PDA

View Full Version : Petitie: hou Flanders Kart Shop open!


Speesman
05-04-2006, 17:44
Er zijn in België slechts enkele outdoor karting pistes, en eentje daarvan (Flanders Kart Shop te Poperinge) dreigt gesloten te worden omwille van 30 handtekeningen (:fight: ) verzameld door de buren.

Daarom heeft iemand op kartgrid een tegenpetitie georganiseerd en het leek me wel goed om dit ook hier kenbaar te maken.
Deze kan u hier vinden:
http://www.axci.nl/axci//index.php?ln=ned&show=petitie&petitieID=13

Gelieve eventuele commentaren bij uw handtekening beschaafd te houden :)

Vergeet ook geen geldig e-mailadres te gebruiken want u ontvangt een bevestigingsmail alvorens uw handtekening definitief wordt geplaatst.

Alvast bedankt!!

Pat
05-04-2006, 19:11
Voila, weeral eens laten zien dat ons hart nog altijd op de juiste plaats zit.

Timpreza
06-04-2006, 10:57
Dit is inderdaad schandalig. Zondag heb ik daar voor de eerste keer gaan rijden. Daar moeten andere redenen achterzitten dan geluidsoverlast. Dat circuit ligt dus midden in een industriezone, met geluidswerende muren. Er is een concurrerende indoorbaan op een paar 100m daarvandaan... Dit zijn vuile politieke spelletjes. Tekenen die petitie!

Mickey
08-04-2006, 02:05
Heb uiteraard ook getekend. Want zoals hierboven al vermeld staat, met dergelijke geluidswerende muren heb je daar toch geen geluidsoverlast.
Ik denk dat er andere sporten zijn die een pak meer overlast bezorgen waar ook weinig kan/word tegen gedaan. Maarja kleinschalige sporten zoals karting mogen er duidelijk niet dus zijn, wat ik eigenlijk vrij egoïstisch vind van o.a. die buurtbewoners. Waar zit nu die verdraagzaamheid van de belgen? :no:

stefco
08-04-2006, 08:21
Ook mijn steentje bijgedragen (hoewel ik er nog nooit gereden heb)
Laat ons hopen dat het helpt, dan kan ik tijdens het verlof eens proeven van dit outdoor circuit