PDA

View Full Version : World Rally Championship


Sennake
25-12-2001, 12:29
http://www.gameswarehouse.com.au/images/box/3635.jpg

Hij is er eindelijk, en wat een spel!!!!
Op Playstation 2 speelbaar, en met een ongekend realisme!!
De vroegere beelden van rallywagens met donkere ruiten zijn voorgoed voorbij, nu kan je vanuit elke hoek de volledige binnenruimte van de wagen bewonderen, de piloot zien werken achter zijn stuur, de piloot en co-piloot zien vooruit gaan hangen in hun gordels telkens je remt, enz...
Gewoonweg superrealistisch!!!
Nie te missen!!

Oneliner
26-12-2001, 00:53
Voor mensen met een PS2...

Raceboy
26-12-2001, 01:48
de mensen die voor realisme gaan gaan voor PC ;)

Sennake
26-12-2001, 12:05
Originally posted by raceboy
de mensen die voor realisme gaan gaan voor PC ;)

No way, daar kan (op dit moment) gene PC tegenop hoor Raceboy...

Raceboy
26-12-2001, 13:34
misschien van game zelf niet. maar ik vindt de besturing op een PC toch realisticher als op een PS hoor er gaat toch niets boven zo een echt stuur waar je goed achter zit dan zo een stom PS stuur dat je tussen je knien moet klemmen.

Sennake
26-12-2001, 14:02
Bwa, ik rijd GPL met een force-feedback stuur en ik rij WRC met een PS2-gamepad. Eens je "in het spel" zit vergeet je toch de manier waarop je stuurt en word je bedolven onder het realisme van WRC. Ik weet niet of je het al gespeeld hebt, maar ik denk dat ook hier "onbekend, onbemind" is. Vergeet ook niet dat de PS2 gamepad een trilfunctie heeft die vrij realistisch overkomt, vooral op hobbelige wegen...

Raceboy
26-12-2001, 14:07
de game is volgens mij echt we top toch vind ik gamen op de PS net iets minder realistisch. maar over kleuren en smaken discusieert men niet :)

AuForm
26-12-2001, 15:09
Er is geen verschil tussen console gaming, en PC gaming op het vlak van realisme. Er zijn trouwens al enkele stuur-pedalen setten op de markt voor PS2. Maar de PS2 ligt momenteel wel verder dan de gemiddelde PC, in technologische zin, dus heeft het de bovenhand.

Ik heb de demo van WRC gespeeld, en alle tijden (ook split times) op twee parcours verbroken. Één probleem bij de demo is dat je de knoppen niet op druk-gevoelig kunt zetten, of het ding valt stil.
Leuk is voor een bocht te hoog schakelen, om te vertragen, en na de bocht weer neder-schakelen en de wielen doen spinnen.


PJ

krikke
26-12-2001, 18:02
hmmmm, de besturing bij consoleracegames is dikwijls toch van arcadeachtig niveau! Maar ik ben eens benieuwd voor WRC...

AuForm
29-12-2001, 18:20
Dat ligt meestal aan het spel zelf. Spelletjes als GT en WRC hebben een hoog realisme qua besturing.

PJ