PDA

View Full Version : aan Skynet ADSL'ers


Finish
04-01-2002, 19:20
Met 2002 zijn die van Skynet precies wakker geworden.
Dat valt te zien op www.skynet.be waar je ergens (na lang zoeken weliswaar) 'status en onderhoud' kan aanklikken en dan 'mijn status' ofzo.

dan kom je op dit terecht;

https://e-care.skynet.be/Login/index.cfm?fuseaction=LoginForm&MSG_Login_Id=12

Nu is mijn vraag; als ik daar op inlog, krijg ik 'de pagina kan niet worden weergegeven'

'k wil even graag weten of dat bij iedereen zo is, dus ook bij alle skynet adsl'ers hier aanwezig.

Maar ik vrees voor die downloadlimiet in de nabije toekomst :(

Finish
04-01-2002, 19:29
owla, ik heb er op kunnen inloggen, en ik heb idd info gekregen.

bijvoorbeeld:

'Uw lopende verbinding is niet inbegrepen in het totaal.
De gegevens met betrekking tot de verbindingstijden zijn louter informatief. Belgacom Skynet kan hun juistheid niet garanderen '

en het feit dat ik op 4 dagen januari 2002 reeds 355 MB heb gedownload...benieuwd of dat waar is...

Feit is dat er spijtig genoeg schot in de zaak is gekomen :(

De_JoS
05-01-2002, 02:08
wheeeeeeeehehehehe
adsl suckt
learn to live with it :) :) :) :) :)

Greetz Joskeuuuuuuh

btw kwist nie dak ier nog geregistreerd was :p

Raceboy
05-01-2002, 13:00
kabel suckt want die hebben nu zelfs een dagelijkse downloadlimiet. seg finish ik weet ni of ge u al veel zorgen moet maken. want ze kunnen de juistheid ni garanderen zeggen ze zelf.

Finish
05-01-2002, 13:20
mja, mor toch, diene downloadmeter is akelig correct :(

Nu gaan ik deze maand zowiezo nie veel downloaden (exams) maar de eerste week van februari heb ik vrijaf, en met de komst van games zoals 'Medal of Honor,' Duke Nukem Forever', 'Unreal 2',...

De_JoS
05-01-2002, 15:17
"kabel suckt want die hebben nu zelfs een dagelijkse downloadlimiet" ==> klopt nie zenne, ze bekijken gewoon uw totaal van de laatste 30 dagen, dus nie per dag