View Full Version : [FIA GT] Round 1 Silverstone
Viper GTS-R***
15-04-2006, 12:56
Nu de eerste race van het FIA GT kampioenschap stilaan dichter bij komt worden de guest's al bekend gemaakt. Na Cirtek dat een Aston Martin DBR9 inzet voor Bouchut en Brabham, zal LNT een Panos Esperantes voor Lawrence Tomlinson and Richard Dean inzetten in de GT2 klasse.
Bron: http://www.project-lemans.de/
Het is ook mogelijk dat we Red Racing met hun Lister Storm aan de start zullen zien verschijnen, zij willen echter aan de 5 Europese manches deelnemen. Ze zoeken echter nog piloten.
Bron: http://www.redracinggt.com/
Nissan komt ook met de 350Z:applaus:
En Racingbox ging de Maserati toch inzetten in de Europese manches dus die verwacht ik ook
Thomaske
15-04-2006, 14:20
Tijdens de FIA GT Launch te Dijon heb ik vernomen dat Aston Martin met het fabrieksteam zou afzakken naar Silverstone.
Dit dan wel met één wagen!
Mvg...
Viper GTS-R***
15-04-2006, 14:25
Tijdens de FIA GT Launch te Dijon heb ik vernomen dat Aston Martin met het fabrieksteam zou afzakken naar Silverstone.
Dit dan wel met één wagen!
Mvg...
Zou héél goed zijn en ja dan krijgen we een zeer grote startgrid voor de 1ste race fia gt. Welke piloten zouden we dan in de AM zien? Sarrazin en Kiesa zijn denk ik op dat moment nog vrij..
(thx Corvetteboy voor de info;))
Thomaske
15-04-2006, 14:29
Hier zou ik niet op kunnen antwoorden.
Misschien zit er een nieuwe kans voor Marc Goossens in é :D
Mvg...
Viper GTS-R***
15-04-2006, 14:32
Hier zou ik niet op kunnen antwoorden.
Misschien zit er een nieuwe kans voor Marc Goossens in é :D
Wie weet, maar veel kans Sarrazin en Kiesa...
Hopelijk rijden ze nog andere races dit jaar ;)
MichelRacing
15-04-2006, 16:33
Hopelijk Peter Kox:)
strepper
15-04-2006, 17:59
de kans is vrij klein dat goossens daar gaat rijden met de aston.
tijdens de 24 uur van spa werd de wagen gesponsord door Body Coach en dat WAS ook een sponsor van Goossens.
Niettemin hoop ik ook op Goossens maar ik betwijfel het.
ik denk ook dat Prodrive terug komt naar Spa voor de 24 uur.
Volgens mij willen ze die toch ook eens winnen nadat ze vorig jaar bedroevend 6de werden.
ik denk ook dat Prodrive terug komt naar Spa voor de 24 uur.
Volgens mij willen ze die toch ook eens winnen nadat ze vorig jaar bedroevend 6de werden.
Ben je zeker dat Prodrive terugkomt of denk je dit maar?
Ik zou niet weten waarom Prodrive weer mee zou willen doen aan de 24u; ze hebben BMS nu als officieel "fabrieks"team (staat ook ingeschreven als 'Aston Martin Racing BMS'), waarom zouden ze die voor de voeten gaan rijden en mogelijk kampioenschapspunten wegsnoepen?
Viper GTS-R***
15-04-2006, 23:26
ik denk ook dat Prodrive terug komt naar Spa voor de 24 uur.
Volgens mij willen ze die toch ook eens winnen nadat ze vorig jaar bedroevend 6de werden.
Dat betekend nog niet dat ze gaan meedoen hoor... zie volgende:
BMW Motorsport dat met hun M3 GTR's in 2004 meereed waarvan 1 uitviel en de andere 6de werd. Toen ze na de race aan Mario Theisen vroegen: zien we de BMW's volgend jaar terug? Antwoorde hij: 'We zijn nog niet van plan de BMW's in het museeum te zetten hoor'. Velen dachten dat ze dus gingen terugkomen maar was ook verkeerd gedacht hé... Alleen 24H Nurburgring 2005 en daar stopte het verhaal. Wel spijtig want het waren prachtwagens.
----BTW Spa24u nieuws is hier of the pic.....-----
Ik denk dat we eerder een paar "officiële Aston Martin piloten" op de BMS auto zullen zien tijdens de 24h.
De officiële wagens kunnen wel geen punten pakken dus wie weet laten ze een derde wagen inzetten door de BMS voor Prodrive of iets in die aard.
Aston Martin in Silverstone? NJET! kijk maar op www.fiagt.com/results.php?event=1&season=2006
BMS schijnt al een 3e DBR9 te hebben of die binnenkort te krijgen, en de geruchten gaan dat die later in't seizoen ook ingezet gaat worden in het FIAGT, voor Malucelli e.a.
Later int seizoen?:rolleyes:
Later int seizoen?:rolleyes:
Your point being....?
Wat betekent later int seizoen? 24 u Spa of op het einde van het seizoen?
Als ik het goed gelezen heb nog niet in Spa, maar meer naar het einde. Daar hadden ze het tenminste over op 10/10's.
Wordt het grote of het kleine circuit gebruikt in Silverstone?
Waarschijnlijk het grote zeker omdat er geen WTCC's rijden.
Volgens de site van FIAGT en de Silverstone site de GP versie, dus idd de grote. Godzijdank ;)
Volgens de site van FIAGT en de Silverstone site de GP versie, dus idd de grote. Godzijdank ;)
Het was idd geen zicht, al die dikke GT's op een kleine Silverstone-versie....:no:
Greets, Dr. Jozz
RJN heeft zijn line-up bekendgemaakt voor Silverstone: Darren Manning (uit de IRL) en Joe Tuckey (eindigde vorig jaar tweede in het Radical Biduro kampioenschap.
Viper GTS-R***
27-04-2006, 23:44
En Racingbox ging de Maserati toch inzetten in de Europese manches dus die verwacht ik ook
Omtrent deelname van Racingbox MC12 in FIA GT is het wat stil gevallen. Op hun kalender staat momenteel nog alleen de Italiaanse GT. En tijdens het eerste week-end waar ze hebben geraced hebben ze in geen 1 van de 2 race's kunnen uitrijden... Hierdoor verwacht ik er eerlijk gezegd weinig van als ze naar FIA GT zouden komen...
Ze rijden nog altijd met een Maserati met bv Luca Cappellari.
Die combinatie heeft toch wel potentieel???
Viper GTS-R***
28-04-2006, 22:11
Ze rijden nog altijd met een Maserati met bv Luca Cappellari.
Die combinatie heeft toch wel potentieel???
Luca Cappellari en Miguel Ramos rijden alleen de Italiaanse GT.
Als Racing Box nog zou deelnemen aan FIA GT dan is dit met andere piloten.
Plus als je weet dat bv. de Kessel Ferrari 575 tijdens de race sneller reed als de Racing Box Maserati MC12... dan lijkt het mij dat hun wagen nog niet op punt is afgestelt...
Luca Cappellari en Miguel Ramos rijden alleen de Italiaanse GT.
Als Racing Box nog zou deelnemen aan FIA GT dan is dit met andere piloten.
Plus als je weet dat bv. de Kessel Ferrari 575 tijdens de race sneller reed als de Racing Box Maserati MC12... dan lijkt het mij dat hun wagen nog niet op punt is afgestelt...
Racing Box had het hele 1e weekend grote problemen, dus dat weekend is absoluut niet representatief. Voor FIAGT hadden ze een bezetting van 3 italianen gepland, maar dat is dus blijkbaar niet doorgegaan.
gwyllion
05-05-2006, 16:16
Live timing vind je hier: http://www.mstworld.com/live/livetiminggt.html
De eerste training sessie begint ongeveer nu.
hhm 12 gt1 en 6 A-M's.. de maserati's waren precies ook maar '1 jaars vliegen' enkel vitaphone zet er nog in...
ik ben eens benieuwd hoe de c6r van glpk het zal doen tegen de A-M's, saleens en masarati's
ook geen ferraris meer in gt1 ?? Lamy was er vorig jaar toch nog wel supersnel mee..
Lamy was er vorig jaar toch nog wel supersnel mee.
