PDA

View Full Version : Team Drift Battle....Drifting 4 Belgium!


BE Drift Series
22-05-2006, 14:47
zoals de meeste van de gestaag groeiende driftliefhebber inmiddels weten zijn er bij de BE Drift Series 3 challenges:
- de Sideways Challenge (voorheen Eran Drift Challenge)
- de Twin Drift Battle (top 16 uit de kwalificatie)
- Team Drift Battle (minimaal 3 maximaal 5 auto's proberen zo simultaan mogelijk, zonder elkaar in te halen, het driftparcours af te leggen)

De Ollanders hebben al een paar jaar Drifting 4 Holland en nu leek het BE Drift Series wel leuk om een Drifting 4 Belgium team in het schrijven bestaande uit:
Regis Glorieux, Deborah Lopez, Vincent Verschueren en Joep Dekort. Het is jammer dat Jo Lammens er tijdens round 1 NL niet bij kan zijn anders hadden we voor deze ronde al 5. Ik hoop dat M Driftpower ook een team willen starten en dat we nog een 5de teamlid vinden voor round 1.

Jeroen_M3
22-05-2006, 18:21
Pieter (skidzo) van MDRIFTPOWER komt toch ook naar Zandvoort?
Misschien wil hij zich wel aansluiten bij het Drifting4Belgium team.
Voor zij die gaan, wens ik veel succes in Nederland:crazy:

M-jo
22-05-2006, 20:09
Love hurts . :(
M Drift Power Team @ Chimay :gas:
Ik zal daar in 2 teams rijden ,
als dat mag .
Dus ook in Drifting 4 Belgium .
Dat ben ik jullie wel verschuldigd . :worship:

't Zal ginds in Zandvoort wel spannen :
véél deelnemers en een handig parcours ! ;) :drewl:

Jeroen_M3
26-05-2006, 20:22
Welke plaats heeft 't driftteam gehaald?

A.J.
27-05-2006, 03:58
4de, op slechts met 255 punten, op 10 punten van de derde.

Jeroen_M3
27-05-2006, 21:54
Dus met Jo erbij ging 't minstens de derde plaats geweest zijn.;)

A.J.
27-05-2006, 21:59
Joep-Jo-Vincent : almost unbeatable

Joep en Vincent hadden te weinig steun van de andere deelnemers in hun team. Na run 1 stonden ze op kop. Daarna ging telkens één van hun collega's rond.

Jeroen_M3
27-05-2006, 23:43
Ik kijk al uit naar Round II van de BE Driftseries om ze samen aan 't werk te zien

BE Drift Series
28-05-2006, 12:02
Vincent Verschueren is dus ook helemaal top he! Ik mag nog net z'n schoenen strikken. We voelen elkaar fijn aan en ik ben ervan overtuigd dat M-Jo de gedroomde 3de rijder is. En Deborah Lopez erbij natuurlijk, want als haar auto in orde was geweest, dan had ze veel beter gescoord. Dat komt helemaal goed. M-Jo zal ook willen rijden met M-Power, maar dat hoeft geen probleem te zijn. Chimay, here we come!

Jeroen_M3
28-05-2006, 16:30
Ik heb Vincent de eerste keer bezig gezien op Zolder met de Eran Drift Day, toen ik hem achter mij een bocht zag uitkomen en maar dwars bleef gaan, stond het voor mij vast, hij is aankomende topper.:worship: :applaus: