PDA

View Full Version : Dunlop & De Paddock op reis naar Le Mans, 13 t/m 15 oktober ‘06


De Paddock
30-04-2006, 21:51
De Paddock op reis naar Le Mans, 13 t/m 15 oktober ‘06

Enige weken terug hebben we gepolst of er interesse was voor een reisje naar Le Mans als de DTM daar te gast is. Aan de hand van die reacties hebben we besloten om voor jullie een reis te organiseren.

Bij het organiseren van deze reis hebben we gebruik mogen maken van de expertise van Transporama (http://www.transporama.be), waarvoor onze dank. Met een luxe touringcar zullen we op vrijdagavond 13 oktober vertrekken naar Le Mans. In de vroege zaterdagochtend zullen we dan aankomen bij het circuit van Le Mans. Na afloop van de laatste trainingen zullen we dan onze weg vervolgen naar het Interhotel les Jardins de l'Anjou in de buurt van Angers.

De zaterdagavond is voor iedereen vrij in te vullen maar we verwachten dat de meeste wel aan de toog zullen belanden ;) Na een goede nachtrust in dit tweesterren hotel en een heerlijk ontbijtje gaan we op zondagmorgen terug naar het circuit. Vanaf de tribune zullen we voor Vanina supporteren tijdens haar DTM-race.

Na de laatste race staat de touringcar op ons te wachten en gaan we weer terug naar België waar we op de late zondagavond of in de eerste uurtjes van de maandag aankomen. Een exacte timing kunnen we nog niet geven want de tijdschema’s van dat weekend zijn nog niet bekend.

Wat gaan we zien dat weekend? Uiteraard de DTM en de bijbehorende series. Er bestaat een zeer grote kans dat het FFSA GT tijdens dit weekend een wedstrijd zal rijden op het Le Mans Bugatti circuit. 100% zeker is dit nog niet, want de ITR (organisator van de DTM) en de FFSA zijn nog steeds met elkaar in gesprek. Er ontbreken nog een aantal handtekeningen.

Omdat we geen tijd te verliezen hebben met boeken van de hotelkamers kunnen we dit niet langer afwachten. Mocht de FFSA GT alsnog niet doorgaan dan nog hebben we een prachtig raceweekend op een prachtig circuit in het gezelschap van een hele bende Paddockers.

Wat gaat deze reis kosten? Slechts 100 € voor de clubleden van VZW De Paddock en 115 € voor de overige Paddockers en andere medereizigers.

Wat is inbegrepen bij deze prijs?
- Busreis België – Le Mans vice versa en de lokale transfers tussen het hotel en het circuit;
- 1 overnachting in het tweesterren hotel les Jardins de l'Anjou; Het zijn kamers voor twee personen, er is geen mogelijkheid voor 1-persoonskamers of een toeslag voor 1-persoonskamer.
- 1 ontbijt in het hotel op zondagochtend;
- 1 toegangskaartje voor het hele weekend op de tribune zilver;
- Reis- en annuleringsverzekering, calamiteitentoeslag, toeristenbelasting.

Wat zit er niet bij?- een kaartje voor de paddock in Le Mans;
- het eten op zaterdag- en/of zondagavond;
- ontbijt en lunch op zaterdagmiddag;
- lunch op zondagmiddag;
- het gele vocht met wit schuim of andere sapjes;
- de faciliteiten die in het hotel beschikbaar zijn tegen een meerprijs.

Uiterlijk 26 mei moet het verschuldigde bedrag op de rekening van VZW De Paddock staan. Na deze datum kunnen wij niet meer garanderen dat er nog kamers beschikbaar zijn. Het aantal plaatsen in de bus is beperkt, dus wees er vlug bij. Je deelname is pas geldig als het geld op de rekening van De Paddock staat. Mochten er meer reizigers zijn dan plaatsen in de bus of beschikbare kamers in het hotel dan zal gekeken worden naar de datum van de betalingen.

Mocht je besluiten om alsnog lid te worden van VZW De Paddock dan mag je gebruik maken van het speciale clubledenprijsje voor deze reis. De lidmaatschapsbijdrage van 15 € dien je dan apart te storten.

Betaalgegevens:
De Paddock v.z.w. 147112002
Zeelandstraat 72
2660 Hoboken
Bankrekening: 733-0082342-19

Voor de Paddockers en reizigers woonachtig buiten België:
IBAN rekeningnummer: BE39 7330 0823 4219
BIC code: KREDBEBB

Vermeld bij de betaling duidelijk naam, nickname, wel/geen vzw lid. Stuur ook een mailtje naar markreijnders@hotmail.com met daarin vermelding van je deelname, vraag om een bevestiging!

Het eventueel niet doorgaan van de FFSA GT wedstrijd is geen geldige reden voor het annuleren van de reis.

Tijdschema onder voorbehoud:
Vrijdag 13 oktober:
- 20.00 uur vertrek opstapplaats regio Antwerpen
- 22.00 uur vertrek opstapplaats Circuit Zolder / Wheels

Zaterdag 14 oktober:
- Aankomst in Le Mans in de vroege ochtend
- Hele dag op het circuit
- Busreis naar Interhotel les Jardins de l'Anjou
- Overnachting

Zondag 15 oktober:
- Ontbijt naar Interhotel les Jardins de l'Anjou
- Busreis van het hotel naar het circuit
- Hele dag op het circuit
- Na afloop laatste race terug richting België

Ottooke
05-05-2006, 23:09
Zal ik de eerste zijn die zich hier aanmeldt? Ik ga zeker mee!

Raceboy
05-05-2006, 23:12
Doe er al maar 2 bij

Sennake
06-05-2006, 08:11
Ik ga ook mee!

Mark
12-05-2006, 23:53
Mijn centjes zijn ook de deur uit. Le Mans in oktober? Het is eens wat anders dan juni :)

Thomaske
13-05-2006, 06:22
Ik ga ook mee.

Mvg...

Marlboro
13-05-2006, 13:44
wij gaan ook mee leuk tussen de Belgen maar dat komt wel goed

Thomaske
16-05-2006, 09:36
Mark, kan je ons de namen geven van de Paddockers die al bevestigd hebben voor deze race.

Hoe worden de kamers ingedeeld?

Mvg...