Ik denk persoonlijk dat voor deze wagen enkel nog een carriere in de nationale kamioenschappen is weggelegd. De AM's en C6-R zijn ook wel sneller geworden tijdens de voorbije winter; dit terwijl er geen evoluties voor de 550 zijn begekomen (tenzij iemand daar toch weet van heeft). En zoals iedereen weet is stilstaan achteruitgaan, zeker in de FIA-GT....
Greets, Dr. Jozz
gwyllion
05-05-2006, 17:59
hhm 12 gt1 en 6 A-M's.. de maserati's waren precies ook maar '1 jaars vliegen' enkel vitaphone zet er nog in...
ik ben eens benieuwd hoe de c6r van glpk het zal doen tegen de A-M's, saleens en masarati's
ook geen ferraris meer in gt1 ?? Lamy was er vorig jaar toch nog wel supersnel mee..Het zal dit jaar wel voornamelijk tussen Aston Martin, Maserati en Corvette gaan. De Saleens zijn sporadisch snel, maar onbetrouwbaar, en er moeten wonderen gebeurd voor de Lamborghini op het podium zal staan.
Voor dit weekend zou ik mijn geld op de Cirtek AM (Brabham + Bouchut) zetten.
Het zal dit jaar wel voornamelijk tussen Aston Martin, Maserati en Corvette gaan. De Saleens zijn sporadisch snel, maar onbetrouwbaar, en er moeten wonderen gebeurd voor de Lamborghini op het podium zal staan.
Onbetrouwbaar? Ik weet het niet hoor, in de eerste FFSA-race hebben toch niet echt slecht gepresteerd :rolleyes: . De FIA-GT races zijn nu nog niet zo lang hé. Over de 24uren heb ik wel zeer grote twijfels. Als ik me goed herinner heeft er slechts één ooit de 24uren uitgereden, op een anonieme plaats tussen de finishers dan nog wel!!!
Greets, Dr. Jozz
Het zal dit jaar wel voornamelijk tussen Aston Martin, Maserati en Corvette gaan. De Saleens zijn sporadisch snel, maar onbetrouwbaar, en er moeten wonderen gebeurd voor de Lamborghini op het podium zal staan.
Voor dit weekend zou ik mijn geld op de Cirtek AM (Brabham + Bouchut) zetten.
Nogmaals, die Zakspeed Saleen heeft geen enkel verband met de onbetrouwbare Konrad Saleens. Waarom is er dan het vooroordeel dat die niet betrouwbaar kan zijn? (en sporadisch snel? ze hebben altijd in de top 3 gestaan met de Saleen)
gwyllion
05-05-2006, 18:12
Live timing vind je hier: http://www.mstworld.com/live/livetiminggt.html
De eerste training sessie begint ongeveer nu.Wow, GT2 wordt volledig gedomineerd door de nieuwe Ferarri 430. Ik denk dat het dit jaar enorm moeilijk zal worden voor Porsche in GT2. Welk team is dit jaar trouwens het Porsche semi-fabrieksteam? Ebimotors?
Volgens lmsr.net zou Gruppe M trouwens JMB helpen bij het runnen van hun Ferrari 430.
Thomaske
05-05-2006, 18:32
Phoenix bleek met de Aston Martin DBR9 de allersnelste van het veld tijdens de eerste vrije training.
GLPK Corvette C6-R pas negende. De afstelling aan het bepalen voor morgen bleek de oorzaak te zijn!
Mvg...
gwyllion
05-05-2006, 18:35
GLPK Corvette C6-R pas negende. De afstelling aan het bepalen voor morgen bleek de oorzaak te zijn!Wat deden de andere wagens dan? :cool: De afstelling voor Brno aan het testen :D
Wel aangenaam dat Phoenix de snelste Aston Martin bleek te zijn. Zoals gezegd had ik Cirtek verwacht.
Viper GTS-R***
05-05-2006, 18:41
Zoals gezegd had ik Cirtek verwacht.
MM ja Cirtek viel in 1ste training wel wat tegen.
