PDA

View Full Version : details round 2 BE Drift Series at Chimay


BE Drift Series
06-06-2006, 22:29
Info round 2 BE Drift Series

Op zaterdag 24 en zondag 25 juni ’06 gaat er op het stratencircuit van Chimay een enorm spektakel plaatsvinden:
Toyo Tires Drift and Drag Event 2006

BE Drift Series is daar te gast voor round 2 en het mooie is dat onze drifters daar ook kunnen meedoen met het King of Europe 2006 Drift Event. Op zondag zijn de kwalificaties en diegene die doorstroomd naar de Best of 16 doet automatisch mee met de Twin Drift Battle voor de King of Europe editie 2006. Er worden door Street Racing Mania ruim 8000 toeschouwers verwacht. Vanaf 1400 uur gaat BE Drift Series verder met de Sideways Challenge, Team Drift Battle en Twin Drift Battles voor BE Drift Series .Wij weten zeker dat er heel veel publiek zal blijven zitten en wij weten ook heel zeker dat er veel BE Drifters de top 16 voor King of Europe gaan invullen. Sterker nog; iemand van BE of NL Drift Series gaat de titel weer mee naar huis nemen.

Op zaterdag is er driftschool, maar niet in de bekende formule met diverse driftpleintjes voor de beginners. Bestudering van het parcours (een snelle camber bocht in 3, welke overgaat in een krappe 1ste of 2de versnellingsbocht) heeft ons doen besluiten om beginners dit niet aan te doen. Een redelijk nivo is vereist, maar op 28 juni is Driftschool #11 op Zolder, speciaal voor de beginners. Drifters die zie reeds hebben ingeschreven voor de Driftschool op Chimay, maar willen overboeken naar Zolder kunnen dit kosteloos doen. Uiteraard ben je van harte welkom, maar hou rekening met 80 euro extra kosten, omdat Street Racing Mania uitsluitend Op Chimay zijn wel instructeurs aanwezig natuurlijk. We hebben een mooi prijs gemaakt als je priveles wilt; 25 euro per half uur. Licentierijden is geen probleem gedurende de gehele dag. En nu even goed lezen: voor 80 euro kun je dus zaterdag van 09.30 uur tot 19.00 driften tot je erbij neervalt, op zondag kwalificatierijden, Sideways Challenge rijden, Twin Drift Battle rijden en Team Drift Battle.

Entree
Iedere drifter betaalt dus 80 euro (behalve een pro drifter) en ontvangt 1 free entry. Alle extra personen betalen 20 euro voor 2 dagen of 15 euro voor de zondag. BE Drift Series heeft geen aandeel of provisie in entreegelden tijdens KOE. Bij de entreepoort dien je ook voor jezelf entree te betalen. Die 20 euro krijg je terug van Street Racing Mania bij inschrijving. Bij de inschrijving zullen ook Hanne en Judith namens BE Drift Series aanwezig zijn.

Inschrijven
We hebben al een boel inschrijvingen binnen, maar er is nog plaats voor 25 drifters, want 50 is de max. Meld je snel aan via www.bedriftseries.com; daar staan alle formulieren of stuur een mailtje naar info@actionracingschool.com. En je mag ons ook natuurlijk bellen. Inschrijving sluit op vrijdag 16 juni ’06 12.00 p.m.

Tijdschema
Zaterdag
0800 administratie / keuring
0900 briefing
0930 – 1900 vrije training / privé les driftschool / drifttaxi

Zondag
0800 administratie
0900 briefing
0930 – 1000 warm up
1000 – 1200 qualification all drifters 3 runs

1215 Drivers Presentation

1200 – 1400 KOE 2006 Best of 16
1400 – 1730 BE Drift Series
1800 Price Ceremony Drag and Drift

Jury
Andy Jaenen namens BE Drift Series en een nog nader te noemen Japanse D1 topdrifter vormen de jury tijdens KOE 2006. Voor BE Drift Series wordt Frans Foros het 2de jurylid.

Kamperen
Geen probleem! Drifters in de paddock, bezoekers op de camping op loopafstand.

Paddock
We gaan natuurlijk allemaal bij de BE Drift Series trailer staan! BE Drift Series heeft aan de binnenkant van de snelste bocht een terrein gereserveerd van een halve hectare. Daar is het te doen en als je mensen zijn met leuke ideeen qua barbequen, laat het ons weten en we kondigen het aan. Er is geen stroom in de paddock, dus denk aan een generator mocht je stroom nodig hebben. BE Drift Series huurt een generator, mochten er mensen willen inpluggen, dan kunnen we de kosten delen.

