PDA

View Full Version : in aanbouw BMW M3 CVW 2005


Big attack
22-02-2006, 22:24
Hallo,
hier vind je de foto's van mijn in aanbouw zijnde M3 van Chris Vanwoensel

Big attack
22-02-2006, 22:30
hier het voorlopig interieur, moeten nog wat "kabeltjes", enz... bijkomen

scoobyfreak
22-02-2006, 23:41
Zeer mooie wagen goedere gerineringen aan,jammer dat de bmw weg is

Guido
22-02-2006, 23:52
Dat ziet er al niet slecht uit. Ik zie dat ge wat moeite hebt gehad met het wit schilderen van het chassis -> wit dat niet zo goed dekt. Hier is maar 1 remedie voor, en dat is een goeie grondlaag zetten. Die zou in principe niet de neiging mogen vertonen om "weg te kruipen" in de randen, waardoor dat ge de middenvlakken niet mooi wit krijgt. Daarna kan je dan zonder problemen de lak moeten kunnen zetten. Welke primer, die van Tamiya of van Mr.Hobby (Gunze) zouden beiden goed moeten zijn.

Welke kit is dat eigenlijk? Is dat de Renaissance met eigen decals?

Dominique
23-02-2006, 00:08
Dat is inderdaad een mooi project, met veel zin voor details en zorg uitgevoerd.
Voor wat betreft het moeilijk dekken van de witte lak: je kan dit probleem ook hebben wanneer je toch een goeie grondlaag hebt aangebracht. Je kan dit probleem ook omzeilen door een laag mat wit te spuiten over de grondlaag. Matverf heeft de eigenschap veel beter te dekken dan de glanzende soorten. Wanneer die matte laag dan alles mooi heeft gedekt (eventueel na een 2e laag) kan de lak er over, liefst in 2 of 3 zeer dunne lagen in plaats van 1 dikkere.
Ik zie echter dat enkel de bodemplaat dit probleem heeft, en dat de kas wel een perfecte laag wit heeft. Geen probleem aan de buitenkant dus.
Dit wordt een tof model!

Flame
04-03-2006, 15:35
Dat gaat mooi worden, heb je misschien een paar foto's van C.V.W. met reklame Domo R.ypres'97, bedankt

Big attack
05-03-2006, 22:06
Hallo Flame,
check E-mail

Flame
05-03-2006, 22:59
foto's ok, heel erg bedankt, groetjes Flame