PDA

View Full Version : Modelbouwmeeting - 14 juli 2006 - Thema cafe Wheels in Zolder


Guido
30-06-2006, 21:15
Allez hup, voor de modelbouw desperados onder ons, de al o zo lang beloofde zomermeeting!!

Op de voorlopige agenda staan:

- Modelbouwevenementen 2de jaarhelft
- Modelbouw in de praktijk (demo): decanteren van spraycans (by Dominique), andere topics -> graag jullie wensen toevoegen
- Bespreken modellen
- Varia

Voor de demo's graag jullie eigen materiaal meebrengen. ;)

Ah ja, waar, wanneer en om hoe laat?

Thema café Wheels
Vrijdag 14-jul-2006 dus
Starten doen we om 20.00

Kunnen jullie, zoals gewoonlijk, jullie deelname hier bevestigen? Alvast bedankt en tot dan. :bye:

Danny
30-06-2006, 21:47
Kom waarschijnlijk ook ,niet 100% zeker
groetjes Danny

Pat
30-06-2006, 23:43
Zet mij maar op de lijst !

Dominique
30-06-2006, 23:49
Zoals eerder al beloofd: ik zal er zijn (mèt spraycan).

Big attack
01-07-2006, 14:16
Zal er waarschijnlijk ook zijn,
Met de kits voor Gulfclk.
Vraagje; gaat er volgend weekend iemand naar de opendeurdagen bij "Sturmtiger" modelbouw.

Nismo
01-07-2006, 17:41
Normaal gezien kom ik ook langs na het werk, zo rond 21u15 à 21u30.


Zal er waarschijnlijk ook zijn,
Met de kits voor Gulfclk.
Vraagje; gaat er volgend weekend iemand naar de opendeurdagen bij "Sturmtiger" modelbouw.

Ik ga volgend weekend eens een kijkje nemen bij Luc Sturm, maar ik weet nog op welke dag.

Guido
01-07-2006, 17:59
Zal er waarschijnlijk ook zijn,
Met de kits voor Gulfclk.
Vraagje; gaat er volgend weekend iemand naar de opendeurdagen bij "Sturmtiger" modelbouw.

Waarschijnlijk wel. Laat maar weten wanneer, dan kunnen we misschien iets afspreken.

Gulfie
02-07-2006, 18:01
Jep ... present voor de meeting!

Laten we iets afspreken om naar Luc te gaan... een delegatie is altijd leuk.

Big attack
04-07-2006, 12:53
Kan zaterdag ganse dag, zondag niet.

Flame
04-07-2006, 21:44
IK kom ook

Sennake
04-07-2006, 22:26
Op het moment dat de datum bekend werd kon ik nog komen, ondertussen ben ik door mijn broer uitgenodigd op een familiebarbecue en zal ik dus forfait moeten geven. Ik heb nog geprobeerd om de bbq te verplaatsen maar dan moest ik de ganse familie overtuigen, en iedereen had zich al zowat vrijgemaakt die dag, dus heb ik het maar zo gelaten.

Dus ga ik WEER het decanteren van spuitbusverf moeten missen :fight:

In elk geval : have fun guys!

Nismo
04-07-2006, 23:05
Normaal gezien kom ik ook langs na het werk, zo rond 21u15 à 21u30.


Het is de laatste werkdag voor de vakantie en we hebben allemaal een 1/2dag verlof.
Dus kan ik eindelijk eens op tijd langskomen.(normaal gezien) ;)

Guido
04-07-2006, 23:20
Op het moment dat de datum bekend werd kon ik nog komen, ondertussen ben ik door mijn broer uitgenodigd op een familiebarbecue en zal ik dus forfait moeten geven. Ik heb nog geprobeerd om de bbq te verplaatsen maar dan moest ik de ganse familie overtuigen, en iedereen had zich al zowat vrijgemaakt die dag, dus heb ik het maar zo gelaten.

Dus ga ik WEER het decanteren van spuitbusverf moeten missen :fight:

In elk geval : have fun guys!

Moeten ze de bbq maar organiseren bij Wheels. Kunnen zij lekker bbq'en, en kunt gij mee naar de meeting komen. Zullen wij wel mee ervoor zorgen dat alles opgeraakt. Neen? :D :+

Pat
05-07-2006, 20:49
Als mohammed niet naar de berg kan komen ...

HiiiiiiiiHaaaaaaaaaa !

Vrijdag BBQ bij de Guy ! :eek: :applaus: :worship: :drewl:

Dominique
05-07-2006, 21:37
Dus ga ik WEER het decanteren van spuitbusverf moeten missen :fight:

In ruil voor een steakske, een pens en een sateeke wil ik u wel een privé-demo geven :D

Sennake
05-07-2006, 23:31
In ruil voor een steakske, een pens en een sateeke wil ik u wel een privé-demo geven :D

Helahola, het Nationaal Volkslied luidt anders wel "voor worst, brochette of voor steak" ! De juiste benamingen gebruiken eh ;)

Pat
06-07-2006, 19:14
Man, man, man, wat is da hier allemaal voor gezever !

