PDA

View Full Version : Za 18 febr: 50' race - nieuwe karts & piste


4ever_karting
04-02-2006, 17:03
Hey,

De volgende race komt er aan op zaterdag 18 februari! Het is de eerste race op de nieuw aangelegde piste te JPR en bovendien rijden we dan met schitterende, nagelnieuwe karts. De formule is 10' chrono's, 50' race, 2 drankjes/team, gratis klantenkaarten met ook bekers voor de eerste 3 teams. Dit alles voor 45 EUR/team (teams van 1-2 pers.).

Bij deze race kunnen de speciale ritkaarten aangekocht worden tegen 10 EUR i.p.v. 16 EUR (normale prijs van een sessie) en dit als nieuwjaarsgeste naar al onze karters toe. We verkopen deze per 2, per 4 of per 5 (max) voor elke deelnemer of dus briefjes van 20 en 50 EUR. Wie zijn ritkaarten wil reserveren, kan dit doen door het bedrag van 20, 40 of 50 EUR over te schrijven op het rek nr 979-6393531-72 met vermelding van '2/4/5 ritkaarten 4ever Karting' in de mededeling. De kaarten zullen dan voor je klaarliggen tegen 18 februari. De resterende ritkaarten worden ter plaatse verkocht.

Ik heb reeds 11 inschrijvingen* voor de 1e race met verzamelen om 20u30. Daarom heb ik reeds een 2e race gereserveerd met verzamelen om 21u30 (dit 2e verzameluur staat ook op de affiche vermeld, omdat we waarschijnlijk terug beide races kunnen rijden en de affiches zo geldig blijven eens die 1e race is volboekt).

Graag tijdig jouw teaminschrijving doorgeven en de 45 EUR/team overmaken op het rek nr 979-6393531-72 met vermelding van teamnaam en racedatum in de mededeling (hou rekening met een verwerkingstijd van 2-3 werkdagen tussen de verschillende banken).

Een teamoverzicht wordt in de laatste week voor de race nog doorgestuurd.

Nieuwe piste en nieuwe karts: wie zal nu de snelste zijn?

Groeten & graag tot binnenkort,

Frederik

* 11 enthousiaste teams die zich na de Dark Races (20/01) al direkt voor de volgende race wouden inschrijven

http://img419.imageshack.us/img419/5925/za18febr06groot3za.jpg

Frederik
07-02-2006, 14:13
Hello. Het zou kunnen dat ik ook eens een kijkje kom nemen. Na al het goeds dat er verteld wordt over 4everkarting :D moet ik als kartfanaat toch zeker eens langskomen. Des te meer voor de interessante formule! Ik ga het nog eens met teammaat bespreken, en tot dan misschien. Wanneer moeten de inschrijvingen binnen zijn? Greetz Frederik

4ever_karting
10-02-2006, 00:50
Inschrijvingen kunnen nog tot half-eind volgende week binnenkomen. Het is vooral belangrijk om tijdig je teamnaam door te geven, zodat ik de teamlijsten verder kan aanvullen.

Groeten & graag tot den 18e,

Frederik E.

4ever_karting
10-02-2006, 11:33
Intussen reeds 35 inschrijvingen binnengekregen en beide races kunnen dus doorgaan: 1e race met verzamelen om 20u30 te JPR Karting (volboekt) en dan 2e race met een uurtje later verzamelen.

Groeten & tot volgende week,

Frederik