Mark
16-05-2006, 23:30
Mark, kan je ons de namen geven van de Paddockers die al bevestigd hebben voor deze race.

Hoe worden de kamers ingedeeld?

Mvg...

Nog ff wachten tot 26 mei ;) Zal de lijst dan in een keer publiceren. Tot en met die datum hebben we een "exclusief" recht op die kamers. Na die datum kunnen we niks meer garanderen.Dan kunnen andere andere gasten die kamers ook reserveren.

Dus van de mensen die het wel overwegen om te gaan maar voor 26 mei geen beslissingen kunnen nemen i.v.m. toestemming van partner, werkgever of iets dergelijks. Hou er rekening mee dat het hotel dan wel vol kan zijn. Het blijkt een druk weekend te zijn in de regio Le Mans.

Voor die mensen die mee willen en die absoluut alleen in een kamer willen liggen. Dat kan, maar hou rekening met een fikse (franse) toeslag ;) Details eventueel via mail ;)

Thomaske
17-05-2006, 06:08
Corvetteboy en ik zijn van plan een kamer te delen. Is dit een probleem?

Mvg...

Belle
17-05-2006, 10:28
Ik zou ook heel graag meewillen, maar ik weet niet of m'n maatje meegaat dus wordt het afwachten. Ik wil al heel lang naar de DTM en FFSA dus wil ik dit aanbod niet echt laten voorbijgaan... En ik dacht dat de volgende FFSA met Belcar Last Race samenvalt dus zou dat vrij moeilijk kiezen worden (al zou ik op dit moment voor Franse GT's gaan :)).

Maar euh, hou alvast een optie open voor mij en ik laat zeker intijds iets weten.

Mark
23-05-2006, 22:08
Wil je zeker zijn van een plaats in onze bus, dan moeten we de deadline van 26 mei respecteren. Na deze datum kunnen we helaas geen garanties geven.

E.e.a. heeft te maken met de optie die we hebben afsproken met het hotel. Tot deze datum hebben we een bepaald aantal kamers exclusief gereserveerd. Na deze datum staan deze kamers ook ter beschikking van derden.

Kan best zijn dat we in juni/juli nog kamers kunnen bijboeken..........maar helaas kan ik niets garanderen. Wees gerust, ik zal mijn stinkende best doen voor jullie ;)

Tot op heden zijn de volgende personen zeker van een plek:

Marlboro + reisgenoot
Raceboy + reisgenoot
Chauffeur
Ottooke
Mark
Sennake
Yvonne'
HHugo
Fleabite
Sledge
Het koppeltje Thomaske_GLPK en Corvetteboy ;) :D
7 non-Paddockers

Daarnaast heel wat mensen die wel willen maar nog niet in orde zijn met hun verlof of de goedkeuring van hun baas (lees: echtgenote :) )

Als vzw De Paddock zijn kunnen we helaas niet anders werken dan op deze manier. Dus wie mee wil, het klokje tikt ;)

Werner333
23-05-2006, 22:12
Zet mij ook maar op de lijst.

Belle
23-05-2006, 23:20
En tot wanneer hebben we tijd om te betalen, Mark? Het is maar dat ik zeer drukke (lees dure) maanden tegemoet ga. :)

Maar laten we zeggen dat ik 90 % zeker ben dat ik ga...

Thomaske
24-05-2006, 06:16
Uiterlijk 26 mei Belle!

Mvg...

Mark
24-05-2006, 08:45
Idd, 100% garantie bij betaling voor 26 mei. Wie later betaald? Ik kan niks garanderen. Mocht iemand na die datum betaald hebben....en er is geen kamer meer beschikbaar? Dan komt het gestorte bedrag uiteraard retour ;)

Viper GTS-R***
24-05-2006, 16:49
He Mark vraagje, overweeg het om mee te gaan maar moest er 100% zekerheid zijn dat we de FFSA GT's zullen zien dan hoef ik niet meer te twijfelen. Weet je er mischien al iets meer over?

Brecht
24-05-2006, 19:21
Voor als ge het nog nie weet, Corvetteboy gaat ook mee :+

Roverke 114
24-05-2006, 19:48
Ik ga ook mee

Mark
24-05-2006, 19:54
Hoe krijgen we dat in de bus? Een Corvette, Viper en een Rover? :D

Roverke 114
24-05-2006, 19:56
die van mij is geen probleem dat is de kleinste

A.J.
24-05-2006, 20:36
die van mij is geen probleem dat is de kleinste

wat een bescheidenheid, als mannen erover spreken hebben ze meestal naar eigen zeggen de grootste :D

Roverke 114
25-05-2006, 10:22
de auto bedoel ik wel

Belle
25-05-2006, 22:42
Voor mij is het dus nog steeds een beetje twijfelachtig. Ik wil dus vooral afwachten of de FFSA meerijdt. DTM wil ik anderzijds ook niet missen want dat vind ik zo'n sjieke race, van start tot finish. Maar probleem is ook een beetje dat ik mijn schoolkalender moet afwachten. Ik weet dat de maand oktober uit ervaring voor ons leerkrachten een nogal drukke maand is (eetfestijnen in het weekend en zo), dus het is moeilijk beslissen.

Ik neem aan dat vooral de slaapplaatsen een probleem zijn en niet de bus zeker? Want desnoods kan ik nog altijd mijn tentje opslaan indien ik toch nog meewil. :) Ik vind het gewoon moeilijk om zover op voorhand plannen te maken.

Ellen
25-05-2006, 22:49
Ja, ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als Belle. Ik wil ook heel graag mee, maar kan nu ook nog onmogelijk toezeggen .... ik heb geen idee waar ik in Oktober aan toe ben.

Mark
26-05-2006, 17:07
Ik neem aan dat vooral de slaapplaatsen een probleem zijn en niet de bus zeker? Want desnoods kan ik nog altijd mijn tentje opslaan indien ik toch nog meewil. :) Ik vind het gewoon moeilijk om zover op voorhand plannen te maken.

Idd, de kamers zijn het probleem...........er zijn meerdere mensen die met een zelfde probleem zitten. Dus als de hotelskamers vol zijn maar de bus nog niet dan kunnen jullie wel mee.......

Een van "jullie" lotgenoten heeft al een scoutingtent ter beschikking. Ontbijt & Douches regelen we wel ter plekke...........

