PDA

View Full Version : 19° Titanicrit Rijkevorsel : 22 april 2006


Pascal
03-04-2006, 01:04
Bij Titanic begon het voor de meesten onder ons. Weliswaar in de helaas ter ziele gegane Rit in Kasterlee. Ik vond het dan ook het gepaste moment om deze organisatie aan te grijpen om een stapje verder te zetten en heb dan ook ingeschreven in de Toerisme-klasse.

Hopelijk mogen we, net als de voorgaande jaren, een grote delegatie van Depaddock, verwelkomen in Rijkevorsel. Traditioneel zou ik de "anciens" willen oproepen om in te schrijven. Ook traditioneel zou ik willen aankodigen dat we deze rit als een soort van meeting beschouwen. We zullen er ruim op tijd zijn zodat we wat kunnen verbroederen, samen iets eten, en vooral de rookies wat tips geven...

Ooit kwamen we er aan de start met niet minder dan 10 teams van Depaddock... Doen we dit jaar even goed of zelfs beter ???

www.titanic.be

C U

fordje
03-04-2006, 09:05
Wij zijn er ook, net als vorig week-end.

Enne Pascal, tip voor de "Rookies" let op de controleposten.. :)

Jan
03-04-2006, 09:15
Inschrijving verzonden, maar wij gaan toch nog 1 keer voor recreatie;)

Jan & Wouter

Sennake
03-04-2006, 13:01
Ik reken op mijn navigator, Raceboy, om ons in te schrijven?

Stijn? Doe jij het nodige? Mijn gegevens van mijn licentie :

Licentienr : A/5232
Type : R
Club : MAK

Raceboy
03-04-2006, 13:12
Ik reken op mijn navigator, Raceboy, om ons in te schrijven?

Stijn? Doe jij het nodige? Mijn gegevens van mijn licentie :

Licentienr : A/5232
Type : R
Club : MAK
kedenk ook da we nen auto nodig hebben , of gaat ge die 100km te voet doen? :D

Sennake
03-04-2006, 13:32
kedenk ook da we nen auto nodig hebben , of gaat ge die 100km te voet doen? :D

Laat ons zeggen : toch liever met de auto.

Merk : Opel Tigra Twintop 1.3 CDTi
Nrplaat : FTB - 973
Cc : 1300

Als je nog iets nodig hebt, let mie now ;)

Pinzie
03-04-2006, 13:44
Tziet er naar uit dat het weer druk gaat worden daar met al die paddockers :-)...

Werner333
03-04-2006, 14:06
Ik zal er ook zijn. Weliswaar niet met mijn vaste piloot Johan, maar met Roger.
En we zijn alvast ingeschreven in de toerisme klasse.

Raceboy
03-04-2006, 14:41
Als je nog iets nodig hebt, let mie now ;)

recreatie of toerisme?

Sennake
03-04-2006, 14:44
recreatie of toerisme?

Mmm, doe maar recreatie.

fordje
05-04-2006, 22:43
BELANGRIJK BERICHT !

Paddockers,

op verzoek van Patrick Holemans, organisator van de Titanic-rit, zouden we een lijst moeten opstellen van de deelnemers die van hieruit de rit zullen meedoen.

Ze willen (zoals elk jaar) alle moeite doen om ons in elkaars buurt te steken. maar dan is het wel handig dat men weet wie hier inschrijft.

Kunnen de moderatoren een aanvulling maken van het lijstje zoals het nu is en tevens ook de volledige naam van de inschrijvers vermelden.
Sennake, Raceboy, Werner...Fordje zijn moeilijk terug te vinden op een inschrijvingsblad :)
Graag de lijst tijdig doormailen naar Patrick Holemans.

Lijst tot op heden:

An-Pascal (T)
Werner-Roger (R)
Jan-Wouter (R)
Sennake-Raceboy (R)
Pinzie-Fordje (R)


bedankt namens Titanic !