We zien morgen wel hé;)
gwyllion
05-05-2006, 18:43
Onbetrouwbaar? Ik weet het niet hoor, in de eerste FFSA-race hebben toch niet echt slecht gepresteerd :rolleyes: . De FIA-GT races zijn nu nog niet zo lang hé.Dat is wel een Saleen die als ernstig onder handen genomen is door Oreca. Op infoscourse.org staat trouwens een interview met David Floury van Oreca en daarin zegt hij:
Jusqu'à présent, c'était une voiture "vite" sur un tour mais qui avait tendance à dégrader un peu vite ses pneus donc sur le plan de la performance, c'est le premier point sur lequel il nous faut travailler avant la performance absolue. Toutefois dans ce domaine aussi, nous avons fait quelques pas en avant. L'axe principal, plus que la performance, est bien sûr la fiabilité et la facilité des interventions mécaniques, et là, on est encore loin de ce que l'on souhaiterait faire. C'est d'ailleurs la raison majeure de notre forfait au Mans.Snel over 1 ronde (bv. kwalificatie), maar niet snel over de volledige race afstand.
FFSA GT is trouwens wel iets anders dan FIA GT waar een heel aantal topteams deelnemen met veel recenter materiaal (Maserati, Aston Martin en Corvette C6R).
Enkele foto's van Silverstone gevonden op infoscorse.org
http://www.infoscourse.org/2006_FIA-GT/01_Silverstone/PICT0033.JPG
http://www.infoscourse.org/2006_FIA-GT/01_Silverstone/PICT0047.JPG
http://www.infoscourse.org/2006_FIA-GT/01_Silverstone/PICT0002.JPG
JPMontoya
05-05-2006, 21:00
Sutton images heeft alle platen...
www.sutton-images.com
JPMontoya
05-05-2006, 22:38
http://www.renaudkuppens.be/albums/fiagtsilverstone06/Team_vertigo_silverstone_06.sized.jpg
gwyllion
06-05-2006, 11:56
De GLPK Corvette doet het een stuk beter tijdens de 2de training: http://www.mstworld.com/msptresult.aspx?eventid=60011&circuitid=8&series=GT&venue=Great%20Britain&circuit=Silverstone&resultfile=fgt2
De Lamborghini doet het vandaag zelfs slechter dan de Ferrari 430 :confused: Ze kunnen die Murcielago beter thuis laten. De motor zou weeral eens veel zwarte rookpluimen uitspuwen.
De Ebimotors Porsche zouden trouwens uitgerust zijn met een 3.8 flat-6, de motor volgend jaar in de 997 zal hangen.
Kunne we dit jaar ook van livestream races genieten?
Pole voor Mike Hezemans in de Corvette!!!!
De sessie werd gereden in de regen...
De keuze naar Michelin heeft z'n invloed gehad!
gwyllion
06-05-2006, 18:50
Pole voor Mike Hezemans in de Corvette!!!!
De sessie werd gereden in de regen...
De keuze naar Michelin heeft z'n invloed gehad!Alles zal wel door elkaar gegooid worden tijdens de 2de sessie.
JPMontoya
06-05-2006, 19:00
Er is geen 2de sessie meer vanaf dit jaar...
ik heb juist op de site van FIA-GT (trouwens vernieuwd) gelezen dat het 1 sessie van 20 minuten is, dit jaar... is dat niet wat weinig?
oohw de vette op de pole !!
te hopen doen ze het morgen even goed ! maar ik ben bang voor de aston martin's. het zou morgen wel weer regenen..
De weergoden lijken het kamp van GLPK Carsport te hebben gekozen, want ook voor morgen wordt regen voorspeld.
(pitstop.tv)
Ik kwam op internet het Speed-on-demand tegen (link: http://gms.speedtv.com). Als ik het goed begrijp zenden zij (live) de beelden uit van de fia gt wedstrijden. Kost wel 2 dollar. Heeft iemand ervaring met deze service? Werkt het nog een beetje naar behoren?
bluelite
06-05-2006, 20:22
oohw de vette op de pole !!
Hopelijk hebben ze de reglementenboek dit keer wel goed geïnterpreteerd en hangt de diffuser op reglementaire hoogte.
Het FIA-GT-reglement kennen ze wel, de diffusor was conform aan de FIA-GT reglement maar niet helemaal aan dat van de belcar...