Wat betreft FFSA GT, wederom eens met de ITR gebeld.........maar desbetreffende pipo had vandaag vrij (was te verwachten, die Duitsers hebben vrij voor de kleinste scheet:rolleyes: )

Mark
29-05-2006, 21:37
Wat betreft FFSA GT. Vandaag weer gebeld met de ITR.........op zijn vroegst over 3 weken zekerheid:( ..........maar de indruk die ik kreeg van de beste man dat het er wel goed uitziet met ons weekendje ;)

Bramzel
05-06-2006, 16:05
Ik ga ook naar LeMans maar met een andere groep. Is er misschien de mogelijkheid om eens wat af te spreken om een praatje te maken? Wel eens leuk om de gezichten achter de namen te zien :)

sledge
05-06-2006, 16:44
Ik ga ook naar LeMans maar met een andere groep. Is er misschien de mogelijkheid om eens wat af te spreken om een praatje te maken? Wel eens leuk om de gezichten achter de namen te zien :)

Of eens te polsen naar de ZAC3 ;)

Mark
15-06-2006, 23:22
Ondanks dat de officiele inschrijvingstermijn is verlopen voor een "hotel + ticket" zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar in de bus. Via diverse mensen hebben we vernomen dat het voor hun onmogelijk is om dit moment een kamer te boeken wegens diverse redenen.

Wil je absoluut mee maar kun je nog niet 100% zeker bevestigen? Laat dan ff iets weten via markreijnders@hotmail.com Wellicht geen hotelkamer dan in dat weekend, dan maar met een tentje naast de bus ;) Ontbijt en douche ritselen we wel :)

Het bedrag voor de reis zal dan uiteraard aangepast worden. Er zijn overigens nog steeds enkele hotelkamers beschikbaar.

De Paddock lijfspreuk: "De afwezigen hadden wederom ongelijk" zullen we wederom recht aandoen. Met onze partners Dunlop (http://www.nl.dunlop-tires.be/index2.html?surl=/home.html) en Transporama (http://www.transporama.be) gaan we iedereen blij maken in de bus op weg naar Le Mans!

Chauffeur
19-06-2006, 02:04
Voor diegene die nog twijfelen om mee te gaan, klik eens op onderstaande link en lees eens wat Van Hool en Dunlop jullie aanbieden. Ik zou toch maar even goed nadenken, want ik denk dat Dunlop jullie een onvergetelijk weekend kan en gaat bezorgen. De waarde die de tickets kosten kan je niet eens bestellen via de website.

http://www.transporama.be/nl/newsletter_detail/607/

Sommigen krijgen het misschien niet rond om de DTM naar Francorchamps te halen;) wij krijgen het alvast rond om 50 autosportliefhebbers in een VIP bus te zetten en een super ticket te bezorgen om DTM te gaan kijken in Le Mans.

Mijn oprechte dank aan Dunlop :) en Van Hool.

Mark
19-06-2006, 19:32
Mijn oprechte dank aan Dunlop :) en Van Hool.

En uiteraard Transporama ;)

Belle
21-06-2006, 23:17
Jaja, ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en beslist om mee te gaan. Ik wil al jaren naar de DTM gaan maar steeds kwam er iets tussen. Bovendien vind ik het een zeer aantrekkelijke prijs, dus wil ik dit niet laten schieten.

Dus euh, voeg mij maar toe aan de lijst! ;)

Is er ook een mogelijkheid om in Gent op te stappen?

Chauffeur
02-07-2006, 21:34
Is er ook een mogelijkheid om in Gent op te stappen?

Neen, maar ge kunt wel met mij van Lokeren mee naar Antwerpen schuiven ;)

Roverke 114
28-07-2006, 10:28
Is er nu al een lijst van wie er eigenlijk allemaal meegaat?

Thomaske
28-08-2006, 16:04
Ja, waar blijft die lijst nu Mark :D

Ik ben al volop aan het aftellen!

Mvg...

Mark
28-08-2006, 22:04
Ja, er is een lijst............maar die zet ik nog niet online omdat nog niet alles 100% defintief is qua deelnemers ;) Zometeen kondigen we deelnemers aan die uiteindelijk hun budget niet weten rond te krijgen vanwege zakelijke of commerciele verplichtingen :D

Alle deelnemers krijgen vanavond nog een mailtje, ik heb nog wat persoonlijke informatie van jullie nodig ivm het nodige papierwerk ;) :fight: Ik wist wel dat er een addertje onder het gras zit bij het organiseren van dergelijke evenementen ;)

Overigens, er zijn nog enkele plaatsen vrij........

Chauffeur
29-08-2006, 13:31
Ik heb 48 kaarten beschikbaar en bus voor 50.
Het aantal personen dat je voor mij diende te voorzien is gekend hé Mark.

Graag mailtje om nog één en ander te bespreken, zit in Griekenland

Dries

Yvonne
05-09-2006, 21:37
Hi,

Wat speurwerk voor wat FFSA, levert dit op:

Uiteindelijk in een jaar 2006 aan erg nooit aanzienlijk door de viering van zijn Eeuwfeest, zal de Auto Club van het Westen het genoegen hebben om het publiek een programma voor te stellen volkomen nieuw en van hoog niveau, met, ter aanvulling van DTM: - de Formule 3 Euroseries, - twee snijden van merk, zal met "Porsche Cup Duitsland" en "Seat Leon Supercopa" vierkant maken, - het Kampioenschap van Frankrijk van Groot Toerisme, uitzonderlijk buiten Prima Reeks F.F.S.A., met een onvergelijkbaar blad bestaande uit Corvette, Ferrari, Saleen, Dodge Viper, Porsche...

Bron: DTM info (http://www.lemans.org/sport/sport/autres_courses/dtm/live/pages/index.html)

Sorry dat ik het vertaald heb, met Babelfish...maar mijn Frans is niet zo goed, dat ik het onvertaald begreep :-(.

Maar nu (schijnt?) het zeker te zijn dat FFSA - GT competitie daar rondrijdt. Dus naast Vanina Ickx, kunnen we nu in de FFSA - GT met z'n allen juichen voor PSI Experiénce!! :applaus:

Belle
05-09-2006, 21:42
Maar nu (schijnt?) het zeker te zijn dat FFSA - GT competitie daar rondrijdt. Dus naast Vanina Ickx, kunnen we nu in de FFSA - GT met z'n allen juichen voor PSI Experiénce!! :applaus:

En voor SRT, hé! ;)

Ik heb echt zoveel zin in dat weekendje!