Jan
06-04-2006, 08:45
Lijst tot op heden:

An-Pascal (T)
Werner-Roger (T)
Jan-Wouter (R)
Sennake-Raceboy (R)
Pinzie-Fordje (R)


aan te vullen met:

Patrick (Van Camp) - Rudi (Verschoren) (R)

Boetzie
06-04-2006, 14:33
Ook wij zullen deelnemen, echter wel onder club CRRT zoals gewoonlijk.

Hopelijk verloopt het dit jaar een pak beter dan vorig jaar, want toen kwamen we zelf niet eens aan de start doordat onze Cibie breedtestralers pas 15 min voor de start gemonteerd waren... in Antwerpen! En mijn koppigheid wou niet vertrekken zonder :frusty:

Tot aan de start! Hopelijk Mét Cibie's ditmaal!

Groetjes

fordje
06-04-2006, 18:52
Zelfs al rij je onder CRRT, dan kan je nog mee met de "hoop". Ook wij rijden voor "Bokkenrijders" als Renstal maar sluiten ons anderzijds wel aan bij de Paddockgroep.

Ik stel voor dat jullie gewoon bij in het lijstje worden gezet. Tenzij jullie gewoon té goed zijn en niet met die "amateurs" willen gezien worden :)

fordje
06-04-2006, 18:56
Lijst tot op heden:

An-Pascal (T)
Werner-Roger (T)
Jan-Wouter (R)
Sennake-Raceboy (R)
Pinzie-Fordje (R)
Patrick (Van Camp) - Rudi (Verschoren) (R)
Boetsie - ? (R) ?


:) Gaat al aardig de goede weg op.
Al 7 teams.
Wie volgt?:bye:

Pascal
11-04-2006, 13:27
Lijst tot op heden:

Jan-Wouter (R)
Patrick (Van Camp) - Rudi (Verschoren) (R)


Zijn jullie al ingeschreven ?
Ik vind jullie namelijk niet terug op de voorlopige deelnemerslijst. Ik weet het wel : er staat wel duidelijk "voorlopige" ;), maar toch...

C U

bien
11-04-2006, 15:51
Ik geef mezelf niet op voor deelname maar wil wel komen supporteren als cheerleader of hebben jullie liever bevoorrading onderweg ?

groetjes bien

Pinzie
11-04-2006, 17:08
@ bien:

Je bent welkom voor beiden en ook zelfs voor nadien nog iets te komen drinken !

Jan
11-04-2006, 17:13
Zijn jullie al ingeschreven ?
Ik vind jullie namelijk niet terug op de voorlopige deelnemerslijst. Ik weet het wel : er staat wel duidelijk "voorlopige" ;), maar toch...

C U

Da's straf :confused: , de fax met onze inschrijving werd reeds op 3 april succesvol verstuurd.
Patrick en Rudi hebben afgelopen weekend ingeschreven.

fordje
11-04-2006, 18:36
Ik geef mezelf niet op voor deelname maar wil wel komen supporteren als cheerleader of hebben jullie liever bevoorrading onderweg ?

groetjes bien

:Offtopic:
Hierzie !! Bientje :bye:
Long time no see


Komt gij gerust supporteren en ons bevoorraden(alhoewel, met wat eigenlijk...)
Toch best even de outfit aanpassen aub:
kort rokje, pittig bloesje, dit alles tactisch geplaatst naast een controlebord en we pakken direct 5 plaatsen op de concurrentie
:applaus:
:crazy: :crazy: :)

bien
12-04-2006, 09:20
Ja hoor, bientje is back !
Wat de bevoorrading betreft dat zijn op zen minst dikke kussen bij de aankomst..... ge moet dan wel zeker 5 plaatsen winnen op de concurentie.
Kort rokje en pittig bloesje kan voor gezorgd worden al is het wel om de concurentie te misleiden hé...

