View Full Version : Dia avond over de carrière van Marc Goossens
De Fanclub Marc Goossens organiseert een dia-avond over de carrière van Marc. Naar aanleiding van zijn 20-jarig jubileum in de autosport hebben we foto's verzameld van Marc gedurende zijn loopbaan als piloot.
Deze foto's worden samengegoten in een presentatie die op die avond zal getoond worden op een diascherm met commentaar van de "meester" hemzelf erbij.
Dit is de avond die u zeker niet mag missen als autosportliefhebber. :no:
The place to be, is zoals voor zoveel evenementen, cafe Wheels op het circuit van Zolder. Alles gaat door op 18 maart 2006 en begint om 20h00. De inkom is gratis !!
Alle supporters op post zou ik zeggen :applaus:
Mensen die nog mooie foto's hebben van Marc en die gebruikt mogen worden tijdens deze presentatie, kunnen die altijd mailen naar webmaster@marcgoossens.com (mailto:webmaster@marcgoossens.com)
http://www.marcgoossens.com/www/images/misc/affiche_dia_800.jpg
Iedereen welkom? Weten jullie dat wel heel zeker? ;) :D
18-3 staat in de agenda ;) Is er ook tijd voor een rondvraag?
Raad je aan dat we misschien toch beter fouilleren aan de inkom en de mensen met stadionverbod buiten houden ? :(
18-3 staat in de agenda ;)
We zien u zeker daar dan :worship:
Is er ook tijd voor een rondvraag?
Het zal een interactieve avond worden :cool: zelfs nadien aan de toog ook nog, of misschien vooral daar :drewl:
Thomaske
08-02-2006, 09:29
Ik hoop er ook bij te zijn. Eerst eens navragen als het dan geen examens zijn. Want dan denk ik niet dat ik kan komen.
Mvg...
Ik zal er zijn !
Schrijf mij maar op de lijst van de aanwezigen.
Die avond mis ik voor geen geld voor de wereld! :p
Dus mannen...ik teken present. ;)
The Interceptor
12-02-2006, 16:09
Ik ben ook zeker present!
Ikzelf en enkele leden van mijn club hebben interesse om eens te komen...moeten we ons daarvoor ergens inschrijven?
18-3 staat in de agenda ;) Is er ook tijd voor een rondvraag?
Ik zou graag komen, maar onze pa wordt die dag 71 en ik weet niet of ons moeder iets ineen gebokst heeft om hem te verrassen... Anders kom ik zeker af!
Ikzelf en enkele leden van mijn club hebben interesse om eens te komen...moeten we ons daarvoor ergens inschrijven?
Nee. Inschrijven hoeft niet. Gewoon naar de Wheels komen. Gratis inkom.
Na zijn schitterend debuut in de NASCAR BUSCH SERIES gaat het zeker de moeite zijn om Marc zelf eens te horen spreken over deze klasse waarin nog nooit een Europeaan, laat staan een Belg heeft uitgeblonken. Het wordt een onvergetelijke avond mt beelden van de NASCAR race van afgelopen weekend.
Netforce_1
07-03-2006, 21:05
Ik kom zeker ook af.
Andy, gaat de Wheels groot genoeg zijn voor al de fans van Marc en nog belangrijker gaan we allemaal een goed zicht hebben op de dia voorstelling?
Ik kom zeker ook af.
Andy, gaat de Wheels groot genoeg zijn voor al de fans van Marc en nog belangrijker gaan we allemaal een goed zicht hebben op de dia voorstelling?
We gaan ons diascherm vooraan plaatsen waar de mensen van depaddock dat met hun kwis ook altijd doen. Dan heb je eigenlijk vanuit het hele café toch wel een redelijk zich op het scherm.
Ik kom zeker ook af.
Andy, gaat de Wheels groot genoeg zijn voor al de fans van Marc
Je kan het ook omdraaien : heeft Marc genoeg fans om de Wheels vol te krijgen? :D
Na zijn prestaties van afgelopen weekend zou het toch wel moeten denk ik...
Chauffeur
08-03-2006, 03:15
Bestel maar wa extra vaten :)
Bij ons zit het in onze wekelijkse newsletter naar 35.000 adressen.
Ben eens benieuwd naar de opkomst.
http://www.transporama.be/nl/newsletter/47/
Je kan het ook omdraaien : heeft Marc genoeg fans om de Wheels vol te krijgen? :D
Na zijn prestaties van afgelopen weekend zou het toch wel moeten denk ik...
Misschien de wheels niet vol krijgen maar uw kelder mss wel leeg he ;)
Die mannen kunnen een stukje drinken ze .
Zet voor Fonne maar genoeg bakken cola klaar :D
Ik zal jammergenoeg niet aanwezig kunnen zijn.
Ik ben verplicht te gaan werken op een gastronomische avond in men school :crazy:
Maar ik zal rond middernacht wel eens binnenspringen.
Ik ben verplicht te gaan werken op een gastronomische avond in men school :crazy:
Da's ruim op tijd voor de afterparty !
Netforce_1
08-03-2006, 22:54
Met nog wat overschot van de gastronomie? :drewl:
Na al die vaten zal dat welkom zijn:+
Trouwens goed nieuws. Jo van de Musketiers, welbekend in de Belgische autosport scene geeft om middernacht een gratis vat omdat hij verjaart. Dus reden genoeg om langs te komen of te blijven hangen...
Khoor het al...kzal maar beter in Limburg blijven slapen want dat wordt weer goed doorzakken. :p
Gij zijt goed bezig !! Ook al zeggen ze van niet !!
Er moet iemand toch nog iets kunnen vertellen van die avond he.
De rest zit mss s'anderendaags met een kater en een stuk uit hun film. :)
The Interceptor
19-03-2006, 11:26
't Was wel de moeite gisteren. Vooral die foto's van de beginjaren van zijn carriere waren voor velen nog onbekend denk ik zo.
Ook nog videobeelden van het F Ford Festival 1991, dat was pas close racing :eek:
En om af te sluiten de video van de Busch Series. Dat was precies ook wel de moeite ginder!
was een leuke avond - nacht - ochtend in de Wheels.
Na de voorstelling bleven er een hoop mensen hangen en is het hier open gebleven tot na de F1. Net alles opgeruimd en nu is het personeel terug hier. Ik kruip mijn bed in, wordt stilaan tijd...
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.