PDA

View Full Version : PHP server gezocht !


Savi
28-12-2001, 01:19
Weet er iemand een gratis (misschien nog goede ook) derver die php aankan zodat ik een board als op http://www.phpbb.com/ kan draaien ?

airco
28-12-2001, 01:33
1e opmerking:

voor phpbb hebde nog een mysql-database nodig!!! Net als vbulletin waar dit forum op draait btw!!

------------------------

en om dan te antwoorden op de vraag:

gratis ==> bestaat bijna niet!! Ik kende er 1, www.f2s.net maar die zijn er ondertussen mee gestopt wegens financieel niet meer haalbaar voor hun!!

-----------------

zo goedkoop mogelijk:

dan gaan we in mijn ogen naar www.vevida.nl (waar depaddock ook gehost is btw) en daar krijg je voor 80 gulden (=1600 BEF)

Hosting van uw website
25Mb webruimte
10 POP3 Emailadressen
FTP Toegang
Frontpage Extensies (Frontpage 2000/98)
MS Access databases via ASP
2000Mb dataverkeer per maand - zie tarieven extra dataverkeer
Ondersteuning van ASP/PHP4/Perl
beveiligde directories

voor de database (dus mysql) moet apart worden bijbetaald.

----------------------------

hoop dat dit u zo wat duidelijk is, als je nog info moet hebben, post het maar, want in deze dingen ben ik vrij goed thuis!!

airco

Savi
28-12-2001, 01:36
En da is voor een jaar ? Ik heb wel zin om zo'n account te kopen...

airco
28-12-2001, 01:51
ff factuur teruggezocht!!

het is 80 gulden/jaar exclusief BTW!!

voor 1 mysql-database (voor een forum dus) betaal je 45 gulden (excl. BTW) extra!!

80 + 45 = 135 gulden

+ btw
+ verwerkingskosten

--------------------

163 gulden



zijnde 3000 BEF op jaarbasis!!! Maar dan heb je ook wel iets, waar je een goeie degelijke site op kan bouwen, en een hoster waar je mee kan telefoneren moesten er problemen zijn (email gaat natuurlijk ook)!!

airco

HHugo
22-01-2002, 17:02
www.shrimpwars.be biedt gratis accounts aan met php en mysql. Je krijgt 25MB.

Klien minpuntje, je site moet wel met spelletjes te maken hebben. Vb. de site van je clan, of een site over HL, RtCW, UT, die dingen. :D