Technisch Reglement
Zie www.bedriftseries.com en natuurlijk altijd met helm op. Tijdens round 1 NL hebben wij gezien dat er een aantal pro drifters geen race-overall droegen tijdens de Twin Drift Battles en dat er briefings werden gemist. Wij willen de Pro Drifters wijzen op hun verantwoordelijkheden en voorbeeldfunctie.

Locatie
http://www.circuit.be

A.J.
07-06-2006, 01:15
Jury
Andy Jaenen namens BE Drift Series en een nog nader te noemen Japanse D1 topdrifter vormen de jury tijdens KOE 2006.


learning Japanese : OK

M-jo
07-06-2006, 08:14
Deze Round 2 is om te :drewl: waarvoor :applaus: :worship:
Wij zullen onze voorbeeldfunctie met eer vervullen . :eek:

joeri M3
07-06-2006, 18:40
:applaus: :applaus:

joeri M3
07-06-2006, 18:58
we doen ons best !

want kwil ook is dienen TOP16 halen deze keer!

organisatie::applaus: :applaus:

Jeroen_M3
07-06-2006, 20:48
Ziet er weer geweldig, op zaterdag oefenen, 's avonds een BBQ en een gezellige babbel, gaan slapen, opstaan en opnieuw driften:drewl: :drewl:
Nu nog een auto zien te scoren.

De organisatie is weer TOP:applaus: :applaus:

A.J.
07-06-2006, 23:44
Ziet er weer geweldig, op zaterdag oefenen, 's avonds een BBQ en een gezellige babbel,

zouden we ook een alkohol test moeten doen op zondag morgen :+

BE Drift Series
08-06-2006, 18:40
de camping is van gras, ligt aan de buitenkant van de snelste bocht en v.v. douches en toiletten.

De paddock is ook van gras en ligt aan de binnenkant van de snelste bocht op het driftcircuit, ook v.v. douches en toiletten.

Kamperen op de paddock uitsluitend voor drifters + maximaal 5 gasten. Drifters hebben uiteraard voorrang en vol is vol. Er is op de paddock en camping geen electra aanwezig , dus wil je electra dan neem je een generator mee, maar deze dient uitgeschakeld te worden vanaf zaterdagavond 00.00 a.m. i.v.m. nachtrust van Drifting 4 Belgium :)

Jeroen_M3
08-06-2006, 20:32
zouden we ook een alkohol test moeten doen op zondag morgen :+
Krijgen we voor die test ook punten?:D

joeri M3
11-06-2006, 00:49
zijn er MDRIFTPOWER mannen die daar gaan overnachten?

zou wel leuk zijn zo een bbq,aluwel ik daar wel slechte ervaring in em:o ,,beetje te scheef gaan:drewl: ,en da zonder auto:frusty:

en het aftellen is bij me begonnen :D

Trackfun
12-06-2006, 20:50
Vandaag weekendtoegangsticketje ontvangen van StreetRacingMania. Ik kijk er al naar uit. Hoogstwaarschijnlijk daar op zondag.

Witten Drifter

Jeroen_M3
13-06-2006, 02:20
Ah, den Witten is terug:bye:
Spijtig genoeg nog nie met nen ///M

@ Joeri:ik zal er nie bij zijn in Chimay, ook niet naast de track

Toyo Tires
13-06-2006, 21:25
Ook even vermelden dat het team van TOYO Tire Benelux (net zoals vorig jaar) ook op dit evenement aanwezig zal zijn. Tot in Chimay.

Thomaske
13-06-2006, 21:28
Ik zal er wel bij zijn op Chimay om alles op gevoelige plaat vast te leggen. En als alles verloopt zoals het er nu naar uitziet, mogen jullie me verwachten voor de rest van het BE Drift seizoen.

Verdere informatie zal wel volgen door AJ!

Mvg...

BE Drift Series
13-06-2006, 22:09
Ook even vermelden dat het team van TOYO Tire Benelux (net zoals vorig jaar) ook op dit evenement aanwezig zal zijn. Tot in Chimay.

wie rijdt er dan voor team Toyo Tires? welke auto's en welke coureurs?