Greets, Dr. Jozz
LOL, wij Belgen zijn niet chauvinistisch en dat merk je:(
GLPK staat op de pole in de FIA GT op Silverstone, hallo:bye:
Ik ben niet meteen hun grootste fan, maar vind het een schitterende prestatie met een (voor hen) nieuwe wagen!:worship:
Het FIA-GT-reglement kennen ze wel, de diffusor was conform aan de FIA-GT reglement maar niet helemaal aan dat van de belcar...
Greets, Dr. Jozz
omdat het Belcar-reglement een vrije vertaling van het FIA-GT-reglement bevatte
Peter Baert
06-05-2006, 22:18
omdat het Belcar-reglement een vrije vertaling van het FIA-GT-reglement bevatte
Wie opnieuw zin mocht hebben in de details,
http://pitstoptv.belbone.be/nieuwsbericht.php?newsid=11304
:)
Viper GTS-R***
06-05-2006, 22:57
ik heb juist op de site van FIA-GT (trouwens vernieuwd) gelezen dat het 1 sessie van 20 minuten is, dit jaar... is dat niet wat weinig?
Als de teams de volle 20 minuten benutten halen ze er op Silverstone 10 toeren uit. Moet volstaan voor een goede tijd neer te zetten maar had toch ook liever de gang van zaken van vorig jaar met 2 qualificaties.
bluelite
07-05-2006, 01:42
Mijn opmerking over GLPK en de bewuste diffuser was sarcastisch bedoelt hé ;)
De race is dus nergens te volgen via Livestream? :confused:
De race is live te volgen op AB Moteurs.
J
Dat kan ik hier niet ontvangen. :( Jammer dat Eurosport.com ermee gestopt is met livestream. :(
The Leader
07-05-2006, 11:47
Kan men echt nergens anders de race volgen? Heel jammer.
Geeft mst de live timing door?
Hier staat op de satelliet: AB Moteurs -
Su, 14u22 - FIA GT/GT3 2006
Su, 16u30 - Championnat du monde MX 2006
Op de website van AB staat echter:
14:30 FIA GT / GT3 2006 :
Direct / Round 1 Silverstone UK
met als eerstvolgende programma
18:00 Championnat du monde MX 2006 :
MX2 Allemagne
De volledige race live - of 'maar' 2 uurtjes ... nog even afwachten dus.
Als het goed werkt wel. Gisteren tijdens de qualificatie ni zo. :(
gwyllion
07-05-2006, 11:53
Voor dit weekend zou ik mijn geld op de Cirtek AM (Brabham + Bouchut) zetten.En wie is er de snelste tijdens de warmup ;) De Cirtek Aston Martin die op het juiste rubber rijdt.
Even het rubber van de verschillende teams op een rijtje zetten:
Michelin: Cirtek, GLPK, Phoenix, Zakspeed
Pirelli: BMS, Vitaphone
Dunlop: B-Racing RS Line, Race Alliance
Je mag eens raden op welk rubber in de top 4 van de warmup rijdt. Zoek de winnaar maar in dat rijtje als het echt regent tijdens de race.
Viper GTS-R***
07-05-2006, 12:16
De Lamborghini doet het vandaag zelfs slechter dan de Ferrari 430 :confused: Ze kunnen die Murcielago beter thuis laten. De motor zou weeral eens veel zwarte rookpluimen uitspuwen.
Als de Lambo echt niet beter gaat presteren en Bouchut zet vandaag een goede prestatie neer met de AM (en dit zal waarschijnlijk wel gebeuren), dan zou ik dat Lambo project tot laten vallen als ik ene Christophe Bouchut hete hoor. Als je de keuze krijgt strijden met een AM voor podium of strijden met een Lambo om ten eerste al probere uit te rijden en ten tweede zien dat er niet teveel GT2's voor je neus weg rijden... ik zou het al geweten hebben hoor;):D
Als de Lambo echt niet beter gaat presteren en Bouchut zet vandaag een goede prestatie neer met de AM (en dit zal waarschijnlijk wel gebeuren), dan zou ik dat Lambo project tot laten vallen als ik ene Christophe Bouchut hete hoor. Als je de keuze krijgt strijden met een AM voor podium of strijden met een Lambo om ten eerste al probere uit te rijden en ten tweede zien dat er niet teveel GT2's voor je neus weg rijden... ik zou het al geweten hebben hoor;):D
Misschien heeft Bouchet alleen de mogelijkheid om op Silverstone in de AM te rijden en kan hij dus niet kiezen tussen AM en Lambo?