Het is soocis en niet pens of worst !!! :no:

Dat weet nu toch iedereen zeker.
Vrijdag eten we soocissen bij Sennake, voila ...:drewl:

Dominique
06-07-2006, 20:31
Helahola, het Nationaal Volkslied luidt anders wel "voor worst, brochette of voor steak" ! De juiste benamingen gebruiken eh ;)
Hoe? Nationaal Volkslied? Was dat niet "Viva bomma, pataaten me socissen"?
Een mens kan er sommige dagen toch nog al eens naast zitten, he?

Nismo
06-07-2006, 20:47
Hoe? Nationaal Volkslied? Was dat niet "Viva bomma, pataaten me socissen"?
Een mens kan er sommige dagen toch nog al eens naast zitten, he?

Sommigen hebben duidelijk veel last van de warmte, zeker:+ en ik die dacht dat ons volkslied als volgt ging; Wat zulle we drinke 7 dagen lang, wat ......

Moeten we nu bestek meenemen of eten we met ons vingers :p

Gulfie
06-07-2006, 21:08
Weet ge ... bottom line zal toch wel zijn ... de Guy met z'n knien onder tafel, en wij nog eens smeken aan Huudo om zijn verhaal van de sleutels en Renaissance nog eens te vertellen ... :+

Guido
07-07-2006, 01:30
Weet ge ... bottom line zal toch wel zijn ... de Guy met z'n knien onder tafel, en wij nog eens smeken aan Huudo om zijn verhaal van de sleutels en Renaissance nog eens te vertellen ... :+

Ik denk dat ik nog een uitnodiging in de bus ga krijgen in de loop van de week voor een feestje diezelfde avond, waar ik absoluut niet onderuit zal kunnen... :D :D :+

Pascal
08-07-2006, 00:56
"Viva bomma, pataaten me socissen"?

Heeft TC-Matic ons volkslied geschreven ????

C U

BSmodels
09-07-2006, 17:24
Ik zal er ook zijn.
Zal pas ten vroegste tegen 21.00u zijn want moet tot 20.00u werken



Is er eigenlijk een dessert voorzien?

Dominique
09-07-2006, 18:26
Is er eigenlijk een dessert voorzien?
Nee, maar niets houd u tegen om een lekkere vlaai mee te brengen. :D

Dragonfly
10-07-2006, 22:59
Normaal zal ik er ook zijn ;)

Sennake
10-07-2006, 23:13
Ik heb vandaag gehoord dat onze familiebarbecue al om 14.00 uur begint. De kans is dus niet onbestaande dat ik op de latere avond langs Wheels passeer. Beloven kan ik niets, maar ik denk wel dat het gaat lukken...

Guido
11-07-2006, 09:37
Ik heb vandaag gehoord dat onze familiebarbecue al om 14.00 uur begint. De kans is dus niet onbestaande dat ik op de latere avond langs Wheels passeer. Beloven kan ik niets, maar ik denk wel dat het gaat lukken...

Ge weet, de laatste geeft een rondje he. :+

commanderke
11-07-2006, 19:32
Ik kom normaal ook wel is af

greetz.

Walter
11-07-2006, 20:35
Ik zal normaal ook komen,hoe meer volk hoe beter.
WALTER

BMW M5 ...Kraftbayer!

HHugo
13-07-2006, 22:58
Ik zal er deze keer niet bij zijn.
Tot de volgende meeting dan maar!

Guido
13-07-2006, 23:03
Ik zal er deze keer niet bij zijn.
Tot de volgende meeting dan maar!

Geen probleem. Het gaat "maar" om een zomermeetingkje, dus als het goed weer blijft - en daar ziet het wel naar uit - kunnen we misschien wel buiten zitten. :cool: Decanteren enz. is misschien sowieso wel geschikter buiten. Fijne vakantie alleszins! ;)

Tom21
14-07-2006, 13:52
Ik ga er vanavond hellaas weer niet geraken! Guy zou je mijn bestelling kunnen doorsturen dan? Dan stort ik het geld op je rekening zodra ik weet hoeveel het is.

Tom

Sennake
14-07-2006, 15:36
Ik ga er vanavond hellaas weer niet geraken! Guy zou je mijn bestelling kunnen doorsturen dan? Dan stort ik het geld op je rekening zodra ik weet hoeveel het is.

Tom

Dat is te laat hoor. Huudo heeft het pakket nu en brengt het vanavond mee naar Zolder.

Tom21
14-07-2006, 17:23
Damn! Dan zou ik daar toch moeten kunnen geraken? Anders bel ik Nismo, of hij het mij niet kan meebrengen...

Tom

Guido
14-07-2006, 19:07
Damn! Dan zou ik daar toch moeten kunnen geraken?

