View Full Version : gewoon een vraagje
Ferrari Forever
26-05-2001, 21:08
Gasten,
Gewoon een vraagje : hoe kan ik mijn 'status' (oei groot woord) van junior member veranderen in guest of member of zo ? Gebeurt dat automatisch na verloop van tijd en afhankelijk van hoe vaak je hier bent of zo ? Want als 'junior member' voel ik mij wel behoorlijk een groentje :) (al was ik ooit één van de pioniers op de pits ).
Wel Ferrari Forever, naarmate het aantal posts verandert je status. (junior member,member,senior member,...)
We hebben 4 admins: de zogenaamde 'leiders' van depaddock.eu, zijnde Oneliner,Sennake,Airco en ikzelf. Die hebben dan ook administrator onder hun nick staan.
Dan zijn er nog de moderators.
Moderators houden dan weer hun forums in de gaten.
En al de rest zijn members zoals jij :D
BTW: Het zit hier vol oudgedienden van de pits dus ge zij zekers nie alleen :D
Ferrari Forever
26-05-2001, 21:46
Dan zal ik mijn aantal posts maar wat opdrijven zeker ?
Ik ben de laatste paar maanden bijzonder weinig op de pits geweest, enerzijds omdat ik het nogal druk had met mijn website (over Ferrari natuurlijk, of wat had je gedacht) en anderzijds omdat de sfeer totaal verziekt was door jullie-weten-wel-wie en zijn alter ego's.
Ik wil maar zeggen, mooi initiatief, en waar ik kan zal ik zeker reclame maken voor deze site. Ik ga trouwens meteen beginnen met een link op mijn eigen site naar jullie te maken.
that's the spirit ! :D
thnx ;)
En hoeveel posts hebt ge nodig om een hogere status te verkrijgen?
Werner333
28-05-2001, 20:16
Nog een beetje meer Yves..:D :D :D
Oneliner
28-05-2001, 20:54
ge zijt al gene junior member meer, mor al gewoon member :)
Kben ondertussen al goe opweg om senior member te worre.
Als er hier ene "senior" member is benne kik het toch wel zeker :D :D :D
Nie qua aantal posts, maar qua leeftijd dan LOL
In feite qua posts ook.. :)
Moete gij just zeggen lol!
Ferrari Forever
04-06-2001, 12:05
Guy is de ouderdomsdeken van de paddock
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.