PDA

View Full Version : Round 2 Belgian Drift Series 2006


BE Drift Series
29-04-2006, 20:37
zoals jullie kunnen lezen in een andere thread organiseert Street Racing Mania een waar drift and drag spektakel op 24 en 25 juni a.s. in Chimay. BE Drif Series heeft dan round 2 en de punten tellen tevens mee voor de KOE 2006. Een enorm spektakel, ruim 8000 bezoekers verwacht Street Racing Mania.

Op zaterdag 24 juni is er Driftschool. Goede instructie, veel rijtijd en een gevarieerd oefenprogramma. Zelfde prijs als op Zolder: 125 euro per auto opgeven via www.bedriftseries.com, daar staan alle formulieren in PDFbestanden.

Vanaf 1600 uur kan er getraind worden voor de Driftchallenges van zondag. Het wedstrijdparcours wordt dan reeds aangelegd. Ook kan er examen gereden worden voor diegene die nog niet in het bezit zijn van een Clubman Drift Licentie. Trainen van 1600 tot 1800 uur kost 50 euro. Examenrijden is gratis. Een licentie kost slechts 10 euro per jaar en kan ter plekke worden gemaakt indien je 2 pasfoto's meeneemt.

Een aantal ervaren drifters worden aangewezen als drifttaxi. Toeschouwers kunnen voor 20 euro 5 rondes meerijden.

Op zondag zijn de driftchallenges van BE Drift Series. Er wordt gestreden in 3 challenges en deelname kost voor Clubman Drift Licentiehouders slechts 80 euro per auto, Pro Drift Licentie houders betalen geen startgeld.

Er wordt gestreden om 3 challenges:
Sideways Challenge (voorheen de Eran Drift Challenge), de Twin Drift Battle en Team Drifting. De zondag wordt geopend met 3 kwalificatie runs voor alle drifters. De top 16 van deze dag gaat automatisch door naar de Twin Drift Battle. Daarnaast rijden alle niet gekwalificeerde drifters voor de Twin Drift Battle voor de Sideways Challenge en kun je je ook opgeven met je teamgenoten voor de Team Drift Challenge. Bij de Team Drift Challenge mag er maximaal 2 Pro Drift Licentie houders in een team zitten. Zoek ook vooral merkgenoten uit en geef je team een pakkende naam.

Huidige stand BE Drift Series:
Twin Drift Battle:
1 Kees Kok
2 Olaf Commijs
3 Mike de Bruyn

Sideways Challenge
1 Vincent Verschuren
2 Remmo Niezen
3 Erwin Jansen

Team Drift Battle
1 E30 Team
2 Team Dudo
3 X-Team

Huidige stand Benelux Drift Series na 1 ronde
Twin Drift Battle:
1 Kees Kok
2 Olaf Commijs
3 Mike de Bruyn

Sideways Challenge
1 Vincent Verschuren
2 Remmo Niezen
3 Erwin Jansen

Team Drift Battle
1 E30 Team
2 Team Dudo
3 X-Team

Inschrijven doe je door een blanco mailtje te sturen naar
chimay@belgiandriftseries.com, dan ontvang je alle info retour.

Met vriendelijke groet,
Andy Jaenen
Joep de Kort

M-jo
01-05-2006, 12:25
Prachtig !
Ik ben er zaterdag tegen 16h00 .
Graag ben ik M Power Drift Taxi . :gas:

joeri M3
04-05-2006, 12:44
zoals jullie kunnen lezen in een andere thread organiseert Street Racing Mania een waar drift and drag spektakel op 24 en 25 juni a.s. in Chimay. BE Drif Series heeft dan round 2 en de punten tellen tevens mee voor de KOE 2006. Een enorm spektakel, ruim 8000 bezoekers verwacht Street Racing Mania.

Op zaterdag 24 juni is er Driftschool. Goede instructie, veel rijtijd en een gevarieerd oefenprogramma. Zelfde prijs als op Zolder: 125 euro per auto opgeven via www.bedriftseries.com, daar staan alle formulieren in PDFbestanden.

Vanaf 1600 uur kan er getraind worden voor de Driftchallenges van zondag. Het wedstrijdparcours wordt dan reeds aangelegd. Ook kan er examen gereden worden voor diegene die nog niet in het bezit zijn van een Clubman Drift Licentie. Trainen van 1600 tot 1800 uur kost 50 euro. Examenrijden is gratis. Een licentie kost slechts 10 euro per jaar en kan ter plekke worden gemaakt indien je 2 pasfoto's meeneemt.

Een aantal ervaren drifters worden aangewezen als drifttaxi. Toeschouwers kunnen voor 20 euro 5 rondes meerijden.