Viper GTS-R***
06-09-2006, 00:20
Overigens, er zijn nog enkele plaatsen vrij........
Op dit moment nog steeds?
Nu FFSA GT zo te zien toch aanwezig zal zijn moet ik eens goed nadenken:rolleyes:

Mark
06-09-2006, 00:22
Op dit moment nog steeds?


Ja, maar dan moet je wel snel zijn met boeken bij reisburo De Paddock ;)

Viper GTS-R***
06-09-2006, 00:26
Ja, maar dan moet je wel snel zijn met boeken bij reisburo De Paddock ;)
Ik post je morgen per PM of ik al dan niet nog zou inschrijven!
Stel dat er voor ik je stuur al paddockers zich inschrijven en het volzit gelieve dan hier te vermelden. THX, THomas.

The Interceptor
06-09-2006, 10:29
Ik ga er ook nog eens héél grondig over nadenken :)

Mark
06-09-2006, 21:34
Ik ga er ook nog eens héél grondig over nadenken :)

Gewoon meegaan ;) Voor dat geld kom je nooit meer op zo'n exclusieve manier in Le Mans :)

Viper GTS-R***
09-09-2006, 18:16
Hey Mark, zet mij maar op de lijst als er nog een plaats open is!
Ik zal het geld morgen storten op jullie rekening.

Moest het toch al vol zitten gelieven mij dan een PM te sturen of hier te posten.

Greetz!
Thomas

Mark
09-09-2006, 20:41
OK, je staat op de lijst. Mail of pm even je gegevens naar me door. Naam, woonplaats, geb.datum en geboorteplaats. Alvast bedankt.

Viper GTS-R***
10-09-2006, 02:36
OK, je staat op de lijst. Mail of pm even je gegevens naar me door. Naam, woonplaats, geb.datum en geboorteplaats. Alvast bedankt.
Zizo is verstuurd die PM, en geld word binnen enkele uren overgemaakt!
Yahooooo LM here we come:D
Eindelijk die Viper GTS-R Armada eens kunnen zien;)

GRTZ en tot binnekort iedereen!
THomas.

The Interceptor
10-09-2006, 23:43
Ok, de kogel is door de kerk, ik ga ook mee naar Le Mans (tenminste als er nog een plaatske is)
Mark, ik pm je alvast de nodige gegevens.
De betaling regel ik morgen wel.

Viper GTS-R***
18-09-2006, 21:47
Ik begin nu toch ook stilaan af te tellen naar ons week'endje:+
Waarschijnlijk zullen nu alle plaatsen bezet zijn, dus ook een lijstje...

Het zal iets zijn daar in LM, voorprogramma van DTM & FFSA GT is ook niet niets zo te zien:)

Brecht
19-09-2006, 12:07
Mark, al enig idee of er alcoholische dranken zullen worden geconsumeerd in de bus :+

A.J.
19-09-2006, 12:09
Mark, al enig idee of er alcoholische dranken zullen worden geconsumeerd in de bus :+

heb gehoord dat je daarvoor 21 jaar moet zijn :D

Yvonne
19-09-2006, 12:37
Hi,

De bus gaat toch wel terug ná de laatste FFSA GT race??? Want die zit achter de DTM - Race...

Provisional Timing:

http://www.lemans.org/dtm/live/ressources/pdf/horaires.pdf .

En hopelijk is de bus er op zaterdagochtend, zo tegen 9.30! Dan missen we alleen de vrije trainingen...op vrijdag!

Btw, wanneer wordt er wat meer bekend over de reis? Ik moet misschien wat vakantie - dagen regelen..en kijken hoe ik dit met de FFSA in Magny Cours combineer (weekje later).

Fonne
19-09-2006, 21:23
heb gehoord dat je daarvoor 21 jaar moet zijn :D
Dat lijkt mij de beste minimum leeftijd. Want anders zit je met een halve bus vol zatlappen die aleen maar zakjes nodig hebben voor hun .... Ge weet wel he ;) :p

Thomaske
19-09-2006, 21:42
Dat lijkt mij de beste minimum leeftijd. Want anders zit je met een halve bus vol zatlappen die aleen maar zakjes nodig hebben voor hun .... Ge weet wel he ;) :p

Ik weet het :)

Zakjes voor hun leeg blikjes :D

LOL

Mvg...

Brecht
19-09-2006, 21:50
Dat lijkt mij de beste minimum leeftijd. Want anders zit je met een halve bus vol zatlappen die aleen maar zakjes nodig hebben voor hun .... Ge weet wel he ;) :p

Niet zeveren Fonne, drinkt gij nog lekker ne cola :rolleyes:

Mark
19-09-2006, 23:54
Tijdschema onder voorbehoud:
Vrijdag 13 oktober:
- 20.00 uur vertrek opstapplaats regio Antwerpen
- 22.00 uur vertrek opstapplaats Circuit Zolder / Wheels

Zaterdag 14 oktober:
- Aankomst in Le Mans in de vroege ochtend
- Hele dag op het circuit
- Busreis naar Interhotel les Jardins de l'Anjou
- Overnachting

Zondag 15 oktober:
- Ontbijt naar Interhotel les Jardins de l'Anjou
- Busreis van het hotel naar het circuit
- Hele dag op het circuit
- Na afloop laatste race terug richting België

Bij deze het reisschema ;)

Wat betreft opstapschema, daar zullen wellicht nog enkele kleine veranderingen in optreden.............maar geen drastische ;)

Wellicht verstandig om voor de maandag enkele uurtjes verlof aan te vragen. We hebben nog 4 weken te gaan om alle details door te geven.