Viper GTS-R***
07-05-2006, 13:25
Misschien heeft Bouchet alleen de mogelijkheid om op Silverstone in de AM te rijden en kan hij dus niet kiezen tussen AM en Lambo?
Zijn contract met Lambo loopt over alle Europese manches als ik me niet vergis. Wel is eerder aangekodingd dat als Cirtek goed presteert in Silverstone ze ook zouden deelnemen aan de race te Brno. En laten we hopen ook Spa. Dus er is veel kans dat we Bouchut nog gaan terugzien in de Cirtek Am in FIA GT na Silverstone;)
"We zullen het seizoen starten en afhankelijk van het resultaat gaan we misschien ook naar Brno", vertelt teammanager Rob Schirle. "
Bron: http://www.racingworld.be/nieuws/3300/Cirtek-tekent-present-voor-Silverstone---Uitslag-voormiddagsessie-Dijon-(11/04).html
Hezemans loopt een beetje te kloten volgens mij... Lag eerst iets van 8e, toen weer terug naar 4, en nu weer naar 7...
Longin heeft het stuur overgenomen. Bert rijdt in vierde stelling op 39.524 seconden. Maar als ik my niet vergis moet de top 3 nog komen pitten.
Blijkbaar heeft Longin ergens een spin gemaakt. (en is in het grind beland)
GLPK zal 8e finishen.
PorscheGT
07-05-2006, 17:35
Race finished,
1.Bartels - Vitaphone
2.Janis - Zakspeed
3.Babini - BMS
Jammer dat Longin spinde tijdens het 2de wedstrijduur. Zoniet hadden ze aanspraak kunnen maken op een top-3. Het zat er zeker in na hun prachtige trainingen en kwalificaties...
Ik vond de live timing wel redelijk achter lopen...en vervelend dat ze geen klasseverdeling doen.
gwyllion
07-05-2006, 17:48
De top 8 van GT1 binnen 1 ronde. Een mooie indicatie van het sterke deelnemersveld. De 2 Race Alliance Aston Martins hebben de finish niet gehaald; wat zou er gebeurd zijn?
Ongeveer halfweg is Peter zijn rechterachterwiel verloren ... Geen andere optie dan de wagen langs de kant te zetten.
Bij de start van de race zijn de Race Alliance wagens in contact gekomen met elkaar. Kijk maar naar de foto naast het persbericht van GLPK-Carsport. Misschien is dat de reden van de opgave van de andere RA AM? http://www.glpk.net/2006/tekst/fiagt/1/verslagrace/
Volgens het GLPK nieuwsbericht is het Hezemans die spinde op een oliespoor ipv Longin.:confused:
Volgens het GLPK nieuwsbericht is het Hezemans die spinde op een oliespoor ipv Longin.:confused:
Ben benieuwd wat het Carsport nieuwsbericht zal melden. ;)
Volgens het GLPK nieuwsbericht is het Hezemans die spinde op een oliespoor ipv Longin.:confused:
Ah ja? Dat is raar, want toen de wagen achterop viel, stond toen duidelijk op de live timing te lezen dat Longin op dat moment aan het stuur zat.
mooie foto van de start..
http://www.racingworld.be/images/upload/8b3f0d15f72a689619638a60125fb72d.jpg
het ziet er toch maar een beetje saai uit zonder ferrari's.. of is het gewoon omdat ik bijna overal aston martin's zie..
gelukkig zijn er toch nog wat saleens.. maja maar nie te veel klagen hé
mooie foto van de start..
Ik zou een bron bij de foto vermelden moest ik van u zijn om geen probs te krijgen. :)
Maar wat een prachtig startveld is het toch!
Ik zou een bron bij de foto vermelden moest ik van u zijn om geen probs te krijgen. :)
Maar wat een prachtig startveld is het toch!
Zeker. Ik mis alleen nog wat Ferrari's. (GT1 klasse dan wel :p)
Ah ja? Dat is raar, want toen de wagen achterop viel, stond toen duidelijk op de live timing te lezen dat Longin op dat moment aan het stuur zat.
