View Full Version : Rallye de Wallonie 29&30 april
Don Kamiel
24-04-2006, 17:08
Ik zag juist dat er een mooie deelnemerslijst op de website staat !
Dus het zal weer de moeite worden denk ik.
De website: http://www.rallyedewallonie.be/
Jammer dat ik in Zolder "moet" zijn. :frusty:
Interessante deelnemerslijst heel zeker, met een meer dan behoorlijk aantal deelnemers. Echter 10 euro toegang voor de vrijdag special op de Citadel én daarbovenop nog eens 20 euro toegang vragen voor zaterdag en zondag is wat ik noem een schande! :mad:
Ik ga er nog eens goed over nadenken of ik wel ga kijken....
Heb je vorig jaar die 10 euro betaald? De citadel is groot he. :D
Bart.Vandecavey
24-04-2006, 20:36
Heb je vorig jaar die 10 euro betaald? De citadel is groot he. :D
Lees eens het persbericht op pitstop.tv :applaus:
Je moet gewoon onderaan de citadel op gaan, dat kost niks (behalve veel energie voor de trappen) maar je ziet de show niet, enkel de kp. ;)
Je moet gewoon onderaan de citadel op gaan, dat kost niks (behalve veel energie voor de trappen) maar je ziet de show niet, enkel de kp. ;)
Ik heb daar vorig jaar ook gestaan. Maar goed, 't is toch altijd even schrikken als ge ziet dat ze voor een nationale wedstrijd al evenveel en soms nog meer vragen dan voor een EK wedstrijd. Als ze zoveel dienen op te hoesten voor de huur van de infrastructuur, mogen ze die van mijn part gewoon schrappen. Is een kp waar niemand wat kan winnen en enkel veel kapot kan gereden worden (hoge borduren).
Heb nog eens goed nagedacht (deed een beetje pijn :D :+) en ga morgen toch maar naar Namen vertrekken. 89 deelnemers voor de nationale wedstrijd en nog eens 61 voor het criterium. Ne mens zou voor minder uit zijn kot komen. En ik ben natuurlijk weer veel te benieuwd wat voor fratsen Bouche nu weer met zijn Skoda zal uithalen.
Don Kamiel
30-04-2006, 00:56
We hebben prachtige dingen gezien vandaag !!
Echt de moeite.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.