PDA

View Full Version : Klasse1 wagens uitnodigen

Viper GTS-R***
30-06-2006, 19:04
Het was tijdens de BMR in het begin toch even een strijdje tussen de AD Viper, Eurotech Marcos LM600 en ietwat verderop de Stealth B6. Vette's toch wel terug duidelijk 'on-grijpbaar'. Na uitvallen van de Stealth en het mis-uitremmen van Wauters op de Viper (zodat hij de Marcos niet meer heeft teruggezien) was het over met de spanning in Klasse1.
Moest ik nu de RACB of organisatoren van Belcar zijn zou ik buiten verder aanpassen van reglement en het toepassen van strafgewicht nog iets ondernemen tegen de race te Lausitz. Het versturen van uitnodigingen naar mogelijke potentiële GT1/GTA/Klasse1 wagens uit diverse nationale kampioenschappen. En dan in het bijzonder teams die niet zo druk agenda hebben. Wie heb ik in mijn hoofd?
Wieth Racing Ferrari 550's, A-Level Porsche GT2-R, Cor Euser Marcos LM600, Allat Racing Chrysler Viper GTS-R, Autoracing Club Bratislava Chrysler Viper GTS-R, Zwaans Racing Viper GTS-R, Konrad Saleen S7R...
Geen topwagens dus maar wel wagens die spanning kunnen brengen in onze Klasse 1. Oké ook niet direct wagens die de vette's zullen bedrijgen maar dan gaat er zéér stevig gestreden worden voor podiumplaatsen... Probeer hen te overtuigen mee te rijden als guest team in Lausitz, door bv halve prijs aan entry geld te laten betalen... Neem personlijk met hen contact op... er zijn er mischien die het zullen aprecieren dat Belcar in hun zou geïntreseerd zijn... Het is maar een voorstel, realistisch? Laat ik aan de deskundigen... maar in mijn ogen is het doenbaar... maar ik ben ook maar die ene gast van amper 19 :rolleyes:

marcel
30-06-2006, 19:21
da's allemaal leuk en wel, maar het is voor die teams ook niet zo dat ze "zomaar" even een raceke doen om de lokale fans tevreden te stellen he.

Neo-242
30-06-2006, 21:36
Ik ben ook voorstander van dat idee. Ik zou zonder morren het dubbel betalen aan entree als er wat meer topwagens in klasse 1 aan de start zouden komen. Die zullen ze dan inderdaad in het buitenland moeten zoeken. Voor 1 race per jaar zou dit toch mogelijk moeten zijn?
Trouwens, 50% van het Klasse 1 podium was al telkens half Hollands ;)
Hetzelfde geldt voor de andere klasses, want eerlijk is eerlijk, ik ben die oersaaie Porsches nu intussen al meer dan moe gezien, amai:fight: (sorry voor de fans!)

Mark
30-06-2006, 23:11
realistisch? Laat ik aan de deskundigen... maar in mijn ogen is het doenbaar... maar ik ben ook maar die ene gast van amper 19 :rolleyes:

Je kunt 337 uitnodigingen versturen, de respons zal nul zijn. Als je volk wilt trekken moet je werken met startgelden of dik prijzengeld. Beide zijn niet van toepassing op dit moment ;)

Ultieme voorbeeld? Nascar.

Viper GTS-R***
30-06-2006, 23:24
@ Marcel: kijk naar Wieth Racing, zij toonden in het begin van het seizoen wel interesse in Belcar... probeer hen gewoon te overtuigen met bv. 1 x meerijden als guest zonder entry te hoeven te betalen...
@ Mark: A-Level heeft vorig jaar nog een exotish uitstapje gemaakt naar de Spaanse GT om het er 1 race op te nemen tegen de Ferrari 360 Modena van Playteam Sarafree. Waarom zou deze het dan niet eens willen proberen in Belcar? Wie niet probeert .... .... ....

Bv. die Allat Viper GTS-R, heeft 1 x op Spa gereden in Rhino GT.
Was er 1 x 2de en 1 x 1ste dus zal wel goede herrineringen hebben aan ons landje. Neem contact met ze op, feliciteer hen met hun resultaat en bewonder ze. Het is Zweeds team dus niet zo héél ver van Lausitz, nodig hen uit als gastrijden en zeg dat ze geen inschrijvingsgeld hoeven te betalen. 50% kans dat ze komen zou ik zeggen, en mits een goed resultaat zien we ze misschien wel weer terug want Rhino GT is niet meteen een druk programma...