dada

bientje

Bart.Vandecavey
12-04-2006, 09:50
:Offtopic:
Hierzie !! Bientje :bye:
Long time no see


Komt gij gerust supporteren en ons bevoorraden(alhoewel, met wat eigenlijk...)
Toch best even de outfit aanpassen aub:
kort rokje, pittig bloesje, dit alles tactisch geplaatst naast een controlebord en we pakken direct 5 plaatsen op de concurrentie
:applaus:
:crazy: :crazy: :)

Fordje ik dacht dat het de bedoeling was dat je daar letters moest zoeken op dat controlebord. Indien Bientje er naast staat ga je gewoon dat bord niet gezien hebben...

fordje
13-04-2006, 12:50
pfft, da's bijzaak. Gij kijkt toch ook niet naar de auto's als er "schoon volk" in de pitlane staat :) :)

bien
14-04-2006, 08:33
pfft, da's bijzaak. Gij kijkt toch ook niet naar de auto's als er "schoon volk" in de pitlane staat :) :)

Zie maar dat je dan niet te hard verschiet als ge naar dat "schoon volk ziet"

By the way , hebben jullie in het kort nog ergens een meeting gepland?

bien

Pinzie
15-04-2006, 18:39
@bien:

Je kan zelf altijd eentje organiseren, en dan uitnodigen wie je maar wilt :-)

wimballon
18-04-2006, 19:51
llo allemaal,

ik ben nieuw hier, maar ik heb intussen al wel een paar wedstrijden gereden (oa atm gilbert stapelaere, 6 uren vd noorderkempen). ik zal er zaterdag ook zijn met mijn Volvo 66 DL (zeg maar dafje)

alvast succes voor al wie mee doet

ps: wij komen uit in de toerisme klasse

Pinzie
18-04-2006, 21:05
Welkom dafje in de leuke paddock-groep, en ook voor jullie veel succes gewenst !

Jan
19-04-2006, 08:54
Wegens grote ongerustheid toch even kontakt opgenomen met Titanic, en ja hoor, we zijn echt wel ingeschreven:gas: De lijst op hun webstek is niet up to date:(

Sennake
23-04-2006, 13:51
Jan gaat de uitslagen van alle Paddockers voor zijn rekening nemen, maar ik kan alvast een verslagje doen van onze Rit.

Toen ik me ging inschrijven in de klasse "recreatie" merkte Peggy De Busser (van de Titanic-organisatie) op dat ze al een inschrijvingsformulier voor de klasse "tourisme" vasthad toen ze mij zag. Ik repliceerde hierop dat ik vond dat we eerst een top-3 plaats wilden behalen in "recreatie" alvorens een stapje hoger te durven zetten. "Ah, maar dat ga jij vandaag dan doen!" zei ze hierop. "We zullen het in elk geval proberen" dacht ik...

Maar met 4 Paddock-ploegen in de klasse recreatie (en 2 ploegen waaonder Pascal en Ann in de klasse tourisme) moest het toch ooit wel eens lukken, zo dachten we, en waarom vandaag niet? Het zou in elk geval geweldig zijn als één van ons vieren, gelijk wie, eens op het podium zou mogen staan. Enfin, we spraken af dat we er deze keer eens helemaal voor zouden gaan.

Met startnummers 1 tem 4 waren we de eersten die mochten vertrekken. Eerst Jan en Wouter, dan Raceboy en ik, dan Patrick en Rudy, en tenslotte Fordje en Pinzie.

Al vrij snel waren we haasje-over aan het spelen en reed elkeen van ons om beurten een ander team voorbij die aan een kruising even aan het twijfelen waren. En het ging vrij vlot, want op een bepaald moment kwamen we zelfs maar 10 seconden na de organisatoren toe op een punt waar ze nog gauw een "gestolen" controleletter moesten vervangen. En toen we enkele kilometers verder moesten aanschuiven aan een stempelcontrole waren we echt helemaal weer samen.