Toyo Tires
13-06-2006, 22:31
Toyo is de hoofdsponsor van het evenement. Ik bedoel dat er een stand zal zijn van Toyo Tire Benelux met de nodige animatie. Sorry voor het misverstand. Kom maar eens langs.

Groeten,

Steven ;)

Toyo Tires
13-06-2006, 22:36
Sorry voor het misverstand. Toyo is hoofdsponsor van het evenement en zal natuurlijk aanwezig zijn met een stand en animatie. Iedereen welkom.

Groeten,

Steven

Jeroen_M3
13-06-2006, 23:07
Worden er dan gratis Toyo bandjes in het rond gesmeten?:D

joeri M3
13-06-2006, 23:51
WA GRATIS BANDEN?????:eek: lol

zeg jeroen oe kom et da jij nie komt kijken ?
mag nie é, ons in de steek laten :mad:

en witten, drifter leeft em nog zeg amai

Jeroen_M3
14-06-2006, 00:21
zeg jeroen oe kom et da jij nie komt kijken ?
mag nie é, ons in de steek laten :mad:
Ik weet het, ik zal het mij eeuwig beklagen:o

1 van ons serveuskes heeft beslist dat ze die dag niet komt werken, dus moet ik het een beetje in goede banen proberen te leiden

Ik beloof dat ik zal duimen voor ///MDRIFTPOWER en de andere drifters, maar toch vooral voor ///MDRIFTPOWER;)

M-jo
14-06-2006, 06:43
Thomaske GLPK je weet ons wel te vinden hé !

Toyo hoofdsponsor evenement ?
Hartstikke leuk voor de organisator .
De drifters blijven in de kou staan ,
en juist wij animeren het publiek . . .
Onze grootste onkost is jullie product .

Witten Drifter , al concrete plannen ?
Driftig , bedoel ik ?

See you all @ Chimay .

Thomaske
14-06-2006, 08:24
Thomaske GLPK je weet ons wel te vinden hé !



's Avonds op de kamping hé. Of liggen jullie in een hotelletje?

Mvg...

BE Drift Series
14-06-2006, 08:52
er zal natuurlijk een bandenwisselapparaat aanwezig zijn. Tijdens round 1 was er een Nederlandse bandenfirma die nieuwe banden verkocht (Clear banden). Hij verkocht er ruim 70 in 2 dagen. Er mogen banden worden verkocht, maar er maar geen reclame voor worden gemaakt. Het zou mooi zijn als Toyo contact met BE Drift Series opneemt voor Toyobanden op Chimay, maar vooralsnog zijn we bezig om 200x Wanli's 15, 16 en 17 inch in te kopen en naar Chimay te vervoeren. Het is inderdaad wrang dat de hoofdsponsor niet thuis geeft, temeer omdat driften de beste reclame is voor banden, want de banden worden maximaal belast, de beste grip banden liggen voorop en de duurzaamste achterop. Als ze eens zouden weten hoeveel vragen ik krijg over de banden waarmee ik drift, hoeveel particulieren juist die banden ook willen omdat ze blijkbaar tegen een stootje kunnen.

M-jo
14-06-2006, 11:47
Zou mooi klinken :

De Toyo BE Drift Series ! :D

Nu hoor je altijd dezelfde vraag :
Wanli ? Nou gaat die lekker ?
Waar koop je die ? . . .

@ Thomaske GLPK :
Ik ben er enkel overdag .
En dan lig ik dwars !

Toyo Tires
14-06-2006, 21:38
Toyo Tire Benelux is hoofdsponser van het evenement. Ik bedoel dat we aanwezig zijn met een stand en animatie. Iedereen welkom.

Wel zijn er natuurlijk teams die op onze banden zullen rijden.

Thomaske
20-06-2006, 16:56
Nog enkele dagen en het is zo ver jongens.

Het zalige weekend kan dan beginnen.

Ik zit al op de kamping van vrijdag. Welke drifters zitten er dan ook al zodat we dan al een klein 'feestje' kunnen bouwen?

Mvg...

M-jo
20-06-2006, 20:48
De M Power Boys pendelen .
Géén overnachting ginds . :(

dragonnoir
20-06-2006, 23:56
Only 3 days to go for the fastest, loudest and craziest drag & drift event of the year!!

140 dragsters and 60 drifters from all over Europe!


