PDA

View Full Version : Waar idiaal foto's nemen?

tuneboy
11-07-2006, 19:11
Waar kan je idiaal foto's nemen? Ik weet al wel dat gans francorchamps één groot Foto paradijs is. Maar zou toch graag enkele leuke ervaringen te horen krijgen. Ben eens benieuwd

Grig-O
11-07-2006, 20:45
Voor het rechte stuk richting de dubbele linkse sta je heel hoog en kan je
mooie foto's maken

Guido
11-07-2006, 21:09
Als je naar de 24u gaat, lijkt het me aangewezen dat je het hele circuit eens afstapt en zelf op "onderzoek" uittrekt. Je hebt immers toch tijd genoeg.
Dat is natuurlijk niet het antwoord dat je verwacht, maar volgens mij kan iedereen wel zeggen, ik vind het daar goed, en ikke ginder, maar uiteindelijk zal je toch zelf door de lens moeten kijken, uitmaken of het een mooie foto oplevert en dan op het knopje drukken. De licht-situaties (ochtend, middag, avond, nacht) zijn immers ook bepalend of een bepaalde locatie al dan niet geschikt is om op dat ogenblik een foto te maken. Het kan immers zijn dat je ergens staat en het een minder goede foto oplevert, maar als je 4 uur later daar terugkeert, het wel een mooite foto oplevert.

Het amusement in ieder geval.

Yvonne
11-07-2006, 21:54
Als je naar de 24u gaat, lijkt het me aangewezen dat je het hele circuit eens afstapt en zelf op "onderzoek" uittrekt. Je hebt immers toch tijd genoeg.

Inderdaad op eigen kracht alles onderzoeken is leuker. Tip is misschien...tegen de rijrichting in lopen. Dus vanaf Le Source, via de Busstop, naar Blanchimont en zo verder.

Maar geniet en kijk wat je ondekt met je camera langs de baan :)

tuneboy
12-07-2006, 00:13
Ja idd tijd genoeg om zelfs meerdere keren het circuit rond te gaan, zal een ware zoektocht worden maar des te meer plezier datje er aan beleeft :) en wie weet levert het toch wel mooie plaatjes op! Alvast bedankt iedereen

Belle
12-07-2006, 00:21
Bruxelles is ook een aanrader. Is tevens handig voor de mensen die niet al te veel zoom hebben, je bent namelijk niet zo veraf.
Meestal start ik vanaf Eau Rouge en doe zo de volledige tour om langs de Busstop terug te keren.

Grig-O
13-07-2006, 00:12
Asolute aanrader natuurlijk: bovenop de Raidillon fotograferen naar beneden...