Guido
05-04-2006, 13:34
Ook dit jaar zijn er weer enkele Belgen die zullen meedoen aan het Franse gravel kampioenschap. Dominique Bryuneel (Subaru Gr.A van BMA) en Bob Colsoul (Mitsu Evo8. Gr.N) reden vorig jaar reeds. Melissa Debackere vervoegd dat tweetal nu voor dit jaar met haar bekende Toyota Celica Gr.A. Alhoewel deze wagen te koop gestaan heeft (dacht ik) hebben ze in het winterseizoen beslist om de wagen verder in te zetten in het Franse onverhard kampioenschap.
De eerste rally, Terre d'Auxerre, is nu gereden en onze Belgen hebben het voorwaar niet slecht gedaan. Verwachte winnaar, vermits ook vorig jaar kampioen, werd JM Cuoq in een 307WRC. Cuoq vorig jaar nog aan de slag met een 206WRC heeft dus de switch gedaan naar de 307.
Bryuneel werd 3de op 4.12,9 - Colsoul werd 9de op 9.16,3 en Debackere werd 12de op 12.19,5. Vooral de prestatie van Bryuneel verdiend een :applaus:-je.
Een kampioenschap om verder te volgen, lijkt me.
De eerste rally, Terre d'Auxerre, is nu gereden en onze Belgen hebben het voorwaar niet slecht gedaan. Verwachte winnaar, vermits ook vorig jaar kampioen, werd JM Cuoq in een 307WRC. Cuoq vorig jaar nog aan de slag met een 206WRC heeft dus de switch gedaan naar de 307.
Bryuneel werd 3de op 4.12,9 - Colsoul werd 9de op 9.16,3 en Debackere werd 12de op 12.19,5. Vooral de prestatie van Bryuneel verdiend een :applaus:-je.
Een kampioenschap om verder te volgen, lijkt me.