This will be round 2 of the Drift Series, on the road to Dubai!

http://www.streetracingmania.com/english/images/site/poland08.jpg
http://www.streetracingmania.com/english/images/site/poland07.jpg
http://www.streetracingmania.com/english/images/site/poland04.jpg

And on the dragside, lot of new fast cars coming from all over Europe but especcially from the Eastern Europe,
like these 3 cars :

Typhoon Dunlop No Limit VTG 9sec@400m
http://photos.sss.org.pl/270506/72.jpg
http://photos.sss.org.pl/270506/41.jpg

Corvette C3 4x4 InterCars VTG 9sec@400m
http://photos.sss.org.pl/270506/60.jpg
http://photos.sss.org.pl/270506/50.jpg

Civic Turbo Dunlop No Limit VTG 11sec@400m
http://photos.sss.org.pl/270506/54.jpg
http://photos.sss.org.pl/270506/18.jpg


Can Eastern Europe beat Western Europe on the road to the crown...We will know in 3 days!

All informations on http://www.kingofeurope.net

Free campsite. Gates open 24h a day!

Spectator price : 20euros.

Jeroen_M3
23-06-2006, 22:46
Voor zij die dit weekend driften, veel suc6 en zorgt da ze de Belgen nie gauw vergeten:gas:
Da zal wel geen probleem zijn met de top 3 van ///MDRIFTPOWER en Joep:applaus:

Neok
25-06-2006, 11:46
Het was er wel dikke soep kwa organisatie...

De Drifters zullen er wel meer van vertellen!

Ben zelf al blij dat ik van het circuit af geraakt ben (Merci Peter maar wel jammer van het "tikje"...)

Thomaske
26-06-2006, 07:31
De fout bij de organisatie lag dan voor de duidelijkheid niet bij de BE Drift Series. De organisatie daar hield zich gewoon niet aan hun woord en daarom liep op vrijdag en op zaterdag alles wel wat mis.

Op zondag kregen we de toestemming om ons driftgebeuren zelf te regelen, en weet je wat, geen problemen gehad.

Foto's volgen later!

Mvg...

Neok
26-06-2006, 12:45
De fout bij de organisatie lag dan voor de duidelijkheid niet bij de BE Drift Series. De organisatie daar hield zich gewoon niet aan hun woord en daarom liep op vrijdag en op zaterdag alles wel wat mis.

Op zondag kregen we de toestemming om ons driftgebeuren zelf te regelen, en weet je wat, geen problemen gehad.

Foto's volgen later!

Mvg...

Inderdaad, dat bedoelde ik, niet dat jullie denken dat BE Drift er iets voor tussen zat.

De "Stewards" (Orange ducks) leefden in een eigen wereldje :(

Prettig kennis maken trouwens Thomas ;)

joeri M3
26-06-2006, 16:01
:D ik em er dan geen last van had :D

ma had er toch beter ook zaterdag geweest!
dan had ik die bochten beter kunnen inschatten
want na 2keer door gaan gingen we over naar de punten
dus wilde ik alles geven,en ja dan ga je wel in de fout :frusty:

ma goed twas plezant :)

Jeroen_M3
26-06-2006, 20:26
dan ga je wel in de fout :frusty:
Toch niets geraakt, want ik heb gehoord dat er redelijk wat pletskes zijn gezet.
Naar 't schijnt was het zaterdag nie vet, het parcour werd te vroeg gesloten:mad:

Thomaske
26-06-2006, 21:06
Op zaterdag werd het parcour niet te vlug gesloten maar is het 3 uur te laat open gegaan.

De vangrail heeft op zaterdag goed zijn werk gedaan. Maar liefst 7 wagens hebben op zaterdag de vangrail gekust en voor 2 ervan was het weekend over.

Over zondag heb ik niet meer dan goeds te vertellen. We hebben ze daar een poepje laten ruiken en de beste heeft gewonnen. Was zeer spannend in de finale!