Chauffeur
19-09-2006, 23:59
Niet zeveren Fonne, drinkt gij nog lekker ne cola :rolleyes:

Gij ook Corvetteboy, want er worden geen alcoholische dranken gedronken op de bus. Wat je zaterdagnacht doet is jouw probleem, de bus het mijne.'S nachts op de bus ga je braaf dodo doen. :)

Brecht
20-09-2006, 00:13
Gij ook Corvetteboy, want er worden geen alcoholische dranken gedronken op de bus. Wat je zaterdagnacht doet is jouw probleem, de bus het mijne.'S nachts op de bus ga je braaf dodo doen. :)

lol, geen alcohol op de bus, ok begrijp ik, maar braafkes dodo doen daarintegen :p . Hoop alleen maar dat het in die bus geen saaie bedoening gaat zijn ;)

Yvonne
20-09-2006, 08:18
Hoop alleen maar dat het in die bus geen saaie bedoening gaat zijn ;)

Dat hoop ik ook niet. Maar ik hoop ook dat de mensen in / op de bus wel zo sociaal zijn...dat de mensen die een poging tot slapen willen doen óók daar de gelegenheid voor krijgen. De bus rijdt immers 2x 's nachts...en er zijn mensen die na hun werk én voor hun werk in die bus zitten...

Thomaske
20-09-2006, 08:43
Of na en voor school :D

Hopelijk krijgen we niks op tegen de maandag na dit prachtige weekend. Anders wordt het wat 'leren' in de bus.

Mvg...

Belle
20-09-2006, 19:48
Wellicht verstandig om voor de maandag enkele uurtjes verlof aan te vragen. We hebben nog 4 weken te gaan om alle details door te geven.

Kun je niet ongeveer een uur zeggen? Mensen uit het Onderwijs kunnen niet zomaar enkel uurtjes verlof aanvragen. ;)

En ik moet maandag om 8 uur beginnen vrees ik...

Oh en nog iets... Daarnet heb ik op Motors.TV naar Made in France: FFSA gekeken en ze zeiden dat de volgende round in LeMans zal doorgaan. Dus ja, dat is nog een bevestiging erbij toch...

Brecht
20-09-2006, 20:33
Kun je niet ongeveer een uur zeggen? Mensen uit het Onderwijs kunnen niet zomaar enkel uurtjes verlof aanvragen. ;)

En ik moet maandag om 8 uur beginnen vrees ik...

Oh en nog iets... Daarnet heb ik op Motors.TV naar Made in France: FFSA gekeken en ze zeiden dat de volgende round in LeMans zal doorgaan. Dus ja, dat is nog een bevestiging erbij toch...

Laatste Race is gedaan 16:45. Als we ginder rond 18 uur zouden vertrekken schat ik dat we thuis zouden zijn tussen 2 en 3 uur. Spreek uit ervaring :D

Belle
20-09-2006, 21:49
Als ik het goed lees, zal de bus in de terugkeer dan eerst via De Wheels doorrijden naar Antwerpen. Raar eigenlijk want als we met de fanclub van MG naar LeMans gingen, passeerden we eerst Gent en reed de bus dan door. Zo was ik ook een uurtje vroeger thuis...

Numan
23-09-2006, 09:12
Hello


Zijn er nog plaatsen op de bus naar Le Mans (2 of 3)?
Ik weet het, ben misschien wat laat!
De prijs nog altijd 115 euro?

greetz!

Chauffeur
23-09-2006, 09:31
Als ik het goed lees, zal de bus in de terugkeer dan eerst via De Wheels doorrijden naar Antwerpen. Raar eigenlijk want als we met de fanclub van MG naar LeMans gingen, passeerden we eerst Gent en reed de bus dan door. Zo was ik ook een uurtje vroeger thuis...

Terugreis; eerst Kortrijk, dan Gent - Antwerpen - Hasselt.

Belle
23-09-2006, 19:25
Terugreis; eerst Kortrijk, dan Gent - Antwerpen - Hasselt.

Aha, dan kan ik in de terugkeer in Gent afstappen? Zou wel handig zijn en zit ik nog op een deftig uur in mijn bedje. :)

Mark
23-09-2006, 23:05
Hello


Zijn er nog plaatsen op de bus naar Le Mans (2 of 3)?
Ik weet het, ben misschien wat laat!
De prijs nog altijd 115 euro?

greetz!

Zie pm / email ;)

Belle
23-09-2006, 23:12
Na die twee plaatsen zit de bus vol, zeker? Not bad... :)

Heb je een geupdate lijst van de mensen die meereizen?

Numan
25-09-2006, 20:42
Na die twee plaatsen zit de bus vol, zeker? Not bad... :)

Heb je een geupdate lijst van de mensen die meereizen?


Hallo Belle

De betaling is gebeurd, Johan en Peter gaan ook mee met de bus naar Le Mans!
Tzal daar weer een groot feest worden!
Nog 3 weken en het is zover!

groeten aan alle autosportfans die meegaan met de bus naar Le mans!!!

Belle
25-09-2006, 20:45
Hallo Belle

De betaling is gebeurd, Johan en Peter gaan ook mee met de bus naar Le Mans!
Tzal daar weer een groot feest worden!
Nog 3 weken en het is zover!

groeten aan alle autosportfans die meegaan met de bus naar Le mans!!!

Ah sé, ons Peterke! :p

Blij dat er nog matekes van mij van de partij zijn! ;)

Mark
25-09-2006, 22:23
Blij dat er nog matekes van mij van de partij zijn! ;)

Het is gedaan met de rust ;)

update van de reizigers:
-Marlboro + partner
-Chauffeur
-Ottooke
-Mark
-Raceboy + begeleider ;)
-Sennake
-Yvonne
-Thomaske_GLPK
-Corvetteboy
-HHugo
-Fleabite
-Sledge
-Roverke114
-Werner333
-Pascal + partner
-Ellen + partner
-Belle
-Viper GTS-R***
-Numan aka Musketier
-Jo aka Musketier
- 6 gasten

Viper GTS-R***
28-09-2006, 21:16
Waar bevind zich de opstapplaats van Antwerpen?

Yvonne
04-10-2006, 13:05
Waar bevind zich de opstapplaats van Antwerpen?

Daar ben ik ook heel beniewd naar. Mede omdat dit afhangt of ik vrijdagmiddag al vrij moet nemen...of niet!

Om 20.00 vertrekken vanuit Antwerpen wordt namelijk best krap, voor mij, om na mijn werk te komen. Maar het scheelt als ik weet of ik de ring óver moet...of dat ik bijv. bij het Sportpaleis moet zijn.


