PDA

View Full Version : JJ Motorsport stapt in BE Drift Series


BE Drift Series
07-06-2006, 12:53
De enorme positieve impact van het driften op media en publiek heeft ook JJ Motorsport doen besluiten om in te stappen in de BE Drift Series met 2 full drift spec BMW's E36.

Jan Horemans deelt officieel mee het team wordt gesponsord door Autozone.be en zet voor iedere ronde 1 gastrijder (een bekende Belg, een journalist of een coureur met naam en faam) in. Voor round 2 zijn dat
- Iwan Kneuts, journalist P-magazine + Ché
- Dimitri Cuyvers, Bel Car piloot

Er is een mediaprogramma opgesteld en met ingang van heden verschijnen er reportages en verslagen van de BE Drift Series in Autozone.be en diverse andere vooraanstaande media.

JJ motorsport komt af met een volledig ingerichte racetrailer welke van alle gemakken is voorzien. Daarnaast zullen zij voor de nodige entertaiment in de paddock zorgen, want daar staan ze om bekend toen ze nog in de Mini Challenge en BMW Cup actief waren.

BE Drift Series heet dit team van harte welkom!

M-jo
07-06-2006, 13:26
Gentlemen , start your engines !
:applaus: :worship: Fantastisch ! Welkom ! ;)

@ Iwan : breng je P-Girls mee ? :+

joeri M3
07-06-2006, 18:27
mooi,mooi :worship: :worship:

die E36 zijn da ///M3kes?

@ iwan, p-girls zijn altijd welkom in mijnen otoken!zal voorzichtig zijn

Jeroen_M3
07-06-2006, 20:52
Dit team zou wel eens voor een nog grotere stroomversnelling kunnen zorgen voor het driften in België:applaus:
Laat de media maar komen, zolang ze die camera maar niet voor mijn neus houden:+

A.J.
07-06-2006, 21:15
Ik dacht gehoord te hebben dat het om 328 of 325 ging maar weet het niet meer zeker.

BE Drift Series
07-06-2006, 21:38
325i en een 328i, rolllcage, TW suspension, gave kleuren (rood, zwart, zilvergrijs, dikke spoilers)

joeri M3
07-06-2006, 23:20
och ja tis bmw en da is al:drewl:

sorry

Thomaske
08-06-2006, 06:20
Welkom in de driftersgroep JJ

Mvg...

jeanke
09-06-2006, 00:32
Hoi drifters en drift-fans,

leuk om overal het enthousiasme te kunnen lezen en ervaren rond het driften. Op de Autozone-site staat ondertussen de newsletter live; kan je hier even klikken:

http://foto.autozone.be/autodeploy/auto/promo/pag/nl_jjmotorsport_news01.html

Ook in het magazine dat vanaf volgende week in de rekken ligt zal de newsletter worden gepubliceerd In het eerste artikel dat verschijnt leggen we aan de surfers en lezers uit wat driften is. Om onmiddellijk interesse bij de surfers en lezers te wekken, kunnen er drift-taxi ritten gewonnen worden. Tijdens het verdere seizoen zullen we via deze newsletters en rubrieken mee aan de kar helpen duwen om de driftsport van de nodige aandacht te voorzien. We zijn dan ook blij dat Iwan Kneuts kan deelnemen tijdens King of Europe met één van de wagens.

Zoals jullie in de newsletter kunnen lezen zal ook Fred Bouvy achter het stuur kruipen van één van de driftwagens. En we hebben nog wel wat leuke plannen in petto.

Wat de auto's betreft, gaat het effectief om een 325i en een 328i, maar zijn we druk aan het sleutelen om deze om te bouwen naar een drift-setup (KW-ophanging, op gewicht gebracht, hydraulische handrem, enz...). Hopelijk krijgen we alles tijdig toegeleverd en klaar voor King of Europe. Het zal in ieder geval een eerste try-out zijn dat weekend.

Tot dan zullen we hier wel af en toe nog wat nieuwtjes plaatsen en we kijken er al naar uit om samen met jullie voor ambiance te zorgen.

See you

Jeroen_M3
09-06-2006, 23:30
Ambiance zal er zeker niet ontbreken:crazy:
Heb je geen fotokes?