De stempelcontrole zelf zorgde er echter voor dat de tussenafstanden weer wat groter werden en zo reden we terug alleen rond. Ik had er een erezaak van gemaakt om deze keer geen letters te missen en dat lukte vrij aardig, tot we een lus moesten rijden en we een letter opmerkten in een lus die we al eerder gereden hadden. Ze stond zeer laag tegen het gras en ik was blij dat we ze konden konden "oppikken" zodat we nog steeds de indruk hadden dat we er geen gemist hadden toen we bij de tussenstop aankwamen.

Tussen pot en pint werden de resultaten vergeleken met onze 3 andere strijdmakkers, en wat bleek? We hadden een klein hoekje afgesneden van de ingetekende lijn (misschien maximum 10 meter) maar het was wel rampzalig, want natuurlijk bleek daar een letter "C" gestaan te hebben. Verdorie toch! 1 letter verkeerd = 30 strafpunten! "Vergeet een podiumplaats al maar" dacht ik.

Maar onze vrienden Jan en Wouter hadden een perfect parcours gereden, zo leek het, want zij hadden alle letters correct voor zover we konden oordelen. Dat stemde ons hoopvol, toch één team dat kans maakte op een podium. Ook Patrick en Rudy hadden alle letters correct gezien, maar jammer genoeg had de navigator bij het overschrijven van klad naar net moeten schrappen bij 2 letters, en aangezien je niets mag krabben op je resultatenblad vreesden we het ergste... Fordje en Pinzie hadden net zoals wij ook die "C" niet gezien...

We begonnen aan deel 2. Na 2 kilometer onverhard en 4 km asfalt kwamen we ineens weer aan dat punt waar in deel 1 de stempelcontrole was. Er stonden veel auto's te wachten op hun ideale inkloktijd, maar dat bleken allemaal "tourisme"-deelnemers te zijn, en omdat we ook in deel 1 enkel een stempeltje kregen waren we ons van geen kwaad bewust en reden de controle-zone binnen. Lap, die kerel zette er het uur van aankomst op ipv een stempel. Een geheime tijdscontrole dus! "Niet erg", zie Raceboy, "dat telt toch alleen maar in geval van ex-aequo!". En na wat rekenen kwam ik ook tot de vaststelling dat we in het slechtste geval een minuut verkeerd ingeklokt hadden. Dat viel dus nog mee.

Nu wou ik écht geen fouten meer maken en we deden ons uiterste best. We vonden 2 "vallen" op het parcours waarin we nu eens niet trapten. Bij de eerste val moesten we een klein stukje over een zandwegje rijden ipv de verharde weg te volgen en ondanks het feit dat we dit gezien hadden, was ik er toch al voorbij gereden toen we het zagen. Geen nood, ik zet de Tigra in achteruit, maar achter mij stond al een wagen met een bejaarde man in die niet begreep dat ik 10m achteruit wou rijden. Hij bleef dus staan. Dat heeft zeker 5 minuten geduurd! Maar gedurende deze 5minuten zagen we dan ook dat alle deelnemers die achter ons kwamen, dat stukje zandweg niet namen. Toen we eindelijk het wegje konden inrijden zagen we er dan ook, zoals verwacht, een "T" staan. "Die pakken ze ons niet meer af", dachten we.

De 2e val was er eentje uit de categorie "aslijnen rijden". Een zeer scherpe bocht naar links en een letter "G" verborgen in het gras op het snijpunt van de aslijnen van de 2 wegen. Een klassieker waar we al talloze keren ingetrapt zijn, maar deze keer niet.

Aan de finish waren we vrij zeker dat we niets gemist hadden. Na vergelijking met de andere Paddockers zag het er naar uit dat we inderdaad geen letters gemist hadden. Jammer genoeg voor Jan en Wouter bleken zij deze keer 2 letters gemist te hebben, Patrick en Rudy vreesden er zelfs 3 gemist te hebben en Fordje en Pinzie waren weer 1 letter vergeten.

