PDA

View Full Version : Pronostiek

CBG
28-02-2006, 16:34
Wie waagt zich aan een pronostiek per klasse ??

Klasse 1: SRT & GLPK
Klasse 2: G&A Mosler ??
Klasse 3: GS Steinberg, First Haane, Euroracing, ...:gas:

Wie durft ?

Vooral Klasse 3 wordt een loterij, veel kanshebbers, veel mooie auto's... dat wordt leuk.

JPMontoya
28-02-2006, 17:51
pronostiek per race of om overall kampioen te worden?

Racingworld.be
01-03-2006, 11:45
Volgens mij moet de leukste nog komen :)

Klopt.
Nog één handtekening ontbreekt, maar die zal weldra wel volgen.

CBG
01-03-2006, 13:00
Volgens mij moet de leukste nog komen :)

Verklaar jullie nader ...

Nu maak je ons echt benieuwd (de Ferrari van BPO zal trouwens in klasse 2 moeten rijden, als jullie het daarover hebben)

El Torro
01-03-2006, 13:41
Wie waagt zich aan een pronostiek per klasse ??

Klasse 2: G&A Mosler ??

Die rijdt toch niet het ganse seizoen.....!?

Thomaske
01-03-2006, 13:43
Toch wel. Of jij weet meer als ons.

Michael De Keersmaeker heeft besloten om enkel aan het Europees Rallycross kampioenschap mee te doen om zo toch de hele belcar kalender te kunnen rijden met de Mosler. Dus de Mosler toch een heel seizoen. Ze willen met deze wagen voor de titel gaan in Klasse 2.

Mvg...

El Torro
01-03-2006, 13:51
Ja dat klopt, maar ik dacht gehoord te hebben dat de Mosler niet voor de 1e race klaar zou zijn, we zullen zien ?!?

Scapa
01-03-2006, 20:51
Ja dat klopt, maar ik dacht gehoord te hebben dat de Mosler niet voor de 1e race klaar zou zijn, we zullen zien ?!?

Levering is voorzien voor eind maart dus dat wordt krap. Dan is het nog altijd afwachten of de wagen van in het begin competitief zal zijn. Om mee te strijden voor de titel is het nog een jaar te vroeg vermoed ik. Opboksen tegen een hele armada betrouwbare Porsches is geen sinecure. Met een paar overwinningen in GT2 is het seizoen van G&A reeds geslaagd denk ik.

El Torro
07-03-2006, 02:07
We will see....!?!? :gas: :gas: :gas:

Viper GTS-R***
29-03-2006, 20:44
Pronostiek??

KLasse1: veel kans voor GLPK corvette, tenzij SRT hun corvette veel heeft kunnen verbeteren. en we weten nooit wat de marcos lm600 met goossens gaat doen natuurlijk.

KLasse2: lijkt mij de klasse met de meeste potentiele kandidaatwinnaars:
KS M3Silhouette, rudolph racing viper, prospeed porsche, en als gs bmw m3 gtr v8 betrouwbaarder zou geworden zijn??

Klasse3: De Ultima is zowizo sneller als de Cup's en bmw's. Of tenzij de BMW 130i zeer verrasend uit de hoek zou komen...