Op zondag zijn de driftchallenges van BE Drift Series. Er wordt gestreden in 3 challenges en deelname kost voor Clubman Drift Licentiehouders slechts 80 euro per auto, Pro Drift Licentie houders betalen geen startgeld.

Er wordt gestreden om 3 challenges:
Sideways Challenge (voorheen de Eran Drift Challenge), de Twin Drift Battle en Team Drifting. De zondag wordt geopend met 3 kwalificatie runs voor alle drifters. De top 16 van deze dag gaat automatisch door naar de Twin Drift Battle. Daarnaast rijden alle niet gekwalificeerde drifters voor de Twin Drift Battle voor de Sideways Challenge en kun je je ook opgeven met je teamgenoten voor de Team Drift Challenge. Bij de Team Drift Challenge mag er maximaal 2 Pro Drift Licentie houders in een team zitten. Zoek ook vooral merkgenoten uit en geef je team een pakkende naam.

Huidige stand BE Drift Series:
Twin Drift Battle:
1 Kees Kok
2 Olaf Commijs
3 Mike de Bruyn

Sideways Challenge
1 Vincent Verschuren
2 Remmo Niezen
3 Erwin Jansen

Team Drift Battle
1 E30 Team
2 Team Dudo
3 X-Team

Huidige stand Benelux Drift Series na 1 ronde
Twin Drift Battle:
1 Kees Kok
2 Olaf Commijs
3 Mike de Bruyn

Sideways Challenge
1 Vincent Verschuren
2 Remmo Niezen
3 Erwin Jansen

Team Drift Battle
1 E30 Team
2 Team Dudo
3 X-Team

Inschrijven doe je door een blanco mailtje te sturen naar
chimay@belgiandriftseries.com, dan ontvang je alle info retour.

Met vriendelijke groet,
Andy Jaenen
Joep de Kort



ik wil ook deelnemen ,ma heb geen licentie.
heb ik die eigenlijk wel?

zo ja, kan je me iets laten weten


grtz

BE Drift Series
04-05-2006, 20:21
zoals bekend heeft iedere drifter die in 2005 een of meerdere rondes van BE Drift Series heeft meegedaan auomatisch een Clubman Drift Licentie. Dus ook Joerie de Clerq. Het enige wat je moet doen is de juiste papieren te downloaden via www.bedriftseries.com via http://www.belgiandriftseries.com/forms/Licentie_aanvraag2006_NL_txt.rtf
volg de instructies en dan komt het allemaal goed. Txs!

joeri M3
08-05-2006, 17:07
zoals bekend heeft iedere drifter die in 2005 een of meerdere rondes van BE Drift Series heeft meegedaan auomatisch een Clubman Drift Licentie. Dus ook Joerie de Clerq. Het enige wat je moet doen is de juiste papieren te downloaden via www.bedriftseries.com via http://www.belgiandriftseries.com/forms/Licentie_aanvraag2006_NL_txt.rtf
volg de instructies en dan komt het allemaal goed. Txs!

hallo bedankt voor info .
maar kunnen we da nie regelen in chimay ?
want ben nie goe in pc, en heb ook geen printer .
ma toch al bedankt e
dus ik em een clubman drift licentie

bedankt e

BE Drift Series
08-05-2006, 17:51
als je 2 pasfoto's meeneemt en een pak koekjes voor bij de koffie, dan komt het helemaal goed :)

M-jo
08-05-2006, 19:31
Joeri heeft géén pasfoto's .
In de zoo geldt een kodak-verbod . . . :no: :+
Koekjes eet ie meestal zelf op als de mensen die gooien .

Helaas is ie zijn licentie wel waard . . . :applaus:

M Power in the house ! :gas:

rappe106
08-05-2006, 20:02
24 juni weer een driftday. Ik wil er graag bij zijn maar denk niet dat het gaat lukken. de nieuwe ketel wil ik nog niet inzetten, en om het nog eens te doen met de 106? ik weet het niet. zou ik nog wat kansen maken met de 106. Ik heb wel nog veel bijgeleerd, maar we zien wel
groeten

Het delhaize winkelwagentje

M-jo
08-05-2006, 20:08
@ Chimay is wel een Delhaize .
Dus jij moet er héén MET het winkelwagentje !
Meedoen is de boodschap .
Kom anders naar de vrije training zaterdagavond .
Kan je nog beslissen of je zondag meedoet een de challenge . . . :gas: :eek: :applaus:

joeri M3
09-05-2006, 15:12
be drift serrie bedankt e ,da komt in orde
en jo heel grappig zenne (zoo) we zullen zien in chimay of ge nog zult lachen flinstone (lol) ik ga nie te hard lachen of zit uk mee ne flinstone bak

grzz