Mvg...

joeri M3
26-06-2006, 23:02
nieks geraakt!
ma toch goe door één geschut,bleef maar tollen lol

M-jo
27-06-2006, 07:01
Laat één ding duidelijk zijn :
De Yoeri is een ongelooflijk talent !
Wat een snelheid , drifthoek , lef !
Spin vermijden is top 8 ! :eek:

Neok
27-06-2006, 14:37
Een "na"smakertje...

http://static.flickr.com/56/176230344_b06c287e90_o.jpg

;)

joeri M3
27-06-2006, 21:55
thanks yo!!!


ma, jij bent wel een stukje beter! :worship: :worship:

en wete,ik ben al gelukkig als één van mijn vrienden de top 16haalde...

dus, jo dikke proficat!

foby
27-06-2006, 22:30
Ik ben fier op alle Mdriftpower boys die zondag aanwezig waren.:bye:
Ik pas spijtig genoeg niet in dit plaatje... zal wat meer moeten meerijden me de joeri. Zeker niet met de jo want anders lig ik weer 2 weken wakker van zijne gijlen bak !:drewl:

@Neok: leuk om u daar te zien. tikje valt wel mee, chassis is een beetje scheef, maar kon slechter. als het op het wiel was geweest...:fight:
de auto was iets te ver en ik ging liever voor het zekere dan voor het onzekere (met die muren zo dichtbij...). niet gedacht dat die fin voor de binnenkant ging :frusty:

joeri M3
28-06-2006, 00:29
foby!
em u al 1000keer gezegt nen andere wagen en jij rij top!
maja hebt e30 kriebels :D

ma denk da ik toch aan geen wedstrijden meer deel neem!
kan beter mijn tijd geven aan betere mensen!
em trouwens nie echt veel tijd om te oefenen
vrij driften zou me beter afgaan,

straks denken ze ier da ik medelijden zoek,tjeezes
is zoals joep zij tegen me zondag:gij zij ne raren ze! lol

Neok
28-06-2006, 00:52
Foby,

Ik heb het niet zien gebeuren, ik was toen al druk in de weer om eruit te geraken...

Wel jullie zien stilstaan! Maar niet goed wetende wat of hoe...

Nog een herinnering:

http://static.flickr.com/51/176611726_253eb16745_o.jpg

http://static.flickr.com/64/176611728_c3a404b0e6_o.jpg

foby
28-06-2006, 12:19
@Neok: ferme foto's ! t'was wel een miserie om eraf te geraken ze. amaai !

@joeri: ik zou ook graag hebben dat er wat meer driftdagen zijn. geen wedstrijd, maar konstant driften op circuit. niet wachten tot je mag vertrekken, gewoon toerkes doen. de max !

Neok
28-06-2006, 15:09
Kan je Croix niet "goedkoop" afhuren?

Als je met een 15 tal wagens bent is dat toch te doen of vergis ik me...

joeri M3
28-06-2006, 18:22
neok!!!!

ga jij dit organiseren?
anders mag je mij in je lijst zetten :gas: :gas:

ken ik je van ergens ? of vergis ik me totaal!

Neok
28-06-2006, 21:55
T was maar een voorstel hé :)

ff wat info ingewonnen:

Een dag in de week betaal je 2200€

Eventueel ziekenwagen en 2 verzorgers + 420€

Best ook takelwagen voorzien.

Alle prijzen excl BTW... Recupereerbaar als je een BTW nummer voorleggen kan natuurlijk.

Van waar zou je me kennen Joeri?...

Jeroen_M3
28-06-2006, 22:46
foby!
ma denk da ik toch aan geen wedstrijden meer deel neem!
kan beter mijn tijd geven aan betere mensen!
em trouwens nie echt veel tijd om te oefenen
vrij driften zou me beter afgaan
Ge kunt toch genoeg oefenen op de op- en afritten:eek:
Een ganse dag vrij driften zoals in Venray is idd de max, maar ik vind die wedstrijden ook wel leuk en de sfeer die er hangt.
Ik vind wel da gij moe blijven deelnemen aan wedstrijden, ge drift zo die top16 binnen:gas:
Ben trouwens van plan om eens te gaan driften in UK en misschien in Noorwegen, hangt af van het prijskaartje, maar moesten er nog geïntresseerden zijn, dan kunnen we in groep gaan.

joeri M3
29-06-2006, 00:32
@ neoke amai,zo duur is da niet !! zien ik wel zitten :D
moeten we is op tafel smijten,of hebben we het er nu op gesmeten ?:D

@jeroen: op en afritten kosten me meer dan een dagje circuit ,en dan heb je de sfeer nog nie mee,tenzij je die blauwkes leuk vindt?;)

@MDRIFTPOWER:dagje circuit afhuren is da nieks voor ons ?:D jo jij bent daar goed in of regelen we zoiets samen?:fight:
zou wel leuk zijn,denk da jo wel genoeg drifters tot daar zou krijgen!

we horen het wel nog,hoop niet in de vergeet hoek

Jeroen_M3
29-06-2006, 01:31
Ik zie da ook wel zitten, moeten alleen opletten da we Skylimits of driftschool nie tegen de schenen schoppen + gaan ze dan wel allemaal afkomen?
Jo heeft daar al eens een nare ervaring mee gehad

Neok
29-06-2006, 06:05
Data nog vrij:

http://www.circuitdecroix.com/default_zone/fr/html/page-145.html

Wild Goose
29-06-2006, 07:17
Peter,
Zorg dat uw beestje vlug gemaakt is.

