PDA

View Full Version : Tweede Nederlander in Champ Car


TB8
26-03-2006, 10:55
Na Charles Zwolsman zal ook Nicky Pastorelli naar Amerika gaan!

Volgende week zal Nicky een twee-jarig contract tekenen bij Dale Coyne Racing en 9 april is z'n eerste race!

(Zie voor meer info: http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Nieuws&nid=2619)

Het wordt steeds interessanter!

Mark
26-03-2006, 11:20
Er staat nog geen handtekening onder het contract ;) Benieuwd wat Pastorelli gaat presteren bij de Minardi's van de Champcars ;)

TB8
26-03-2006, 11:23
Er staat nog geen handtekening onder het contract ;)

Wacht maar tot volgende week! ;)

fish88
26-03-2006, 11:59
Niet het snelste team maar toch erg leuk nieuws. Hopelijk krijgt hij nog wel een paar tests om een beetje te wennen aan die wagen (hij heeft toch nog alleen maar die reynard een keer getest) en word hij niet direct in het diepe gegooid. Maar dit belooft een erg leuk seizoen te gaan worden :) .

Yannick R
26-03-2006, 14:01
En hoe zit dat nu met Heylen? Tenslotte willen wij Belgen hem daar zien hé ;)

TB8
26-03-2006, 14:21
Enige tijd terug hoorde ik nog dat hét nieuws 'binnenkort' bekend werd gemaakt. Alleen dat 'binnenkort' is nu wel voorbij...

Ik hoop dat zijn nieuws snel zal volgen. Als het allemaal rond is.

fish88
28-03-2006, 22:23
Gaan ook geruchten van Da Matta die bij Dale Coyne gaat rijden. Ik schat hem veels te hoog in voor dat team...

http://champcar.nl/

Stranger
29-03-2006, 19:31
En die geruchten zijn bij deze bevestigd.
Cristiano da Matta zal dit seizoen de #19 wagen van Dale Coyne Racing gaan besturen, nog geen persbericht over de 2e coureur.

Mark
02-04-2006, 11:00
Ook Dale Coyne zelf was opgezet met de prestatie van de Belg. "Jan lijkt de auto beter aan te voelen dan Pastorelli.Ik schat zijn kansen om deel uit te maken van het team even groot als die van Nicky. Wellicht hebben we hierover nog voor het einde van de week uitsluitsel" klonk het.

www.autosport.be


Fijne uitspraak van Dale ;)

fish88
02-04-2006, 11:55
Nee joh Jan heeft al 3-4 keer getest deze winter. Voor Pastorelli is het pas de eerste keer me het Lola chassis.

schumivill
29-04-2006, 02:02
Pastorelli gaat rijden.

EAST LANSING, Michigan (April 28, 2006) - After three most-recent Champ Car tests, Nicky Pastorelli of Holland has demonstrated that his driving skills are enough to match the demands of running with the top drivers in the Bridgestone Presents The Champ Car World Series Powered by Ford and Rocketsports Racing is proud to announce the signing of Pastorelli to run in its #8 entry for the 2006 season.Pastorelli will attempt to make his first Champ Car start in Houston, Texas on May 13.

Bron:http://www.champcarworldseries.com/

TB8
29-04-2006, 08:37
31 uur eerder had ik er een berichtje over geplaatst (ik zal maar geen linken gaan geven voordat ik als spammer wordt bestempeld), maar ik heb expres niet hier neergezet voordat in twijfel zou worden getrokken. (sorry!)

Ik ben blij voor Nicky dat het nu eindelijk allemaal rond is.

Ik kijk uit naar 13 mei!

Mark
29-04-2006, 19:54
31 uur eerder had ik er een berichtje over geplaatst

:applaus: :applaus: :applaus: Tja, dat mag ook wel na de nodige flaters en blunders op jullie site ;)

TB8
02-05-2006, 19:28
Ik zal je maar niet vragen om het beter te doen...

Wat Pastorelli betreft zaten we er altijd goed bij en hadden wij het nieuws eerder dan wie dan ook. Alleen was het bij de eerste keer jammer dat hij na 'het nieuws' toch de deal afketste en 'met een andere partij' ging praten. Maar goed, de titel 'Pastorelli in Champcars' klopte tenslotte toch!

Back-on-topic! Anders wordt het weer een eindeloze discussie ;)

Ik ben overigens zeer benieuwd naar de verhouding Pastorelli - Pizzonia.

Stranger
02-05-2006, 19:41
Zo goed zal die verhouding niet meer zijn :)

Vergelijking van coureurs in ChampCar materiaal zal lastig worden aangezien ze niet samen rijden.

Mark
02-05-2006, 20:12
Ik zal je maar niet vragen om het beter te doen...


Dat mag je best vragen hoor ;)

Mark
07-07-2006, 00:12
Wat Pastorelli betreft zaten we er altijd goed bij en hadden wij het nieuws eerder dan wie dan ook. .

Tja, een berichtje over de slechte Nederlandse betaalgewoonten missen we dan weer op jullie site :)

"Het niet nakomen van contractuele verplichtingen van één van Nicky's sponsors is er de oorzaak van dat hij dit weekend niet kan rijden" zo bevestigde teameigenaar Paul Gentilozzi in een persbericht


http://www.autosport.nl/actueel/news.php?keuze=bericht&rubriek=28&bericht=3322

TB8
12-07-2006, 19:56
Off the record: er was nog een kans dat Pastorelli wel in actie kwam.

Echter toen bleek dat het helemaal niet meer door zou gaan, waren we 'iets' te laat. We hadden graag 1 bericht willen besteden met 'Pastorelli rijdt wel'. Achter de feiten aan lopen heeft ook weinig zin. Gegokt en verloren dit maal.