Mike Hezemans: "Het was niet zo'n beste start voor mij. Ik had weinig grip en reed na één ronde in zesde positie. De piste droogde elke ronde meer en meer op tot ik na goed een half uur binnen kwam voor slicks. Meteen maakte ik enkele plaatsen goed en reed ik in vierde positie toen het misging. Er lag een vers oliespoor waardoor twee wagens voor mij spinden, net als ik. Ik kon een wagen voor me nog ontwijken en gleed richting grindbak. De wagen kwam vast te zitten maar ik slaagde er toch in om de Corvette terug op de piste te krijgen maar een podiumplaats zat er niet meer in. Ik ging pitten in 13de positie."
bron: www. racingworld.be
Zeker. Ik mis alleen nog wat Ferrari's. (GT1 klasse dan wel :p)
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan...
Wat ik meer mis is (live) TV coverage. Is er in Belgie live coverage van FIA GT?
nee, enkel een samenvatting in pitstop, op kanaal 2. zou 10 minuten duren volgens fiagt.com
nee, enkel een samenvatting in pitstop, op kanaal 2. zou 10 minuten duren volgens fiagt.com
Een samenvatting van 10 minuten is niet echt TV coverage.
Stranger
07-05-2006, 21:53
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan...
Wat ik meer mis is (live) TV coverage. Is er in Belgie live coverage van FIA GT?Waarom neem je geen Sport1 abonnement dan?
Ik vind 15 Euro/maand voor alleen FIA GT (en misschien af en toe wat darts) een beetje teveel van het goede.
Stranger
07-05-2006, 21:59
Dan moet je niet gaan klagen he...het is beschikbaar in Nederland. Jij bent alleen niet bereid het bedrag te betalen.
Moet zeggen dat het vanmiddag perfect te volgen was...alleen jammer van de commentator :)
Viper GTS-R***
08-05-2006, 19:35
Zijn contract met Lambo loopt over alle Europese manches als ik me niet vergis. Wel is eerder aangekodingd dat als Cirtek goed presteert in Silverstone ze ook zouden deelnemen aan de race te Brno. En laten we hopen ook Spa. Dus er is veel kans dat we Bouchut nog gaan terugzien in de Cirtek Am in FIA GT na Silverstone;)
Uit zijn reactie na de race lezen we dat hij dus niet in Brno met Cirtek start maar met de Lambo. Cirtek ging ook voor de overwinning naar Silverstone en vonden een 4de plek dus niet genoeg om naar Brno te komen. Ofwel komen ze toch maar niet met Bouchut??
Fourth in GT1 - Christophe Bouchut, nr 6 Cirtek Aston Martin DBR9 : "It was a difficult week-end because we had problems finding the right set up. During the race the car was well balanced, but we could not fight for the victory, even if I pushed really hard at the end. We finished 4th, but our goal was to win. In Brno I will be driving the B-Racing Lamborghini."
http://www.fiagt.com/reports.php?event=1&season=2006&reporttype=Race%20Quotes
Jammer dat Marc Goossens geen FIA GT rijdt, hij hoort daar zeker thuis in een topwagen.
Jammer dat Marc Goossens geen FIA GT rijdt, hij hoort daar zeker thuis in een topwagen.
Het zijn jammer genoeg altijd de centen... :( Ik wil ook niet liever dan hem daar een heel kampioenschap te zien rijden.
Viper GTS-R***
08-05-2006, 20:56
Jammer dat Marc Goossens geen FIA GT rijdt, hij hoort daar zeker thuis in een topwagen.
Je weet nooit tijdens de 24 Uren Spa hé, we zien wel.
Je weet nooit tijdens de 24 Uren Spa hé, we zien wel.
Dat zit er zowiezo meestal in, maar een heel kampioenschap bij een topteam zou mooi zijn. Zoals Vosse dit jaar voor mekaar gekregen heeft. :)
Het zijn jammer genoeg altijd de centen... :( Ik wil ook niet liever dan hem daar een heel kampioenschap te zien rijden.
Ik vindt dat net het slechte aan de sport alles draait om het geld.:fight:
Marc is een profesionele piloot die moet betaald worden om te rijden.
Wij betalen toch ook niet om te gaan werken integendeel wij worden betaald en maar goed ook.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.