PDA

View Full Version : Speed & Technology - 16 & 17 september 2006 met DePaddock deelname


Guido
13-07-2006, 23:37
Net zoals vorig jaar, zal dit jaar midden september in het Industrion, Kerkrade (NL), en dit voor de 2de keer, een tentoonstelling gehouden worden rond the thema Snelheid, racen en techniek.

In het weekend van 16 en 17 september organiseert Industrion het evenement "Speed & Technology" over racen, snelheid en techniek. Diverse partijen uit de racerij, rallywereld, quads, karting en andere snelheidssporten laten de bezoekers beleven wat er allemaal bij komt kijken om in deze takken van sport topprestaties te behalen. Een unieke mogelijkheid om een kijkje achter de schermen te nemen. Voor meer informatie, kijk op: www.race-event.com


Info via www.industrion.nl

En ook net zoals tijdens de eerste editie zal DePaddock Modelbouw meedoen aan de tentoonstelling. Hebben alvast hun deelname en bereidheid om modellen tentoon te stellen gegeven:
- Huudo
- Sennake
- gulfclk

Voor het tentoonstellen van de modellen, werden er vorig jaar door de organisatie, enkele solide vitrinekasten ter beschikking gesteld. We gaan ervan uit dat het dit jaar niet anders zal zijn, maar we wachten nog even op een formele bevestiging.

Als er nog kandidaten zijn om mee te gaan, dan kunnen jullie dat hier melden. ;)

Nismo
14-07-2006, 00:17
Jammer maar helaas, ik sta op 17-09-2006 op de beurs van KMK Geel.

Guido
14-07-2006, 19:12
Jammer maar helaas, ik sta op 17-09-2006 op de beurs van KMK Geel.

Ik sta toch liever tussen de echte racewagens. :D

Doe ze de groeten en vergeet achteraf niet een paar foto's te posten. Kunnen we zien wat we gemist hebben. ;)


De link, voor meer info over het evenement zelf, werkt ondertussen weer.

www.race-event.com

Guido
09-09-2006, 23:42
Hoe zit het met onze deelname aan deze beurs?

Wel, niet zo goed eigenlijk. Door een miscommunicatie, er kwam immers geen nieuws op onze mail, waren Sennake en ikzelf, mede ook omdat we de datum daardoor wat uit het oog waren verloren, in de veronderstelling dat het voor ons niet zou doorgaan.

Komt er afgelopen week toch nog de vraag hoe het nu zat. Hebben we beide in de agenda's gekeken en bleek dat we beide ondertussen al andere plannen hadden die niet meer konden herzet worden (weekendtrip en sportactiviteit).

We hebben dus :frusty: verstek moeten laten gaan, maar ons ook al onmiddellijk kandidaat gesteld voor een eventuele volgende editie. :)

Eindigt dus op een valse noot, maar wel met de vastberadenheid om volgend jaar beter te doen!

Nismo
10-09-2006, 21:57
Nu de deelname aan Speed and Technology niet doorgaat, hoop ik dat er misschien Paddockers zijn die een bezoekje overwegen aan KMK te Mol.