PDA

View Full Version : Tsjoen zonder sponsors?


flugel
09-01-2002, 22:34
Belgisch kampioen Pieter Tsjoen (toch één van die beloftevolle mannen in het rally wereldje) dreigt volgend seizoen maar weinig aan de bak te komen, de enkele WK proeven die hij wou rijden komen op de helling te staan, zelfs een deelname aan het volledig Belgisch kampioenschap is onzeker dit allemaal door een gebrek aan sponsoring, wel zou hij proberen Ieper te rijden met een gehuurde competitieve wagen, wordt vervolgd...

Bart.Vandecavey
10-01-2002, 09:59
Met dank aan het verbod op tabaksreclame!

airco
10-01-2002, 11:49
langs den ene kant weet ik dat het komt door dat tabaksreclame nimmer mag,

langs den andere kant, is het eigenlijk veel triestiger dat geen enkele andere industrietak bereid is tot sponsoring.

airco

Bart
10-01-2002, 16:33
Hoezo "Met dank aan het verbod op tabaksreclame!". Hij werd toch gesponserd door vergokan, het bedrijf van zijn neef ?! en toch niet door een tabaksfirma...

of waren er plannen in die richting die niet doorgaan ?

flugel
10-01-2002, 19:11
Totalfina-elf zetten de sponsoring volledig stop, en Toyota spitst zich uitsluitend toe op formule 1. Eventueel biedt Peugeot België een uitkomst maar hij hoorde al een maand niks meer uit die hoek.

Samenvattingske uit Het Volk van 7 januari (editie waas)

Pascal
11-01-2002, 00:46
Vandaag gelezen in HLN : Tsjoen ligt onder contract bij COLSOUL en heeft een programma voor 5 WK wedstrijden met een MITSUBISHI. Ben effe vergeten voor welke wedstrijden maar ik dacht dat de Rally van Australië er zeker bijzat.

Ik denk dat Tsjoen dezelfde Rally's in het WK zal rijden als de gebroeders COLSOUL.

Hij zal zeker NIET aantreden in de Rally van Ieper. Dat vond Tsjoen jammer. Over andere Belgische rally's was er nog geen zekerheid.

C U

Bart
11-01-2002, 10:55
Dat zal dan misschien met een mitsubishi mini gr A zijn ??

Of terug met een gewone gr N wagen ??

Kurttigerracing
18-01-2002, 09:38
Gisteren no bevestigd op de Titanic vergadering, Tsjoen rijdt 5 WK wedstrijden groep N mogelijks is hij er in Zweden al bij. Met een Colsoul mitsu.

Rallyloverke
18-01-2002, 09:56
Titanic? Het team uit Kasterlee? Waar Marc Van De Put (Rallycross) bij is? Weet jij wat er met zijn wagen gaat gebeuren?