De tussenstand bevestigde onze vermoedens van ervoor : Jan en Wouter reden foutloos en dus 0 strafpunten, ex-aequo met de gedoodverfde winnaars. En wij hadden inderdaan 1 letter gemist en 1 minuut verkeerd ingeklokt bij de finish : resultaat 31 strafpunten. Met een 8e gedeelde plaats in het tussenklassement smolten onze podium-ambities als sneeuw voor de zon. Maar ik wou toch een mooi resultaat halen op deel 2, en daar wou ik dus op wachten. En ook voor Patrick en Rudy bleek de vrees bewaarheid : 60 strafpunten voor het schrappen in met letter-vakjes...

Na een hele poos wachten en pinten drinken kwam dan het verdict. We hadden inderdaad een goed 2e deel gereden, met 0 letters gemist en 1 minuutje straftijd op inkloktijd, net zoals in deel 1. Aangezien we niet verkeerd gereden zijn en we de afstand met onze kilometerteller meten kan ik niet anders dan vaststellen dat we die straftijden nooit zullen kunnen vermijden, tenzij we een tripmaster aanschaffen...

Maar we waren toch nog aangenaam verrast toen we het eindresultaat te zien kregen! De gedoodverfde winnaars, Immesoete-Vanoverschelde reden weer een perfect parcours met 0 strafpunten, maar wij stonden zowaar op de 3e plaats, ex-aequo met de 2e! Peggy De Busser had verdorie nog gelijk ook!

En waarom stonden wij dan 3e? Inderdaad, vanwege dat minuutje van de geheime tijdscontrole... Jammer maar helaas.

Toch waren we erg blij en fier toen we onze trofee mochten gaan afhalen, en als ik woord hou, zullen we volgende keer eens starten in "tourisme" zeker?

In elk geval hoop ik van vrij snel mijn vrienden Rittensporters terug te zien, want zo'n podium smaakt percies naar meer ;)

Pinzie
23-04-2006, 14:45
He Sennake,

Van harte proficiat met jullie resultaat! Nu heb ik eigenlijk wel spijt dat ik niet gebleven ben tot de prijsuitreiking, maar vermoeidheid begon toe te slaan bij mij. Ik wens jullie alvast veel fun toe in toerisme, zodat wij weer een plaatsje omhoog kunnen schuiven bij recreatie ;-). Maar we zullen uw achterlichten wel missen in de donker zenne ;-).
Trouwens, dat minuutje aan de tijdscontrole heb je net zoals vele anderen te danken aan de collega-rittensporters die hun wagen zo parkeerden dat je het gele bord van tijdskontrole niet kon zien. Waarbij dank voor de sportieviteit van deze rijders :-(.
De rit vond ik ook best mooi, ook al herkende je soms een bepaalde situatie, omdat je er al gepasseerd was. Maar het is ook niet altijd en overal even makkelijk om een rit uit te zetten MET vergunning.
Ik heb me in ieder geval weer goed geamuseerd samen met Opeltje, euh Fordje.
Zaterdag mogen we weer naar Aalter, dus het vervolg is al bekend, nu nog inschrijven :-).

Met sportieve groeten,

Pinzie

VRS
23-04-2006, 22:38
@Sennake

Is het niet Peggy De Busser in plaats van Aerts

en @Pinzie

Wat betreft de rittensporters die voor het gele bord stonden
Het gele bord stond wel een beetje te veel van de weg af en op zo een kleine plaats gebeurd zoiets wel eens

groeten VRS en tot zaterdag op de rit van het Meetjesland

Sennake
23-04-2006, 23:07
@Sennake

Is het niet Peggy De Busser in plaats van Aerts



Absoluut! Met dank voor de terechte rechtzetting, en met mijn excuses aan het adres van Peggy voor de Babylonische spraakverwarring!

