PDA

View Full Version : Mevrouw Tagliani !!!!!


Mark
31-01-2006, 22:01
Het is winter, komkommertijd in autosportnieuws-land. Eerst de nieuwste scharrel van David Coulthard, daarna een artikel met diepgang ;) op Pitstop over Goossens-Verhenne. Tja, dan moeten we op De Paddck maar eens met de klapper van de week komen, mevrouw Tagliani ;) :D

Zo heeft sowieso een van de mooiste namen, Bronte. Zo naam fluister je in de maneschijn op een verlaten tropisch strand ;) Dat is nog eens een andere koek dan een naam zoals Cora (Schumacher) of Conny (Montoya).

Daarnaast heeft Bronte de plezierige eigenschap dat ze graag in bikini's op een foto wil staan. Daar zullen de Paddockers het wel mee eens zijn :D

Voorbeeldje?
Komt ie!
http://www.tagliani.com/bronte/update/gallery/images/brontepictures001.jpg
foto: www.brontetagliani.com

O ja, meneer Tagliani is een coureur in de Champcars maar dat is volstrekt bijzaak in deze thread :D

A uit PDGRacing
31-01-2006, 22:48
Gelukkig zitten ze niet alleen in het voetbal...

Brecht
31-01-2006, 22:54
Zijn dat Bridgestones, michelins of firestone's :+

bluelite
31-01-2006, 22:59
...daarna een artikel met diepgang ;) op Pitstop over Goossens-Verhenne.

Mja, misschien wel PBA wel een roddelblaadje beginnen? Of Marc nu met Brunhilde samen is of niet, dat is leesmateriaal voor op een forum en niet voor op een website. Nieuwswaarde is voor mij zowat nul en bovendien heeft niemand daar zaken mee of ze samen zijn of niet. Dat zoiets in dat ene magazine staat, dat zal dan niemand verbazen, maar dat PBA daar ook al mee begint... :rolleyes: (en ondertussen klagen dat websites zich op andere websites of magazines baseren, maar zelf...)

On-topic: mevrouw Tagliatelli mag er wezen :p

Baron
31-01-2006, 23:58
Mja, misschien wel PBA wel een roddelblaadje beginnen? Of Marc nu met Brunhilde samen is of niet, dat is leesmateriaal voor op een forum en niet voor op een website. Nieuwswaarde is voor mij zowat nul en bovendien heeft niemand daar zaken mee of ze samen zijn of niet. Dat zoiets in dat ene magazine staat, dat zal dan niemand verbazen, maar dat PBA daar ook al mee begint... :rolleyes: (en ondertussen klagen dat websites zich op andere websites of magazines baseren, maar zelf...)

On-topic: mevrouw Tagliatelli mag er wezen :p

Als je tussen de regels leest, merk je toch wel dat Peter Baert het ook sarcastisch bedoelt en dat hele gedoe een non-event zonder nieuwswaarde vindt. ;)

Thomaske
01-02-2006, 07:49
Zijn dat Bridgestones, michelins of firestone's :+

Ik denk eerder aan Dunlop, Pirelli of Yokohama :D

Mvg...

Jan
01-02-2006, 09:52
Ik denk eerder aan Dunlop, Pirelli of Yokohama :D

Mvg...

Mis, het zijn zorgvuldig met de hand gevormde Avon's;)

A.J.
01-02-2006, 10:37
ik denk goodyear, zelfs very very good year :D

Mark
24-09-2006, 00:12
Tagliani heeft dus niets verkeerd gedaan.............thuis zit Bronte, en tijdens diverse wedstrijden in de Grand-Am cup kiest ie zijn collega's met zorg uit. Ditmaal Valérie Limoges, meer info op http://www.girl-racers.com/

S. Claeys
25-09-2006, 15:16
ik denk goodyear, zelfs very very good year :D

Misschien wel Hoosier.