Fille
15-06-2006, 14:54
Nee, foto's hebben we nog niet. We zijn nog volop aan het ombouwen en de wagens moeten kortelings nog bestickerd worden. Zodra de wagens klaar zijn posten we er wel enkele...

Tot binnenkort op Chimay!

Fille
PR & Marketing JJ Motorsport

M-jo
20-06-2006, 20:56
En ? Al iets concreet ?
Benieuwd zijn we wèl !
Aan welke kleur vinden we jullie ?

Alvast véél succes .
Nu begint het wel te korten . :gas:

jeanke
20-06-2006, 23:25
Hebben voor vandaag net gedaan met sleutelen en zullen de komende drie dagen nog wel weten wat te doen. Morgen mag je enkele foto's van ons verwachten. Rolkooien komen vermoedelijk pas donderdag toe. Basis-stickering is reeds gebeurd op 1 wagen. Voor het overige is er nog de montage van de handremmen te voorzien, achterbruggen monteren, schuifdakje dichten enz...:gas:

De kleuren zijn rood, zwart en wit.

Thomaske
21-06-2006, 12:48
Rood, zwart en wit. Ideale kleurencombinatie. Zeker als het zonlicht er mooi opvalt komt zit extra goed uit op de foto's.

Vandaag mijn camera al klaarmaken want vrijdag middag vertrekken we al.

Mvg...

Jeroen_M3
21-06-2006, 19:57
Rood, zwart en wit=de amerikaanse GTR's?:drewl:

jeanke
22-06-2006, 01:06
Hoi iedereen,

omdat ik hier niet zo onmiddellijk terug vond hoe foto's te plaatsen, heb ik m'n avatar maar aangepast met een fotootje uit de werkplaats, status van de wagens vanavond. Morgen terug met een gans team aan de slag. Vermoedelijk zullen we pas zeer laat in de paddock opduiken op vrijdagavond, maar volgens de kalender zijn het momenteel toch de langste dagen van het jaar, dus who cares.

M-jo
29-06-2006, 12:58
En wat zijn de 1ste indrukken van BE Driftseries ?
Is Chimay een beetje meegevallen ?
Prachtige burn-out trouwens . :D

Fille
03-07-2006, 21:29
Verslag van de Drift @ Chimay

Na dus 3 dagen en nachten sleutelen reed ik met de eerste wagen richting Chimay. Daar aangekomen om 02:30 's morgens mocht ik er niet in. Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik op dat moment behoorlijk pissed off was en goesting had om te :fight:. Toch de "oranje nazikes" overtuigd dat ik doodmoe van Brussel kwam en nog eens een toerke terug mocht doen om de P-wagen op te halen...

Uiteindelijk zijn we dan om 07:30 gearriveerd in Chimay en tja... de dag moest nog beginnen...

Het geluk stond - zoals diegene die aanwezig waren wel zullen gemerkt hebben ;) - niet aan onze kant op zaterdag. Eerste run en het gaspedaal bleef hangen, bij de 2de run vloog de motorkap open met gebarsten ruit tot gevolg. Dan de P-wagen maar in orde gebracht en we waren terug op weg.

Het spijtige was dat onze race ervaring iets te hard naar boven kwam: race-banden niet gebruiken voor het driften... De setup van de wagens was goed (is gisteren gebleken in Ciney, waar - met dank - Joep de Kort een mega demo heeft gegeven (meer hierover in een andere thread)) maar de wagen "plakte" letterlijk aan de weg en driften was uitgesloten.

Zondag ruitje vervangen (met dank aan BMW Belien voor de E36 ruit) en van driften is er niet veel in huis gekomen (race-banden). Dan heeft Dimitri maar een ontzettend goeie burnout gegeven die het publiek wel wist te smaken.

Over 2 weken verschijnt het artikel van Iwan Kneuts in P-Magazine dus met zijn allen naar de boekhandel :D !

In het kort: we missen nog ervaring maar zijn ervan overtuigd dat we er binnenkort wel staan! En aan de collega drifters: atmosfeer, vriendschap en zoveel sensatie - daar kunnen ze op de Belcar enkel van dromen! R E S P E C T!