View Full Version : Wie brengt een bezoekje aan de World Series?
Die naam zal ik in het oog houden tijdens de 24 uren van Zolder.
Gaat er hier iemand van de Paddock naar de Renault World Series dit jaar ?
:Offtopic: :Offtopic: :Offtopic:
Ik kan spijtiggenoeg niet gaan, moet heel het verlengde weekend weg :( :( ::frusty: ( . Maar er zal wel iemand van "De Paddock" fotookes maken....:applaus: :worship: :worship:
Greets, Dr. Jozz
als mijn broer geen kliniek heeft (student diergeneeskunde), of ik heb mijn nummerplaten (en dus autoverzekering) kom ik af
Die naam zal ik in het oog houden tijdens de 24 uren van Zolder.
Ik ga naar Zolder voor de World Series.
Maar ik neem geen foto's. Heb namelijk geen digitaal toestel.
Woensdag ben ik daar voor de teams bezig te zien hun boxen in te richten, Vrijdag ook daar voor de testritten (die er dan normaal toch zijn) en natuurlijk ook het volledige weekend.
na vorig jaar.. NEE !!! dan ga ik liever een zondagje belcar of btcs kijken..
Ik zal er ook wel zijn, maar waarschijnlijk zonder fototoestel, ten eerste, bij zo'n drukte heeft dat geen zin en ten tweede, er zijn amper nog plaatsen om fatsoenlijke foto's maken.
JPMontoya
17-04-2006, 21:11
Ik werk tijdens de WSbR voor Renault Sport dus heel w-end aanwezig.
bluelite
17-04-2006, 21:47
Ik ga zowel zaterdag als zondag voor verslaggeving van de verschillende kampioenschappen, in de eerste plaats FR1.6 . Of ik vrijdag ga weet ik nog niet.
Speesman
17-04-2006, 22:04
Ik ga proberen ook af te komen. Vermoedelijk op zaterdag, maar ben nog niet helemaal zeker van de dag.
Ik zal er ook bijzijn maar ik kijk wel tegen het massa volk op... En niet meteen om foto's te trekken maar gewoon voor de doorgang, wat meestal een ramp is. Vorig jaar heb ik de hele tijd gependeld tussen Sacramentsheuvel-Villeneuve-Wheels-Rea en denk dat het dit jaar niet anders zal worden, want daar viel de drukte nogal mee... Dus ik denk dat ik dit jaar opnieuw geen paddock zal zien. ;)
Thomaske
18-04-2006, 06:48
Ik zal tijdens het weekend ook van de partij zijn om alles op gevoelige plaat vast te leggen.
Mvg...
The Interceptor
20-04-2006, 20:53
Ik ben zondag ook zeker van de partij.
En misschien zaterdagnamiddag ook nog wel.
schumivill
20-04-2006, 21:00
Kga de zondag es sardientje gaan spelen,kga graag kijken naar de WS,dat ander volk neem ik er ma bij,kunne ze weer op een plannetje van Francorchamps hunne weg gaan zoeken in Zolder..:rolleyes:
Netforce_1
20-04-2006, 21:14
Mij zien ze Zondag zeker NIET :bye:
op Zaterdag zal ik wel eens een kijkje gaan nemen, dan is het nog te doen.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.