PDA

View Full Version : 8ste OCMB Grensrit : Paasmaandag 17 april 2006


Pascal
02-04-2006, 14:48
Het is weer bijna Pasen en dan moeten we weer gaan rijden. De 8ste OCMB Grensrit op Paasmaandag 17 april 2006.

Ann en ikzelf, Werner en Roger Wuyts en Fordje en JFL zijn al ingeschreven in de recreatieklasse. Houdt er rekening mee dat er RT's zullen zijn en dat er gebruik gemaakt wordt van bol-pijl, ingetekende lijn, punten- en/of pijlenrit. Maar houdt er ook rekening mee dat het plaatsvindt in een zeer mooie, landelijke streek.

Als je niet kan of wil deelnemen, is komen kijken zeker een aanrader. Er zullen, zoals gebruikelijk zeer mooie classics van start gaan.

Ahja, wij hebben pakket 3 genomen. Er moet namelijk 's morgens, 's middags en 's avonds toch lekker gegeten worden.

Meer info : www.ocmb.be

En Fritske heeft vorig jaar een belofte gedaan : 2. van een bruine auto een grijze maken !!!! ik zal trachten om volgend jaar een car wash als sponsering te krijgen.

Eens zien of hij er in geslaagd is.

C U

Pinzie
02-04-2006, 20:13
Ik hoop in ieder geval een (co-)piloot te vinden, zodat ik er weer kan bijzijn en vooral weer kan bijleren ... Dus als je iemand in de aanbieding hebt die je een dagje wilt uitlenen, niet twijfelen zou ik zeggen ;-).

Pinzie

Werner333
03-04-2006, 13:56
Johan en ikzelf zijn ook ingeschreven, al weten we nog niet met welke wagen we aan de start verschijnen.

Jan
03-04-2006, 14:52
L'embaras du choix:D :D :D

Pinzie
10-04-2006, 16:16
Yesss, het lijkt te gaan lukken... Er is grote kans dat ik erbij ben, wie de co-piloot zal zijn, is nog niet zeker ...
Ik kijk er alvast naar uit , om weer eens me te amuseren, en ook om weer bij te leren!

Pinzie
11-04-2006, 17:12
Voila, de inschrijving is onderweg ! Ik heb het geluk dus weer eens aan mijn zijde ! Thx voor iedereen die er zijn steentje toe bijgedragen heeft door te helpen zoeken voor een co-piloot voor mij !

Met sportieve groeten,

Pinzie

Pinzie
15-04-2006, 18:37
Kan er nog iemand van jullie op de site van omcb, want ik krijg een foutmelding ? Zou graag het adres hebben van de start, en nog wat meer info erover, kwestie van op tijd daar te zijn ;-)

Pascal
15-04-2006, 22:26
Adres van de start : Parochiezaal "LUBBEEK St Bernard", Diestsesteenweg 3210 LUBBEEK. Jij komt uit de richting van Zolder, als ik me niet vergis. Afrit Bekkevoort nemen en dan richting Leuven rijden. Aan het rond punt in Tielt Winge verder volgen richting Leuven. Na ongeveer een vijftal kilometer ligt aan de rechterzijde een kerk met vlak ernaast een zaaltje. Daar is het. Parking achter de kerk of naast de N2.

Jouw startnummer ken ik niet. Even bellen naar Wilfried Leys 0496/078765 kan je wss wel helpen...

C U

Pinzie
15-04-2006, 23:23
Thx Pascal, en ik kijk er al naar uit om weer eens een leuke dag te hebben ...

Met sportieve groeten !

Jan
19-04-2006, 08:50
En, intussen voldoende uitgerust om een mooi verslagje te schrijven???