PDA

View Full Version : De diepgang van Schumacher, let op........ondiep water.

Mark
02-07-2006, 22:42
Wat betreft die Schumacher, zojuist een interview gelezen op indystar.com......de kerel heeft de diepgang van een platbodem.

Q: Did you happen to see the end of this year's Indianapolis 500?
A: "No, when was this?"
Q: During your Monaco race weekend. Two Andrettis had a chance to win. Marco Andretti passed his father, Michael, for the lead but was then passed by Sam Hornish Jr. off the final corner.
A: "Are you joking? I've heard of (Marco); I thought Michael quit. So they were second and third? That would have been a great story."
indystar.com (http://www.indystar.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060701/SPORTS01/607010421/1052)

Elk nadeel heeft zijn voordeel, goede kans dat we Schumi nooit meer terugzien achter een stuurtje na zijn pensioen in 2007, 2008 of wanneer dan ook.

Q: Do you think you will race in another series after F-1, like the German-based sports car series, DTM? Or even Le Mans?
A: "Le Mans was a big thing, and I was thinking I might give that a try. But much of the things are too dangerous. Sports cars, or saloon cars, are not in my world."

Jammer dat zo'n groot coureur zich niet in andere takken van sport wil bewijzen. Het is geen ijzervreter zoals we die kennen uit de jaren '60, '70 of '80. Aan de andere kant, zo'n fletse persoonlijkheid zal ik gauw vergeten zijn ;)

student
02-07-2006, 23:41
ik merk daar toch enige subjectiviteit :D

Mario
03-07-2006, 08:54
Ik ben geen Schumacher-fan, maar kan me niet van de indruk ontdoen dat als Raikkonen zo antwoordt, velen dat tof vinden (ikzelf ook trouwens, het is verfrissend iemand te hebben die (een beetje) lak heeft aan pr-gedoe en als hij het doet, is het om te lachen.

Schumacher is mogelijk geen groot licht buiten het autosportgebeuren (geen idee, heb hem nooit aangesproken over de Kantiaanse imperatief), maar dat geldt voor 90 % van de autosportpiloten (en motorsporters en vermoedelijk (professionele) sportmensen in het algemeen).

Gèrre
03-07-2006, 11:17
Ik weet niet wat ik er van moet vinden, maar ik zal niet ongelukkig zijn als we van Schumacher binnen een bepaalde tijd niets meer horen. Zijn prestaties bij Ferrari zullen wel nooit vergeten worden, maar zijn manier van doen buiten de wagen willen we maar al te rap vergeten, ik toch allesinds.