Kortrijk, dan Gent - Antwerpen - Hasselt.

Waarom rijdt de bus op de héén weg ook niet zo. Nu rijdt de bus van Antwerpen, naar Zolder en dan dus weer terug naar Antwerpen om via Gent en Kortrijk naar Le Mans te rijden...

Dit lijkt mij een beetje onzinnig (en onnodig). Of ik heb de planning verkeerd begrepen :(

Chauffeur
04-10-2006, 13:34
Heenreis: Zolder 20.00 - Antwerpen 21.00 - Gent 22.00 - Kortrijk 23.00
Terugreis: Kortrijk - Gent - Antwerpen - Zolder

Gelieve toch een half uur op voorhand ter plaatse te zijn aub.

Mark
04-10-2006, 20:00
Druk bezig met het draaiboek.............gaat uiterlijk a.s. zaterdag de deur uit na de reizigers. Dus alle info is daarin te terug te vinden.

Belle
05-10-2006, 00:43
Heenreis: Zolder 20.00 - Antwerpen 21.00 - Gent 22.00 - Kortrijk 23.00
Terugreis: Kortrijk - Gent - Antwerpen - Zolder

Gelieve toch een half uur op voorhand ter plaatse te zijn aub.

Je zegt maar waar ik in Gent kan opgepikt worden!

Ik heb ervoor nog een kaas -en wijnavond op school dus zal het reppen worden! En best wat intomen wat die wijn betreft... ;)

A.J.
05-10-2006, 00:56
! En best wat intomen wat die wijn betreft... ;)

geen alcohol op de bus dacht ik. Zie maar dat ze uwe maag niet moeten leegpompen :D

Belle
05-10-2006, 01:03
geen alcohol op de bus dacht ik. Zie maar dat ze uwe maag niet moeten leegpompen :D

Wel, technisch gezien wordt de wijn op mijn werk (school) gedronken!

En zolang ze geen Baileys (of Campari) opdienen, komt het wel goed! :p

Brecht
05-10-2006, 22:26
Chaque manche dure une heure (14h/15h), avec un timing bien serré qui commence dès le jeudi avec les vérifications. S’en suivent les essais tests (vendredi), les essais libres et la qualification (samedi). Le warm up du dimanche matin dure trente minutes (9h15/9h45). Tout y est soigneusement cadré, sachant qu’en plus il faut tenir compte des courses de support. Pour la manche mancelle, il faudra compter sur le FFSA GT, Porsche Carrera Cup, Seat Supercopa et la Formule 3 Euro Series. Les plus veinards pourront même peut-être faire un tour de circuit dans un « Taxi DTM », histoire d’avoir de belles sensations.

Le paddock est ouvert au public durant tout le week-end avec de nombreuses animations.

endurance-info.com

Guido
05-10-2006, 22:37
Druk bezig met het draaiboek.............gaat uiterlijk a.s. zaterdag de deur uit na de reizigers.


ok, dat zit al goed... Eerst de reizigers aan de deur uit, dan pas het draaiboek? :D :+

Heb net de bevestiging binnengekregen dat ook mijn betaling in orde, dus gasten en gastinnen, jammer maar helaas, jullie zitten gans het weekend met mij opgescheept.

Allez hup.

:D

Raceboy
06-10-2006, 21:38
Waar is de stopplaats in Antwerpen?

Belle
06-10-2006, 21:40
En in Gent? ;)

Yvonne
06-10-2006, 22:15
Waar is de stopplaats in Antwerpen?

Mensen wacht nu eens op die mail van Mark met het draaiboek. Ik ben blij dat de tijden bekend zijn, nu kan ik kijken of ik vrij moet nemen...

@Mark: Schiet nu eens op met dat draaiboek :)

Belle
06-10-2006, 22:18
Ja jong, wij zijn veeleisende klanten en ongeduldige mensen! :p

Neem gerust je tijd hoor, Mark. Zolang dat draaiboek ons vóór vrijdag bereikt, ist goed. ;)

Mark
07-10-2006, 00:37
de eerste werkversie van het draaiboekje is af..................even wachten op de feedback.

m.vr.gr.
Uw reislijder ;)

Mark
08-10-2006, 22:10
Het spoorboekje is naar alle reizigers verstuurd. E.e.a. is verstuurd naar de email-adressen die geregistreerd staan bij de paddock. Eventuele bounce-backs zal ik a.s. woensdag hier melden.

Viper GTS-R***
08-10-2006, 22:46
Het spoorboekje is naar alle reizigers verstuurd. E.e.a. is verstuurd naar de email-adressen die geregistreerd staan bij de paddock. Eventuele bounce-backs zal ik a.s. woensdag hier melden.
Mooi gedaan Mark! Ik heb (momenteel:D) geen vragen meer.

Thomaske
11-10-2006, 06:16
Meer informatie over de timing enz:

HIER (http://www.lemans.org/sport/sport/ressources/pdf/billetterie/2006/dtm_infos_fr.pdf)

Mvg...

Chauffeur
11-10-2006, 13:26
Heren, dames,

Net alle kaarten ontvangen.
Het betreft Golden weekend kaarten voor Tribune 34.
Jullie moeten maar eens gaan kijken, maar het zijn de beste kaarten die je kan krijgen. Met dank aan Dunlop.

Verder heb ik nog 5 zulke inkomkaarten te koop aan 45 euro per stuk + paddock aan 15 euro stuk.

Nog 5 kaarten tribune 23 aan 20 euro stuk + 15 euro paddock.

Indien iemand nog kaarten nodig heeft, maar die niet met de bus meegaat, snel reageren is de boodschap. Zoniet verkoop is ze ginds gewoon aan de ingang.

Tot vrijdag.

Dries

Yvonne
11-10-2006, 13:45
Verder heb ik nog 5 zulke inkomkaarten te koop aan 45 euro per stuk + paddock aan 15 euro stuk.

Nog 5 kaarten tribune 23 aan 20 euro stuk + 15 euro paddock.

Indien iemand nog kaarten nodig heeft, maar die niet met de bus meegaat, snel reageren is de boodschap. Zoniet verkoop is ze ginds gewoon aan de ingang.