Pascal
24-04-2006, 01:30
Voor het eerst in Toerisme. Ik had in de loop van de week het reglement, en meer bepaald dat van de klasse Toerisme, nog eens goed doorgenomen. Omdat er toch een wezenlijk verschil is in de navigatietechnieken en de interpretatie van de nota’s in de klasse Toerisme, ten opzichte van de klasse recreatie, was ik niet gerust. Net voor we vertrokken nam ik dus de “hete hangijzers” nog eens onder de loep.

Ik had ook niet zoveel “steun” want Werner had ’s morgens afgebeld wegens nog te veel werk aan de historic rit van de MAK op zondag.

Toegekomen in Rijkevorsel, waren al de Paddockers al aanwezig en lekker aan het verbroederen. Dat is logisch want ik heb nogal de gewoonte om op het laatste moment toe te komen ;)

Bij de inschrijving kregen we, zoals gebruikelijk een schriftelijke briefing. Een belangrijk document dat dus aandachtig werd doorgenomen. Dit rit bestond uit 2 delen.

Deel 1
- Gestileerde bol-pijl
- Ingetekende lijn
- Gestileerde bol-pijl
- Pijlenrit
- Gestileerde bol-pijl

Maximale rijtijd 3 uur 10 min

Deel 2
- Visgraat
- Gestileerde bol-pijl
- Ingetekende lijn met blokkades
- Gestileerde bol-pijl

Maximale rijtijd 1 uur 45 min

Gemiddelde snelheid : 25 km/u

Om 19.06 uur konden we dus van start. Ik moet het toegeven dat ik wat gestresseerd was voor deze nieuwe uitdaging. Gestileerde bol-pijl hadden we al wel eens gedaan. Meestal slechts voor een klein stukje. Nu was het echter niets anders dan dat. Vanaf het begin hadden we het systeem behoorlijk goed door en konden we vlot rijden.
Na 32 nota’s begonnen we dan aan ingetekende lijn met enkele lussen. Dit wou zeggen dat we de route op deze lussen zelf dienden te construeren. Ook dat verliep vlot.
Daarna terug gestileerde bol-pijl. En daar maakten we een fout. Een domme fout. Gewoon een nota niet gelezen. De volgende 3 nota’s konden we gewoon uitvoeren want die klopten. En dan ben je “de boer" op, in het plat Vlaams gezegd. Op dit traject kwamen we zelfs zelfcontroles tegen. Dit versterkte ons gevoel dat we toch nog ergens op het goede pad zaten. Telkens terug naar de situatie waar we dachten goed te zitten. En telkens opnieuw reden we ons uiteraard vast. Uiteindelijk besloten we terug te rijden naar het einde van de ingetekende lijn. Daarvan waren we absoluut zeker, daar zaten we nog juist. Al snel vonden we dan terug het goede traject en konden weer op pad.
Nota 54 bracht ons bij de pijlenrit. De te construeren nevenroutes waren niet zo moeilijk. We zaten echter een heel pak achter op onze ideale tijd en reden dan maar onmiddellijk binnen bij de GTK. En weer verder. Zonder noemenswaardige problemen konden we dit gedeelte afronden om te eindigen met gestileerde bol-pijl. Hier en daar nog wat valstrikken die we echter opmerkten.
In het café Bolks Heike was het einde van deel 1. Omdat we er zeker van waren dat we de verloren tijd niet hadden ingehaald klokten we ook hier onmiddellijk in.

