PDA

View Full Version : new project:Skoda WRC van rallycrosser Lasse Larsson


Guest
11-03-2006, 09:44
Ik ben begonnen met de bouwdoos van Reji.Al gauw bleek het dat er buiten de carrosserie weinig te gebruiken viel.Het onderstel en het binnenwerk is volledig zelf gemaakt.De spoiler moet ik ook gans zelf maken.Bij de car werden volgende wijzigen aangebracht:De gaten op de motorkap werden toegedaan en een nieuwe gemaakt.Er werden luchthappers aan de zijkant voorzien,achteraan werd er een opening gesneden om de radiator te voorzien van koeling.De ophanging werd zelf gemaakt en komt van een Ford Focus,ook de remschijven.Na het bekijken van bijgevoegde foto bleek het dat de voorgril op niets trekt.Ook de ophanging achteraan moet gewijzigd worden.Het complete daschbord moet ook nog aangepast worden,alsook de naden op motorkap en deuren.Wie heeft er nog opmerkingen.Graag uw negatieve reactie.

Guido
11-03-2006, 21:46
Da's al een hele brok aan modificaties die je gedaan hebt. Wat mee echter een beetje opvalt is dat de laklaag aan de zijkant precies wat 'appelsien' is. Met de spuitbus gespoten?

Guest
12-03-2006, 11:07
Nog wat beelden van de bouwdoos en van de echte skoda Fabia WRC

Loeten
12-03-2006, 23:46
Als jij voor iedere rallycrosser zoveel moet "weggooien" dan slik je ook soms eens voor de onkosten zeker?

Anyway, je maakt ze wel knap hoor! Toen we thuis nog Eurosport en Sportnet hadden, keek ik naar iedere wedstrijd die ze toonden. Altijd spektakel verzekerd !

Guest
13-03-2006, 18:33
De fabia is bijna klaar.Ik moet nu de decals nog maken en zelf een spoiler maken want de meegeleverde spoiler is niet het juiste model.Dat gaat niet gemakkelijk zijn.De ophanging heb ik ook aangepast en het chassis heb ik moeten afvijlen anders paste het niet.De achterste zijruiten heb ik zelf moeten maken omdat bij de rallyversie er nog een stijl tussen staat (zie foto van de bouwdoos).Ook de achterste deur bij rallycross is vervangen door een paneel en gaat dus niet open.Het is de versie van Maasmechelen 2005 E.K.

Guest
16-04-2006, 15:15
Ik heb weer wat verder gewerkt aan de skoda en heb wat fotootjes gemaakt.Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's

Guido
17-04-2006, 22:39
Ook deze gaat de goede kant op. Niets mis met de foto's!

MFahrer
18-04-2006, 08:58
Super hoor! Ziet er echt strak uit!

Jij maakt altijd zo'n leuke modellen!

G.

kristofgtv6
18-04-2006, 11:39
kga je eens uitdagen: larsson heeft ook gereden met een A4, de baanversie is te krijgen van Welly, op 1/24, in ijzer weliswaar.... Zou je dat zien zitten?

Guest
18-04-2006, 19:14
De audi maken zou ik wel kunnen,maar ik heb nog zoveel te maken en ik ga proberen nieuwe wagens te maken.De audi bestaat ook in resin in circuit uitvoering,maar ik weet niet wie de fabrikant is?Wie wel??????

Guest
18-04-2006, 21:24
De kit van de audi a4 gevonden van Quikskin .zie foto

MFahrer
19-04-2006, 07:41
Mmmz... die audi ziet er goed uit...

Jammer dat ie niet in plastic bestaat...

G.

Gèrre
19-04-2006, 10:07
is wel veel werk vind ik zo die raampjes vanachter en luchthappers
proficiat ik zou het niet kunnen :)

kristofgtv6
21-04-2006, 10:47
De kit van de audi a4 gevonden van Quikskin .zie foto

Mooi speelgoedje, maar Quickskin???? Wie is dat nu in godsnaam weer????