verse troepen kwamen binnen om de reeds aanwezige Paddockers te versterken. Met groep van +/- 15 man werd er gezamelijk gekeken naar Grand Prix. De tweede film, Le Mans, hebben we niet meer gered.............omdat GP iets langer duurde dan voorzien :)

Na afloop nog een afzakkertje en op weg na een lange dag "Paddocken" ;)

In de toekomst zullen er zeer zeker nog van deze avonden volgen. Welke film of thema en wannneer? Dan zien we dan wel weer.....

@Rorhl-fan, dank u voor de films. Tot een volgende Wheel movie night.

Thomaske
26-02-2006, 20:55
Ik kon spijtig genoeg de film niet meepikken. Volgende keer probeer ik er wel bij te zijn.

@ Pinzie: De volgende is voor mij é :D Bedankt voor de leuke babbel gisteren!

Mvg...

Juha
26-02-2006, 21:41
Prachtige film ook al trokken de acteerprestaties op niks. Dat Frans van Montand, "zoe yoe ever ket taajerd" :D

"I think you should go... to hell" :D

Dat moet zowat het enige goede geweest zijn buiten de race scènes, die schitterend waren. Heeft iemand trouwens die wagen zien staan in Masta? Mooi op de rijlijn in de regen. :eek:

Pinzie
26-02-2006, 21:46
Vond het wel een toffe film eerlijk gezegd, als je het in de tijd van toen weerspiegeld. Was ook tof weer enkele nieuwe gezichten te leren kennen :-).
Volgende keer dan maar kijken naar Le Mans ????

Baron
26-02-2006, 23:26
Ik had 's avonds andere verplichtingen (Limburgers vieren Karnaval, weet je), zodat ik na de wandeling naar huis moest en de filmavond moest missen.
Maar gezien de goede filmkeuze en de prima ambiance die er van 's middags al inzat, ben ik er zeker van dat het ook nog een heel leuke Paddock-avond geworden is. Ik probeer er een volgende keer zeker bij te zijn. Alaaf! ;)

Rohrl-fan
27-02-2006, 11:46
Ik heb er echt van genoten! Het was inderdaad ook zeer leuk om enkele gezichten bij de nicknames te kunnen plaatsen. Wat mij betreft is dit zeker voor herhaling vatbaar!

Beste uitspraak van de avond? Ik dacht dat het Sennake was tijdens een korte eerste "screening" van de beelden van de GP van België op het oude Francorchamps: Hier zit tegenwoordig een goede frituur! :D Zo'n uitspraak kan toch alleen maar van een Paddocker komen!

En, euh, Le Mans houden we zeker nog te goed!