PDA

View Full Version : Mdriftpower in aalst !


foby
25-04-2006, 08:06
De op- en afritten van aalst werden al meerdere malen onveilig gemaakt door de bikers, nu is het de beurt aan de mannen van Mdriftpower. Dankzij onze goeie vriend kreeg het aalsters asfalt al een voorsmaakje:

too late !

petje af !! :) :drewl:

Thomaske
25-04-2006, 08:48
Zo kennen we hem!

Risico's nemen doet hij nooit. Alleen als hij zeker weet dat het niemand in het gevaar brengt, doet hij het.

Petje af voor onze vriend. Maastricht MECC Day herinnering!

Mvg...

JJoris
25-04-2006, 12:27
[QUOTE=Thomaske_GLPK]Zo kennen we hem!

Risico's nemen doet hij nooit. Alleen als hij zeker weet dat het niemand in het gevaar brengt, doet hij het. [/I][QUOTE]

Raar, het ziet er volgens mij uit dat deze oefening werd uitgevoerd op de openbare weg! Op de openbare weg zulke stunds uithalen noem ik risico's nemen! Hiermee heb ik echt een probleem, en ik vind dit geen autosport.

Indien deze drift gebeurd op een afgesloten terein heb ik geen probleem dan vind ik het zelf knap en dan is het ook autosport.

Ik vind dat deze 2 filmpjes hier niet op hun plaats zijn. Het kan enkel nog andere het idee geven dat zulks acceptable is of erger dat ze het ook eens gaan proberen omdat ze denken het beter te kunnen.

Onverantwoord !

BE Drift Series
25-04-2006, 18:56
[QUOTE=Thomaske_GLPK]Zo kennen we hem!

Risico's nemen doet hij nooit. Alleen als hij zeker weet dat het niemand in het gevaar brengt, doet hij het. [/I][QUOTE]

Raar, het ziet er volgens mij uit dat deze oefening werd uitgevoerd op de openbare weg! Op de openbare weg zulke stunds uithalen noem ik risico's nemen! Hiermee heb ik echt een probleem, en ik vind dit geen autosport.

Indien deze drift gebeurd op een afgesloten terein heb ik geen probleem dan vind ik het zelf knap en dan is het ook autosport.

Ik vind dat deze 2 filmpjes hier niet op hun plaats zijn. Het kan enkel nog andere het idee geven dat zulks acceptable is of erger dat ze het ook eens gaan proberen omdat ze denken het beter te kunnen.

Onverantwoord !

En hier sluit de organisatie van BE Drift Series en Driftschool.be zich volledig bij aan. Onverantwoord en slechte reclame voor de driftsport.
gr. Joep

foby
25-04-2006, 19:17
Ok, dit hoort misschien niet thuis op de openbare weg.
Aan beide kanten staat een betonnen muur, en indien er iemand op de pechstrook moest staan is die drift zeer snel afgebroken en is er niets gebeurt. Als het dan toch moet op de openbare weg, liever hier !

btw mdriftpower is normaal alleen actief op circuit, maar iedereen heeft eens een zotte bui. Wie onschuldig is werpe de eerste steen....


btw: ik heb meerdere malen dingen gezien op afgesloten circuit die nergens thuis horen. ik bedoel, als je gaat driften op circuit doe het dan niet in de paddock of op een verzamelpunt. je rijdt misschien "maar" met een 325 e30, maar er zijn anderen die meer aan hun wagen gehecht zijn... (niets persoonlijks)

JJoris
25-04-2006, 19:26
Aan beide kanten staat een betonnen muur, en indien er iemand op de pechstrook moest staan is die drift zeer snel afgebroken en is er niets gebeurt.

Daar twijfel ik ten zeerste aan, inderdaad staat er aan beide kanten een betonnen muur, maar er staan ook aan beide kanten zeer veel bomen, dit is dus een volledige blinde bocht. Als er een voetuig zou stilstaan, vrees ik voor het ergste.

Het is en blijft onverantwoord !

M-jo
25-04-2006, 22:28
De locatie en de ' acteur ' kennende ,
het is er hartstikke fun en veilig .:drewl:
Ondanks de zéér vermakelijke ' schooljuf ' reacties :frusty:
wordt de link beter ge-edit , Foby ?
Aangezien deze autosport nog in zijn kinderschoenen staat . . . ;)

@ de acteur :
Dik in orde , petje af . . .
You know I know .

@ Thomaske GLPK :
Daar moeten we nog es ne Foster op drinken in de Wheels !
M Power Drifters = M Power Fun

Jeroen_M3
26-04-2006, 00:38
De locatie en de ' acteur ' kennende ,
het is er hartstikke fun en veilig
Volledig mee eens, ik ben er 100% van overtuigd dat dit een volledig gecontroleerde drift is.
Het is natuurlijk beter voor de sport dat dit niet teveel op de openbare weg gebeurt, maar hoe komt het dat de Jappen zo goed zijn?;)

A.J.
26-04-2006, 09:20
zou goed zijn dat deze persoon zich eens komt bewijzen tijdens de volgende manche van de BE Driftseries...

foby
26-04-2006, 12:29
zou goed zijn dat deze persoon zich eens komt bewijzen tijdens de volgende manche van de BE Driftseries...

meneer X is al ingeschreven ! :+

BE Drift Series
29-04-2006, 20:19
meneer X is al ingeschreven ! :+

hij heeft zich nog niet ingeschreven voor round 2 BE of round 1 NL, wel heeft ie goed z'n best gedaan tijdens round 1 @ Ciney. Het is een mooie wereld he?
:)