Na een twintigtal minuten konden we aanvatten met deel 2. We hadden nog nooit visgraat in praktijk gedaan. De start was dan ook wat moeilijk maar gezien het maar 10 situaties waren, stelden er zich hier niet al te veel problemen.
Ook de daaropvolgende gestileerd bol-pijl waren we al gewoon en konden we zonder problemen afmaken.
Maar dan kwam het : Ingetekende lijn met blokkades. Het uittekenen van de nevenroute leek kinderspel. Tot we eenmaal de nevenroutes aan het rijden waren. We kwamen op onverhard waar Christus nog niet geweest was. Het was al snel duidelijk dat de organisator dit niet kon bedoeld hebben. Terug naar af en opnieuw, en opnieuw, en opnieuw…. Tot vijfmaal toe begonnen we opnieuw… en toen dacht ik eraan. De schriftelijke briefing waarvan ik hiervoor sprak (en die zo belangrijk was) werd opnieuw bovengehaald. Op de briefing wordt melding gemaakt van de toegelaten wegen bij de kaartleesopdrachten. Toen werd duidelijk dat de onverharde wegen niet toegelaten waren. Een nieuwe nevenroute tekenen was dus de boodschap… Uiteindelijk hebben we meer dan een uur gedaan over een traject van 3.5 kilometer met blokkades en een te rijden traject van ongeveer 6 kilometer inclusief de nevenroutes. Het was dus duidelijk dat we buiten tijd zouden eindigen… Maar het was de bedoeling om in de klasse Toerisme te leren en hadden we besloten om het hel traject af te maken.
Na nog een gedeelte gestileerde bol-pijl kwamen we (veel) te laat toe in Taverne Den Elst.

Na deel 1 bleek dat we 3 zelfcontroles hadden gemist en 9 punten pakten op tijd. De 3 zelfcontroles misten we in de pijlenrit. We hadden echter het traject volledig correct gereden maar de letter V die we 3 keer passeerden in de nevenroute hadden we gewoonweg 3 keer niet opgemerkt. Shit happens…
In deel 2 misten we 2 zelfcontroles en eindigden buiten tijd. De letter F misten we op de blokkaderit (of wat dacht je…) en een letter F zagen we als een P (opnieuw een domme fout)…

Uiteindelijk als 16° buiten tijd geklasseerd met 295 punten… Dus nog wat oefenen zou ik zeggen…

Tot een volgende keer…

C U

Pascal
24-04-2006, 01:50
De Paddockers.

Recreatie :

3. Sennake - Raceboy - 32 punten (gelijk met P 2) ---> dikke proficiat
8. Jan - Wouter - 61 punten (winnaar van deel 1 maar enkele foutjes in deel 2)
9. Fordje - Pinzie - 62 punten
19. Patrick - Rudy - 151 punten
22. Boetzie - 240 punten

Toerisme :

14. wimballon - 312 punten
16. Ann - Pascal - 295 punten (Buiten tijd)

C U

Jan
24-04-2006, 09:20
Pascal is vandaag duidelijk vroeger opgestaan om de uitslag te posten, thanks;) Hij zag er zaterdagnacht anders bijzonder vermoeid uit:eek: Ann daarentegen.....:D Alleszins een eerste verdienstelijke poging in toerisme.

Ons verhaal is grotendeels door Sennake verteld, ik ga hier dus niet in herhaling vallen. In deel 1 hebben we inderdaad vaak haasje over gespeeld, terwijl we in deel 2 de ganse tijd moederziel alleen hebben gereden......tot er een felverlichte groene Golf in ons gat kwam duwen. Co-piloot Wouter gaf me de opdracht om het tempo zeer rustig te houden en vooral niet opzij te gaan. Mij hebben ze geleerd dat je als rijder de bevelen van de co-piloot altijd moet opvolgen:rolleyes: Dat alles tot grote frustratie van ene Boetzie die, eens op de grote baan gekomen, ons full throttle voorbij stak om dan meteen een kapelleke te missen:D Wij waren daar al inmiddels al drie keer geweest. Afgaand op de uitslag zaten zij duidelijk op een andere strategie.

Soit, het is fijn dat er een Paddock team in de top drie is geëindigd. proficiat aan Sennake en Raceboy:applaus:
Ook Pinzie mogen we beschouwen als een snelle leerling.

