PDA

View Full Version : Deutsche Procar 2006......


Steve
12-04-2006, 21:08
Na een valse start in 2005 gaat de Procar gaat nu toch starten in Duitsland!
Eerste raceweekend op 22 en 23 april in Oschersleben Motorsport Arena, en wat een leuk programma: Procar divisie 1,2 en 3, Ford Fiesta St Cup, Recaro Formule 3 Cup, Formule Renault 2000, New Renault Clio Cup, Toyota Yaris Cup, Radical Race Cup, Spezial Tourenwagen Trophy.

Al die merkencups en een Procarveld om U tegen te zeggen.....:drewl:

Daar weten ze blijkbaar wel hoe het moet, kijk maar wat voor een succes de Beru Top 10 altijd geweest is!

Ik ken landen waar het slechter gaat :rolleyes:

Mochten we "gewoon" dit format overnemen, de circuits zouden weer volgepakt zijn met toeschouwers.
Waarschijnlijk val ik in herhaling maar dit is voor mij de succesformule :)

Alle info op www.top10sport.de

Stranger
12-04-2006, 22:06
Procar 2005 en 2006 zijn nou niet bepaald identiek hè?

Procar 2005 was Endurance, Procar 2006 is niets anders dan (weer) een nieuwe naam voor datgene wat ooit het DTC en later het DPM was.

Mark
12-04-2006, 22:11
Daar weten ze blijkbaar wel hoe het moet, kijk maar wat voor een succes de Beru Top 10 altijd geweest is!

Dit weekend mag qua programma dan wel leuk uitzien, dat wil nog niet zeggen dat de Beru Top 10 een succes is. De laatste jaren is het ook hard achteruit gegaan bij de Duitsers. Daar kan Paddocker Eddy v nog veel meer over vertellen ;)

Want we zien geen 10 races meer per weekend. Daar is heel wat weggevallen door diverse redenen. Neemt niet weg dat ze daar nog echte cup-races hebben. Fair, hard en scherpe wedstrijden .......geen Banger-wedstrijden ;) Dat is toch wel iets dat ik afgelopen weekend heb gemist. Je weet pas wat je mist als het er niet meer is :(

Viper GTS-R***
12-04-2006, 22:12
Procar 2005 en 2006 zijn nou niet bepaald identiek hè?

Procar 2005 was Endurance, Procar 2006 is niets anders dan (weer) een nieuwe naam voor datgene wat ooit het DTC en later het DPM was.
Viel me ook meteen op, Procar 2005 was toch bedoelt dat er ook GT's zoude in rijden? Maar Procar 2006 lijkt me Touring??

FIRE
13-04-2006, 19:45
Zie dit topic voor meer info over het nieuwe procar: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=11791&highlight=Procar