Tom

:confused:

Uiteraard. Wij zijn het soort dat iets afspreekt en zich daar dan ook vaak aan houdt. ;)

Ge ziet maar, anders laat je me het adres maar weten, dan breng ik het wel naar de post. Betalen kan je alsnog aan Guy. De transportkosten regelen wij dan wel onderling. Misschien de volgende keer gewoon in BE bestellen? :D :D

Tom21
14-07-2006, 21:46
Ik hou me er ook normaal aan als ik iets afspreek hoor...Maar met dat huis hier, er komt altijd wel iets tussen. Nismo (Johny) neemt de doos voor mij mee. Dan ga ik ze wel bij hem ophalen.
Sorry voor het ongemak :o

Tom

Big attack
15-07-2006, 12:24
Jaa de mannen, het was weer leuk gisteren.weer heel wat gelachen.
Gezellig op het terras met een paar pintjes ( en later, warme koffie ).
Ook toch weer wat bij geleerd, na de "demonstratie" by Dominique over het canteren van spuitbussen.
Dus zoals altijd, de afwezigen ............
Hier de Foto's

BSmodels
15-07-2006, 16:21
inderdaad plezante bedoening
geweldige reisverhalen gehoord :eek:



Ook toch weer wat bij geleerd.....


ook, vooral dat laatste halfuur op de parking :D :D :D :D :D

tot de volgende

Nismo
15-07-2006, 23:54
Allé, het was wéér ne plezante avond die zo als altijd vééééél te vlug voorbij was. :p

Maar toch vraag ik mij nog steeds af waar die ene paddocker zat die toch nog zo graag eens samenkwam, ook al was het maar om een pintje te drinken.:D :D :D

Wat ik van Dominique zijne demo heb onthouden, ALTIJD je spuitbus van je weg richten. :+

En Tom21 is zijn pakketje ook al komen afhalen.

Juha
16-07-2006, 01:00
Wat ik van Dominique zijne demo heb onthouden, ALTIJD je spuitbus van je weg richten. :+
Dan hang je nog altijd MAAR vol tot aan je arm. :+

Dominique
16-07-2006, 10:34
Wat ik van Dominique zijne demo heb onthouden, ALTIJD je spuitbus van je weg richten. :+

Inderdaad. Er zat dan ook genoeg volk om op te richten, dus geen probleem :D

Tom21
16-07-2006, 13:55
Yep, pakje staat al veilig in de kast, bij de andere 10 nog te bouwen motoren en een hoop auto's.
Huudo en Guy bedankt. En nismo ook natuurlijk!
Volgende keer zal ik zeker proberen aanwezig te zijn. Want ik hoorde van Nismo dat Huudo mij wel wou ontmoeten :D

Tom

scoobyfreak
17-07-2006, 00:46
en nismo heeft heel de avond bij diene witte skyline gezeten zeker op de achtergrond?:D

MFahrer
17-07-2006, 09:29
Het ziet er op de foto's weer een toffe bedoening uit! Kon er jammergenoeg niet bijzijn... en de decanteersessie had ik nochtans graag bijgewoond... De "pintendrink sessie" uiteraard ook...

G.

Gulfie
17-07-2006, 14:10
Het ziet er op de foto's weer een toffe bedoening uit! Kon er jammergenoeg niet bijzijn... en de decanteersessie had ik nochtans graag bijgewoond... De "pintendrink sessie" uiteraard ook...

G.
Spijtig ... ik had uw carrosserie en de timingbrug ook bij.

MFahrer
17-07-2006, 14:31
@ Gulfclk:

Kweet het... ik had graag de Lister in ontvangst genomen! Maar het hing van het moment zelf af of ik kon er kon bijzijn, daarom had ik op voorhand ook niets laten weten.

Toch bedankt!

Volgende meeting ben ik er zeker bij!

G.

Jimbo
18-07-2006, 18:38
...Maar met dat huis hier, er komt altijd wel iets tussen...
I feel your pain...

Ik ben nog maar de plannen aan het tekenen, laat staan dat ik al aannemers e.d. aan het aflopen ben, en toch schiet het modelbouwen (nu ja, restaureren voor hen die mijn titanenwerkje nog herinneren ;)) en de bjihorende meetings er al over. Dat gaat nog wat geven eens de eerste steenlegging eraan komt...

Het staat in alle geval vast dat ik in een volgend leven gewoon ga huren :D.

Hopelijk kan ik een van de komende meetings alsnog meepikken,
Jimbo.

Nismo
18-07-2006, 21:47
en nismo heeft heel de avond bij diene witte skyline gezeten zeker op de achtergrond?:D

Toch niet maar het blijft toch een pracht-maschien om naar te kijken. :+
Volgende keer misschien ook eens overwegen om eens langs te komen, dan kan ook jij dit voertuig eens van kortbij bekijken. ;)