PDA

View Full Version : autosport zenders ontvangen.. ???

smiley
16-02-2006, 14:35
ik zou graag in 2006 wat meer autosport willen volgen op tv.. maar nu vraag ik mij af... wat is de beste oplossing om zoveel mogelijk autosport te kunnen zien op tv ??
hiermee bedoel ik zenders zoals motors tv(wat niet meer te zein is vie pctv van telenet),DSF (waar ook regelmatig autosport op is vln,dtm,...),eurosport 2 waar bijna altijd fia gt op is,.. en nog wat zenders waar er regelmatig autosport op is..

wat is de beste oplossing om zo zenders op de tv te krijgen ??
een sateliet ? :confused:

serge
16-02-2006, 14:48
Eurosport via Telenet Digibox dacht ik.
Motors TV kan ook via Telenet Digitaal dacht ik, maar via een (betalende) uitbreiding.

Serge

serge
16-02-2006, 14:51
Net even snel gekeken op de site van Telenet.
Eurosport 1 en 2 zitten in het standaardpakket van Telenet Digitaal.
Voor Motors TV moet je een extra pakket nemen van ongeveer 14 EUR per maand.

smiley
16-02-2006, 17:25
en een sateliet ? is dat niet goedkoper ? ontvang je dan niet meer ??
ik ben echt een noob op dit vlak :+

serge
16-02-2006, 17:31
De digibox van Telenet kost 199 EUR + 35 EUR voor de installatie/activatie.
Daarna betaal je niks meer. Voor deze prijs heb je dan Eurosport 1 en 2 (en uiteraard nog een aantal andere voordelen).
Voor een (goede) schotelantenne met decoder ben je toch al gemakkelijk 500 EUR kwijt denk ik, plus de intallatie, kabel trekken, enz...
Je kan dan waarschijnlijk wel meer ontvangen, maar of dat dan allemaal gratis is???

Belle
16-02-2006, 18:36
De digibox van Telenet kost 199 EUR + 35 EUR voor de installatie/activatie.
Daarna betaal je niks meer. Voor deze prijs heb je dan Eurosport 1 en 2 (en uiteraard nog een aantal andere voordelen).

Betaal je geen maandelijkse abonnementskosten dan? Ik was namelijk onder de indruk van wel...

Raceboy
16-02-2006, 18:41
Betaal je geen maandelijkse abonnementskosten dan? Ik was namelijk onder de indruk van wel...

gewone prijs van je abbo nu.

Belle
16-02-2006, 18:43
gewone prijs van je abbo nu.

Ah, dus ik betaal nu zo'n 40 euro voor Internet Telenet en daar bovenop moet ik dan niets betalen als ik het goed begrijp. Verdorie, dan had ik dat ding alang gekocht voor Eurosport!

Raceboy
16-02-2006, 19:33
Ah, dus ik betaal nu zo'n 40 euro voor Internet Telenet en daar bovenop moet ik dan niets betalen als ik het goed begrijp. Verdorie, dan had ik dat ding alang gekocht voor Eurosport!
het gaat over je kabeltv abbo he. je internet heeft hier niets mee te maken.

Belle
16-02-2006, 19:40
het gaat over je kabeltv abbo he. je internet heeft hier niets mee te maken.

Ah ja, natuurlijk. Ik ga het allemaal ne keer tegoe bekijken op de Telenet site. :)

Netforce_1
16-02-2006, 20:37
Mss best even wachten tot de lancering van TV Vlaanderen een feit is. Verwacht tegen eind 1e trimester 2006.
400 kanalen worden er beloofd en dat voor 8,95 EUR/maand + een eenmalige activatiekost van 29,95 EUR.
Aangezien VRT e.d deel zal uitmaken van hun aanbod kan je meteen "de kabel" buitengooien.
Een besparing van zo'n 170 EUR/jaar en daarvoor koop je gerust een degelijke schotel + ontvanger.
Maar het blijft dus vooral nog afwachten wat er in het zenderaanbod zal zitten.
Meer info www.tvvlaanderen.be