Dries

Ik zoek nog 2 kaarten voor 2 Duitse PSI -supporters (uit Hamburg). Zij vertrekken vannacht naar Le Mans, en moeten ruim 1000 km enkele reis rijden :eek: ! Ik zal ze dit topic doorsturen, misschien lezen ze dit nog voordat ze vertrekken.

Anders keken ze op het circuit wat voor kaarten er nog waren....

Guido
11-10-2006, 14:30
Het betreft Golden weekend kaarten voor Tribune 34.
Jullie moeten maar eens gaan kijken, maar het zijn de beste kaarten die je kan krijgen. Met dank aan Dunlop.



Hoppa, dat is inderdaad de beste plaats, lijkt me zo. Wat ik me nog heb zitten afvragen is of dat er op het circuit plaatsen gaan zijn waar je foto's kan nemen over de draad uit, dus of er verhogingen zijn aan de buitenkant vanwaar je zicht hebt op de piste zonder dat de draad ertussen zit en of het de moeite zou zijn om gans het weekend met een alu-laddertje te "zeulen". Ben nog niet in LeMans geweest, dus ik heb er geen flauw idee van, vandaar de vraag. Gans het weekend op de tribune zitten om foto's te nemen is natuurlijk niet aangewezen, dus om wat variatie in de fotolocaties te hebben, zal ik mij wel wat verplaatsen gedurende het weekend.

Overigens, mijn volgende set banden zullen geen Pirelli's meer zijn, maar wel de juiste Dunlops. :)

Chauffeur
11-10-2006, 15:15
of Goodyears of Fulda, is van dezelfde groep hé.

Wat betreft de andere locaties op Le Mans, geen flauw idee, ik ben er nog nooit geweest

The Interceptor
11-10-2006, 17:15
Ik ben in 2001 naar de prékwalificaties voor de 24u geweest, toen kon ge aan de binnenkant van't circuit bij de eerste chicane draadloos foto's trekken. Maar dat is ondertussen misschien al wel veranderd.

Sennake
11-10-2006, 17:22
Hoppa, dat is inderdaad de beste plaats, lijkt me zo. Wat ik me nog heb zitten afvragen is of dat er op het circuit plaatsen gaan zijn waar je foto's kan nemen over de draad uit, dus of er verhogingen zijn aan de buitenkant vanwaar je zicht hebt op de piste zonder dat de draad ertussen zit en of het de moeite zou zijn om gans het weekend met een alu-laddertje te "zeulen". Ben nog niet in LeMans geweest, dus ik heb er geen flauw idee van, vandaar de vraag. Gans het weekend op de tribune zitten om foto's te nemen is natuurlijk niet aangewezen, dus om wat variatie in de fotolocaties te hebben, zal ik mij wel wat verplaatsen gedurende het weekend.

Overigens, mijn volgende set banden zullen geen Pirelli's meer zijn, maar wel de juiste Dunlops. :)

Ik ben er al een paar keer geweest en zal je vermodelijk wel kunnen begeleiden. Alhoewel ik alleen maar het grote circuit ken en nu het Bugatti-circuit gebruikt wordt, dat is dus maar een stuk van het grote circuit...

HHugo
11-10-2006, 17:27
Gans het weekend op de tribune zitten om foto's te nemen is natuurlijk niet aangewezen, dus om wat variatie in de fotolocaties te hebben, zal ik mij wel wat verplaatsen gedurende het weekend.

Ge zijt niet de enige, ik denk dat ik me ook zal aansluiten bij gids Sennake ;)

Guido
11-10-2006, 17:51
Ge zijt niet de enige, ik denk dat ik me ook zal aansluiten bij gids Sennake ;)

:) We zullen dan inventief moeten zijn om niet allemaal met dezelfde foto's naar huis te komen. Vraag blijft natuurlijk of we met een laddertje moeten gaan zeulen...

A.J.
11-10-2006, 18:25
Op het Bugatti circuit kan je mooie foto's maken zonder hinder van draad.
Je hebt 3 lange 180° bochten en aan de derde is het heel mooi foto's maken. Daar sta je wat hoger dan het circuit.

Belle
11-10-2006, 18:39
Op het Bugatti circuit kan je mooie foto's maken zonder hinder van draad.
Je hebt 3 lange 180° bochten en aan de derde is het heel mooi foto's maken. Daar sta je wat hoger dan het circuit.

Das handig! Kunnen we daar wat foto's trekken. Maar ik neem aan dat nog meer mensen daarvan op de hoogte zullen zijn en zich daar al zullen opstellen...

Mark
11-10-2006, 21:27
Voor alle duidelijkheid voor de mensen die opstappen in Kortrijk:

Het is dus op de parkeerplaats van de McDonalds bij de expo.

Belle
12-10-2006, 19:01
Ik zie dat mijn opstapplaats de Holiday Inn aan de Maaltekouter is, dus aan de Expo... Gaan jullie tot op de parking van het hotel rijden?

Ik vraag mij ook af of ik als niet-hotel gast mijn wagen daar namelijk kan zetten... Kwestie om te weten of moederlief mij al dan niet moet voeren. :)

Viper GTS-R***
12-10-2006, 19:23
Amai Le Mans, daar hebben ze pas rare Porsches, kijk maar eventjes op volgende link:http://www.endurance-info.com/2006_FFSA_GT/RSSpyder2020.jpg:p

Nog wat meer foto's van de paddock in Le Mans: http://www.endurance-info.com/article.php?sid=2727&thold=0

EDIT: Intresant filmpje om te zien wat we (buiten die Pug RC & 206 CC cup) mogen verwachten!http://www.ffsa.org/videos/flashvideo/video.php?rep=06albi

Mark
12-10-2006, 21:28
Ik zie dat mijn opstapplaats de Holiday Inn aan de Maaltekouter is, dus aan de Expo... Gaan jullie tot op de parking van het hotel rijden?

Ik vraag mij ook af of ik als niet-hotel gast mijn wagen daar namelijk kan zetten... Kwestie om te weten of moederlief mij al dan niet moet voeren. :)

Zal de vraag doorspelen aan de afdeling logistiek ;) Indien geen antwoord zou ik in dat geval op zeker spelen en mams eens lief aankijken :)

Chauffeur
12-10-2006, 21:31
Ik zie dat mijn opstapplaats de Holiday Inn aan de Maaltekouter is, dus aan de Expo... Gaan jullie tot op de parking van het hotel rijden?

Ik vraag mij ook af of ik als niet-hotel gast mijn wagen daar namelijk kan zetten... Kwestie om te weten of moederlief mij al dan niet moet voeren. :)

Parking kan maar is te duur. Best laten voeren. Speedgril zal daar ook staan wachten. Bus zal stoppen in de buurt van de parking, aan de kant van de straat.

Belle
12-10-2006, 21:31
Zal de vraag doorspelen aan de afdeling logistiek ;) Indien geen antwoord zou ik in dat geval op zeker spelen en mams eens lief aankijken :)

Mammie heeft me net laten weten dat ze mij zal voeren dus geen probleem.

Aan deze Holiday Inn is er namelijk een hefboom dus zal de bus waarschijnlijk ook niet de parking opkunnen. Dit zodat de bezoekers van de Expo-hallen die parking niet gebruiken...

Chauffeur
12-10-2006, 21:32
Wie we daar ook aan het werk zullen zien is SRT. Piloot van dienst: Guino Kenis. Voor Dunlop en Van Hool moeten we een reportage maken. Mag ik jullie dan ook vragen om wat leuke foto's te maken van de bus, de reis en de groep in het algemeen. Waarvoor mijn dank.

Belle
12-10-2006, 21:34
Parking kan maar is te duur. Best laten voeren. Speedgril zal daar ook staan wachten. Bus zal stoppen in de buurt van de parking, aan de kant van de straat.

OK...is handig...kun je verderop via de nieuw aangelegde rotonde zo weer omkeren richting autostrade. Vorig jaar was dat nog niet mogelijk.

Mark
12-10-2006, 21:46
Uiteraard heeft De Paddock nog een leuk presentje voor jullie. Het heeft bloed, zweet en tranen gekost maar daarvoor hebben dan ook twee dagen plezier van deze verrassing. Garanties op dit plezier geven we echter niet.

We hebben twee dagen prachtig weer in het vooruitzicht! :D

Thomaske
12-10-2006, 21:51
De heren krijgen allemaal een Bikini van Dunlop :D

Mvg...

Belle
12-10-2006, 21:53
De heren krijgen allemaal een Bikini van Dunlop :D

Mvg...

En wat krijgen de vrouwen dan? :p

Sennake
12-10-2006, 21:54
En wat krijgen de vrouwen dan? :p

Een monokini natuurlijk ;)

Brecht
12-10-2006, 22:14
Zo, net terug van 2 daags reisje met de school naar Luxemburg. Enkele wijnhuizen gaan bezoeken.

Voorraad champagne aangekocht voor in het weekend :D
Zijn de hotelkamers voorzien van minibar? Daar kan ik eventueel men flessen insteken dan :)

Mark
12-10-2006, 22:23
Zijn de hotelkamers voorzien van minibar? Daar kan ik eventueel men flessen insteken dan :)

Zeg, ik wist niet dat jij een Nederlander was :D

Voor alle duidelijkheid?
Wat zit er niet bij?
- het gele vocht met wit schuim of andere sapjes;
- de faciliteiten die in het hotel beschikbaar zijn tegen een meerprijs.


(Welk kamernummer heb je? Kom ik even een paar glazen bubbeltjes vocht proeven :) )

Belle
12-10-2006, 22:26
(Welk kamernummer heb je? Kom ik even een paar glazen bubbeltjes vocht proeven :) )

Net iets te laat...ik kreeg het laatste glas... :cool:

Mensenlief, we lijken net een bende alcoholisten. :p

Chauffeur
12-10-2006, 23:41
De kindjes mogen ook eens buiten. :)
Pas op aan de grens hé, ze durven bussen wel eens binnenste buiten keren.

Chauffeur
12-10-2006, 23:43
De heren krijgen allemaal een Bikini van Dunlop :D

Mvg...

Die waren op!
't zal iets voor de winter zijn ;)
Om er zeker van te zijn dat je Dunlop's koopt.

Belle
13-10-2006, 08:08
Het weer in Le Mans dit weekend:

http://www.meteoonline.be/cgi-bin/citybild?WMO=07235&LANG=nl&SID=0723515b776487f4efdb671cdb269953e4fc1

Ottooke
13-10-2006, 11:00
Zo, net terug van 2 daags reisje met de school naar Luxemburg. Enkele wijnhuizen gaan bezoeken.

Voorraad champagne aangekocht voor in het weekend :D
Zijn de hotelkamers voorzien van minibar? Daar kan ik eventueel men flessen insteken dan :)
Alcoholische dranken die meegenomen worden door minderjarigen zullen in beslag genomen worden. Op de terugreis zullen de flessen terug gegeven worden aan de oorspronkelijke eigenaar (enkel de flessen, de inhoud zal op miraculeuze wijze verdwenen zijn) ;)

Guido
13-10-2006, 11:58
Alcoholische dranken die meegenomen worden door minderjarigen zullen in beslag genomen worden. Op de terugreis zullen de flessen terug gegeven worden aan de oorspronkelijke eigenaar (enkel de flessen, de inhoud zal op miraculeuze wijze verdwenen zijn) ;)

Tenminste toch nog ene die zijne wereld kent. :D

Thomaske
13-10-2006, 12:57
Voor Dunlop en Van Hool moeten we een reportage maken. Mag ik jullie dan ook vragen om wat leuke foto's te maken van de bus, de reis en de groep in het algemeen. Waarvoor mijn dank.

Geen probleem.

Ik neem mijn camera toch mee de bus in.

Eigenlijk heb ik nog een vraagje. Krijgen we voordat we het circuit betreden nog de kans om iets uit onze 'koffers' te pakken. Zonee, dan neem ik alles wat ik moet hebben voor op 't circuit mee in de bus. Is toch niet zoveel :D

Nog 7 uurtjes en de bende die opstapt in Zolder kan gaan vertrekken :applaus: :worship: :applaus:

Mvg...

Mark
13-10-2006, 15:47
Eigenlijk heb ik nog een vraagje. Krijgen we voordat we het circuit betreden nog de kans om iets uit onze 'koffers' te pakken. Zonee, dan neem ik alles wat ik moet hebben voor op 't circuit mee in de bus. Is toch niet zoveel :D
...

Moeten we zometeen terplekke maar ff inschatten..............