M-jo
29-06-2006, 08:56
Wat jullie zoeken , vinden jullie .
Poepsimpel : Eran goes Croix .
Woensdag 12 juli .
Gedeelde timing . Gewoon en driften .
Ik wed dat je niet eens de middag haalt . . .
Banden en benzine op , volledig voldaan .
Zacht prijsje , no risico . Knettergeil driftcircuit .
Zoek niet verder . . . Of stuur een pm .
Ik ' regel ' namelijk niets meer .
Ben dan enkel een ontgoocheling rijker .
Heb er al genoeg . :(
Ooit waren er 30-tal M-Boys .
Nu kan je ze tellen op 1 hand . . .
Laat staan ze het circuit op krijgen !

Neok
29-06-2006, 10:43
Voila Boys!

Geen reden meer om thuis te blijven...

Moest ik nu nog een "Propulsion" vinden, ik zou mee komen oefenen ;)

Maar krijg de Mini niet dwars vrees ik :no:

Neok
29-06-2006, 10:49
Voorbeeld hoe het moet...

http://static.flickr.com/53/177579130_a17fcdac42_o.jpg


:crazy:

Wild Goose
29-06-2006, 11:12
Voorbeeld hoe het moet...

http://static.flickr.com/53/177579130_a17fcdac42_o.jpg


:crazy:


Is dat M-Jo niet?

Koen, u een 325i aanschaffen.:eek:

Vazily.

M-jo
29-06-2006, 13:02
Yep . Dat ben ik .
In de vrije training .

@ Neok : thx 4 picture . :worship:

Neok
29-06-2006, 15:21
No probs...

Binnenkort voorstelling van mijn foto-album.

Moet eerst nog alles verwerken.

Van het driften alleen zit ik met een 300 foto's!

joeri M3
29-06-2006, 20:34
thanks jo!!!!:mad:

Jeroen_M3
29-06-2006, 21:35
Wat jullie zoeken , vinden jullie .
Poepsimpel : Eran goes Croix .
Woensdag 12 juli .
Gedeelde timing . Gewoon en driften .

Ok, nu nog een datum dat ik me wel kan vrijmaken, als er 1 woensdag is op het jaar dat ik me niet kan vrijmaken, dan is het deze wel:(

M-jo
30-06-2006, 07:54
Joeri : Waarom die tomatenkop ' :mad: ' ?
Krijg je géén verlof 12 juli . . .

foby
30-06-2006, 12:38
Jo, denk dat het hier om gaat :mad:

Nu kan je ze tellen op 1 hand . . .
Laat staan ze het circuit op krijgen !

;)

joeri M3
30-06-2006, 22:20
jo grapken é :D

brickdrifter
02-07-2006, 01:05
@M-Jo,

Jo, die mannen die bij u waren zaterdag, zeg nog ne keer dat ze bedankt zijn voor de hulp. Zonder die mannen was het toen al gedaan geweest.

Greetz, Jochen

Philken
02-07-2006, 12:33
als het de zondag 'essais libre' is & we zijn met genoeg die willen driften maken ze een aparte stints van +/- 20 minuten (6 à 7 op een dag)voor de drifters indien genoeg deelnemers, heb het onlangs gevraagd
en als het regent (zoals de 25e juni:drewl: ) mag je driften zo veel je wil zolang dat je de andere rijders niet hindert(dwz: trager rijden & iedereen laten passeren & dan driften maar)succes gegarandeerd, zolang je niet in de kattenbak vastgeraakt:gas: :gas: ik heb zondag geeneen opùmerking gekregen
sinds we met Skylimits getoond hebben wat driften is kijken ze hééél anders tegenover de drifters, ze beseffen dat bij slecht weer ze zo extra volk lokken