Zelf hadden we hoger kunnen eindigen, maar zoals steeds, als ons kat een koe was..........

Pinzie
24-04-2006, 10:13
@Jan:

Thx voor het compliment, maar ik heb nog enorm veel te leren hoor. Ik leer trouwens heel veel van mijn co's, dus eigenlijk is het compliment aan hun gericht ... De letters die we gemist hebben, zijn mijn fouten: ik liet Opeltje, euh Fordje bij de ingetekende lijn niet genoeg de buitenkant van de bocht opzoeken. Ik was niet nauwkeurig genoeg met mijn aanwijzingen dus. Daardoor hebben we dus twee letters gemist. In ieder geval, het was weer tof om iedereen eens terug te zien, en proficiat aan iedereen trouwens. Want uiteindelijk hebben we de eer van de paddock allemaal op onze eigen manier hooggehouden (de ene met een beker, de andere door uit te rijden zelfs buiten tijd). En het voornaamste: we hebben ons weer geamuseerd !

Met sportieve groeten,

Pinzie

fordje
24-04-2006, 12:21
we gaan het nog leren! Als jij nu de weg goed aangeeft zal ik de bordjes zoeken :). Top 10 is best te doen na een 2° gezamelijke rit. Volgende keer nog eens extra opletten en we snoepen Sennake zijn beker wel weer af :)

Jan
24-04-2006, 12:25
Dan zal hij weer met een ballon naar huis moeten.:D :D :D

Boetzie
25-04-2006, 10:58
@Jan: In t vervolg iets minder naar uwe copiloot luisteren als ge op een baan nog eens tegen 40 km/u in t midden gaat rijden :bye: :gas: :D

Enfin ons verhaaltje in t kort:

Daar het voor ons een van de laatste kansen was dat er dit jaar door ons een rally kon gereden worden, en ik na 2 jaar eindelijk eens vollop wou genieten van men Cibie's (bedankt voor t compliment jan) werd de titanic rit aangevat!

Deel 1 ging perfect tot er een klein meetfoutje werd gemaakt rond het pleintje waar de tijdscontroles stonden opgesteld. Zodoende namen wij de controle voor de toerklasse en hadden we dus meteen 3 controles aan onze rekker. Stand na deel 1 was dan ook 17e met 3x30=90 strafpunten.

Daar we al de reputatie van dit soort rally's kenden wisten we dat een top plaats er al nimmer inzat, en zoals jan wederom terecht opmerkte, werd de strategie "lichtjes" aangepast in deel 2 naar "als k de controle nog net kan zien roep k em wel"

Enfin we hebben ons heel goed geamuseerd, ik heb van men cibie-kes genoten en zeker van de bepaalde onverharde weggetjes, aloewel er ook waren waar t flink opletten geblazen was

Het was plezant, mooie wegen in feite, alleen teveel blokske rond! En in die buurt denk ik dat er meer mogelijkheden zijn, maar ik sta uiteraard niet in de schoenen van de organisatie en weet hoe moeilijk het soms is om alles in orde te krijgen. Bovendien waren er dit jaar een flink aantal werken en omleidingen in de buurt.

Conclusie voor onszelf: Rittensport is toch nog iets anders dan een regelmatigheidsrally. Maar het heeft ook zo zen charme.
EN! Buiten de (reeds voorafgekende) winnaars waren wij, samen met een ander team, de enigen die 100% op tijd en juiste kilometers reden. Alleen die bordjes waren er teveel aan :o

Groetjes en tot volgend jaar,
En Sennake hou u maar vast, want ik denk dak er een 1300tje gaan insteken ipv een 1800cc, dan heb k zowiezo al wat meer tijd om de bordjes te zien volgend jaar, t zal alleen wa moelijker worden om da MX-5-ke van jan en wouter in te halen, Hehe :D :gas: