PDA

View Full Version : opgelet voor Folembray


Philken
13-03-2006, 22:16
Mannen,

ik weet niet of er hier racers zijn die regelmatig naar de 'journée GTI' op't circuit van Folembray afzakten ,
Er is een nieuwe (absurde) reglementering:

enkel standaard uitlaten onder de 85DB/90DB zijn nog toegelaten, heb je een niet-originele uitlaat of zelfs nog maar een Chromé pijpje(op je uitlaat) dan wordt je van het circuit gehaald & ben je je geld kwijt!!!!!!zelfs als je onder de toegelaten Db zit!!!
gelukkig werden wij gisteren 'getipt' voor we betaald hadden(maar wel ter plaatse, is over & weer 500km voor ons) & waren we geen inschrijfgeld kwijt
& wat er absurd is: we hadden een DB meting gevraagd ter controle & de mijne met spiksplinternieuwe uitlaat maakte maar 84Db (een 'kleine'verbetering hé Andy:D :+ ) :frusty: ik kan je zeggen ::fight: :fight: :frusty:
maar allez: mijne dag congé voor vrijdag is aangevraagd,kheb poeslief gedaan tegen 't vrouwke(kweenie als da helpt), de remorque is nog vrij nu nog opvang vinden voor mijn dochterke & de weg is vrij naar Croix:gas:

A.J.
14-03-2006, 03:22
Als je geen opvang vindt voor uw dochtertje, dan breng je ze maar mee en kan Hanne erop letten. Onze inschrijftafel is in het cafetaria, dus lekker warm...
Dus geen excuses :D

M-jo
14-03-2006, 07:17
Op Folembray is het altijd wat .
Ik doe de verplaatsing niet meer .

Lang leve Croix met Eran . . . :applaus:

Philken
15-03-2006, 00:11
Als je geen opvang vindt voor uw dochtertje, dan breng je ze maar mee en kan Hanne erop letten. Onze inschrijftafel is in het cafetaria, dus lekker warm...
Dus geen excuses :D
opvang is geregeld:vrouwke heeft verlof gevraagd & gekregen(tof vrouwke hé:applaus: :drewl: :worship::worship: )remorque is besteld, nu enkel hopen dat ze me de volgende dagen nie van de weg rijden dan ben ik er vrijdagmorgen