Jeroen_M3
30-04-2006, 16:33
wel heeft ie goed z'n best gedaan tijdens round 1 @ Ciney.
Hij was niet eens in Ciney.
Ik hoop da ge mij niet aan 't uitlachen zijt, met mijn resultaat?:fight:

foby
30-04-2006, 22:13
Hij was niet eens in Ciney.
Ik hoop da ge mij niet aan 't uitlachen zijt, met mijn resultaat?:fight:

ja da hoop ik ook :mad:

btw jeroen de zijne is nen echten M3 !

joeri M3
30-04-2006, 23:12
Hij was niet eens in Ciney.
Ik hoop da ge mij niet aan 't uitlachen zijt, met mijn resultaat?:fight:


ahahahahaha sorry ze jeroen

Jeroen_M3
30-04-2006, 23:44
ahahahahaha sorry ze jeroen
Ik weet nie wie da ge zijt, maar we komen elkaar nog wel tegen en dan :bye: :bye: ;)

Thomaske
30-04-2006, 23:50
Ik weet nie wie da ge zijt, maar we komen elkaar nog wel tegen en dan :bye: :bye: ;)

Jeroentje, hou u kalm hé kerel. U niet op stang laten jagen.

Als men nickname gebruikt om zich zo te kunnen verschuilen is het altijd gemakkelijk om mensen, nu Jeroen, uit zijn schelp te lokken.

@ dendrifter: Gelieve Jeroen niet uit te dagen of belachelijk te maken of wat dan ook. Dit om de lieve vrede hier op het forum te bewaren en het gezellig te houden.

Mvg...

Jeroen_M3
30-04-2006, 23:53
Dit om de lieve vrede hier op het forum te bewaren en het gezellig te houden.

Probleem is al opgelost, ik denk wel te weten wie het is.
Maar :bye: :bye: zit er dan wel nie in.
Mr.X

joeri M3
30-04-2006, 23:59
zeg jeroen , ken me toch zekerst
member MDRIFTPOWER
mecc maastricht 325Iom bouw m3
nu moeie het wel al gaan weten e


grtzz

Jeroen_M3
01-05-2006, 00:02
Ja ja, had 't door bij tut tut.
Da werken met de computer gaat blijkbaar al veel beter.:D

joeri M3
01-05-2006, 00:04
Probleem is al opgelost, ik denk wel te weten wie het is.
Maar :bye: :bye: zit er dan wel nie in.
Mr.X


a toch

sorry ze twas mor ver te lachen e

grtz

joeri M3
01-05-2006, 00:05
Ja ja, had 't door bij tut tut.
Da werken met de computer gaat blijkbaar al veel beter.:D


joat joat tis me eindelijk gelukt ,om ier te geraken

en ver de rest alles ok ?

Jeroen_M3
01-05-2006, 00:06
sorry ze twas mor ver te lachen e

No problemo, dacht dat 't zo'n "toeristje" was die intressant wou doen.

joeri M3
01-05-2006, 00:13
Jeroentje, hou u kalm hé kerel. U niet op stang laten jagen.

Als men nickname gebruikt om zich zo te kunnen verschuilen is het altijd gemakkelijk om mensen, nu Jeroen, uit zijn schelp te lokken.

@ dendrifter: Gelieve Jeroen niet uit te dagen of belachelijk te maken of wat dan ook. Dit om de lieve vrede hier op het forum te bewaren en het gezellig te houden.

Mvg...




thomas , zeg gij kent me toch ook nog e
wheels cafe mecc maastricht

en ja kweet mijn naam
kan ik da nog veranderen ?
want kwee nie oe da moet ze

groetjes en nice pic,s e thanks

Jeroen_M3
01-05-2006, 00:40
en ja kweet mijn naam
kan ik da nog veranderen ?
want kwee nie oe da moet ze
User CP > Edit profile > Custom user title
Ik denk dat 't zo moet

joeri M3
01-05-2006, 00:45
User CP > Edit profile > Custom user title
Ik denk dat 't zo moet


nee da ga nie :(

ma geef nie op ze

Mark
01-05-2006, 08:45
nee da ga nie :(

ma geef nie op ze


Nickname aanpassen? Stuur maar een Private Message.........dan lossen we het probleempje op ;)

M-jo
02-05-2006, 15:01
Let's meet allen samen @ Chimay !
Shake hands and drift . M Power Fun ! :drewl:

joeri M3
04-05-2006, 18:07
jawade zeg !

kwou da wij a zulke wegen hadden.


http://www.biertijd.com/content.php?article.262

denk da wij europeanen nog veel moeten leren ze !
maja onze wegen laten het nie toe .

grtz

Thomaske
04-05-2006, 19:43
thomas , zeg gij kent me toch ook nog e
wheels cafe mecc maastricht

en ja kweet mijn naam
kan ik da nog veranderen ?
want kwee nie oe da moet ze

groetjes en nice pic,s e thanks

Natuurlijk ken ik u nog. Zo'n toffe dag als de MECC Maastricht vergeet ik niet hoor.

No thanks for the pics!

Let's meet allen samen @ Chimay !
Shake hands and drift . M Power Fun !

Chimay zit er voor mij spijtig genoeg niet in. Maar laat me erna iets weten van hoe het is verlopen hé.

M Power boven :worship:

Mvg...