PDA

View Full Version : 18 Maart MAK Karting


kartmonster
09-03-2006, 11:03
Kan men via deze weg inschrijven?
Is er al iets bekend over plaats van wedstrijd?

Allesinds IM racingteam zal aan de eerste wedstrijd al zeker deelnemen.
piloten: Maarten De Weerdt en Ive Vanderaa

flugel
09-03-2006, 18:40
Kan men via deze weg inschrijven?
Is er al iets bekend over plaats van wedstrijd?

Allesinds IM racingteam zal aan de eerste wedstrijd al zeker deelnemen.
piloten: Maarten De Weerdt en Ive Vanderaa

't Wordt toch wel hoog tijd dat er een beetje meer details komen hé :)
Waar is de eerste wedstrijd eigenlijk, de veranderingen aan het reglement zouden niet groot zijn, s natuurlijk wel interessant weten wat dat wil zeggen hé :cool:
En t belangrijkste, moet er nog altijd "lidgeld" betaald worden?

Belle
09-03-2006, 18:53
Ik zal ook graag willen weten waar de races allemaal doorgaan. Kwestie van te kunnen plannen en zo...

Trouwens, als je een race niet kunt meerijden, mag je die dan kiezen als schrapresultaat of moet je effectief die race uitrijden? Want aangezien ik nog steeds geen teammaat heb voor MAK en ikzelf niet aanwezig kan zijn de 18de maart, zou ik die dan als schrapresultaat kiezen.

kartboyke
09-03-2006, 21:06
Ik zal ook graag willen weten waar de races allemaal doorgaan. Kwestie van te kunnen plannen en zo...

Trouwens, als je een race niet kunt meerijden, mag je die dan kiezen als schrapresultaat of moet je effectief die race uitrijden? Want aangezien ik nog steeds geen teammaat heb voor MAK en ikzelf niet aanwezig kan zijn de 18de maart, zou ik die dan als schrapresultaat kiezen.


Normaal gezien mag je dat nemen als schrapresultaat.
Maar als je dan eens een slechte wedstrijd rijdt, dan heb je ook wel slechte punten hé.

kartboyke
09-03-2006, 21:11
't Wordt toch wel hoog tijd dat er een beetje meer details komen hé :)
Waar is de eerste wedstrijd eigenlijk, de veranderingen aan het reglement zouden niet groot zijn, s natuurlijk wel interessant weten wat dat wil zeggen hé :cool:
En t belangrijkste, moet er nog altijd "lidgeld" betaald worden?


IK vindt het ook, binne een week is het al en men weet nog van niets.
Ook ben ik niet van plan mij weer blauw te gaan betalen aan een lidgeld waar je niets van ziet.
Ik wil niemand aanvallen of zwartmaken of dergelijke maar het was veel geld en in feite kreeg je er niet zoveel voor in de plaats.
Reglement mag ook wel eens vrijgegeven worden hoor, normaal zou dit al lang moeten gebeurd zijn.
Ik zou zeggen, op naar de eerste wedstrijd, hopelijk komt er een goei resultaat uit want IM-Racing is back hé mannen.
Niet gevreesd, we moeten terug ritme opdoen:eek: :gas: mmaar dit wil niet zeggen dat we ons laten doen hoor.
Bepaalde pilo(o)t(en), be aware, ik blijf smerige dingen niet tolereren, het is al teveel gebeurd.
Wie steunt me nog moest dit nogmaals voorvallen?De meetste weten wel waarom en daar blijft het ook bij.

Tot op de eerste race

Belle
09-03-2006, 21:49
Normaal gezien mag je dat nemen als schrapresultaat.
Maar als je dan eens een slechte wedstrijd rijdt, dan heb je ook wel slechte punten hé.

Dat begrijp ik. We zullen dat er maar bijnemen zeker. ;)

flugel
09-03-2006, 21:52
Bepaalde pilo(o)t(en), be aware, ik blijf smerige dingen niet tolereren, het is al teveel gebeurd.
Wie steunt me nog moest dit nogmaals voorvallen?De meetste weten wel waarom en daar blijft het ook bij.

Tot op de eerste race

Achteruitkijkspiegels zou voor hem wel handig zijn :applaus:
Soit, den Ben is anders wel ne sympathieken eh ;) juist spijtig dat hij ons (P&P racing) en jullie der altijd uitpikt als slachtoffers :+