PDA

View Full Version : loonbriefje Schumacher


Ferrari Forever
26-05-2001, 21:56
Schumacher zou met zijn contractverlenging opnieuw een een kleine loonsverhoging van zo'n 3,5 miljoen dollar per jaar krijgen. De brave man zou daarmee nu tussen de 70 en 80 miljoen dollar (inclusief zijn inkomsten uit merchandising e.d.) per jaar binnenrijven.
Ik weet niet hoe hoog de dollar genoteerd staat maar volgens mij is dat toch belachelijk veel geld.
Ik ben nu al een tijdje op zoek op het net omdat ik graag een vergelijking zou maken met de loonbriefjes van de andere rijders om die dan op mijn site te zetten. Iemand een idee of URL ?

airco
26-05-2001, 22:47
Hakkinnen zou momenteel aan een salaris van 500 miljoen BEF per jaar werken (exclusief merchandising natuurlijk).

Bovendien is ook geweten dat Villeneuve als hij een nieuw contract tekent 790 Miljoen per jaar zou willen verdienen!!!

airco

Mark
26-05-2001, 23:55
Als schumi dit jaar wereldkampioen wordt, dan zit ie volgend jaar gewoon bij Toyota met een blanco cheque...............

Gedurfde uitspraak, maar ik durf hem aan..........

greetz
Mark

Finish
27-05-2001, 00:06
Inderdaad gewaagd, maar dan moet hij zich eerst vrijkopen uit z'n contract met Ferrari én gaat hij naar een team dat totaal geen zekerheid heeft wat betreft competitiviteit (moeilijk woord :D)

En wat gebeurt er dan met Ross Brawn, Schumacher's rechterhand ? En Napoleon Jean Todt ?

airco
27-05-2001, 00:51
nee!!! Met alle wil van de wereld, maar die uitspraak geloof ik nie echt zene!!!

Laat nog staan dat hij geinteresseerd zou zijn!!! Vergeet dan niet dat hij bij Toyota veel PR-activiteiten zou moeten doen he!!! en dit is niet echt waar schumi op zit te wachten zene!! Bovendien heeft Schumi momenteel alles wat zijn hartje begeert bij Ferrari!! En me blanco check of zonder!!! die paar 100 miljoen meer of minder zal het verschil niet maken zene!!

Bovendien zal Toyota hoe dan ook een inloop-periode moeten meemaken, net zoals BAR enkele jaren terug!!!

Dit is niet echt wat Schumi wilt zene!!

airco

TiBo
27-05-2001, 09:48
Toch zullen er in het contract van Schumacher de nodige clausules zitten. Ik kan mij best voorstellen dat hij bijvoorbeeld na het behalen van een vijfde titel ermee stopt, .... hoe lang zijn contract ook moge lopen bij Ferrari!

Werner333
27-05-2001, 11:10
Hopelijk pakt hij snel die 5de titel.
En dan kan hij gaan werken aan Le Mans.
Ongeacht wat je denkt over Schummi, hij is de enige die Ferrari ertoe kan overhalen om weer een prototype te gaan bouwen om in Le Mans te racen. En die overwinning staat nog op zijn verlanglijstje.

Sennake
27-05-2001, 12:35
Wow, mannekes, 5de titel???????
Dat hij eerst eens probeert die 4de te halen, want dat lijkt hier voor iedereen zo evident???
En dan een 5de?????
Het wordt elk jaar moeilijker dank zij de concurrentie die moordend snel op komt zetten...
Montoyaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

airco
27-05-2001, 12:47
sennake heeft er echt vertrouwen in jom!!!

tis nen echt fanatieke montoya dude geworden!!!

airco

Sennake
27-05-2001, 12:53
Ja, dat is waar Airco, voor mij is hij DE rising star!!
Als ik er neffe zit zal ik dat ook toegeven zelle :-)
Maar ik denk nie dak er ver neffe zit :-)))

airco
27-05-2001, 12:57
mja, slecht zal em zekers nie zijn!!!

mor kheb toch nog mijn bedenkingen!!! moja the future zal uitwijzen whois right and whois wrong!!

airco

Oneliner
27-05-2001, 13:28
als BMW volgend jaar supertop is als ferrari en mclaren dees jaar, dan wordt montoya binnen dit en 2 jaar WK

yvdp
27-05-2001, 20:53
Ik ben daar toch nog ni zo zeker van ze Oneliner. Da is nu wel een supertalent, maar er zijn er nog andere ook. Zie maar naar Alonso(zal wel geen wk worden me Minardi) en we mogen zeker Raikkonen ook ni vergeten. Het zou kunne da Montoya wk wordt binnen 2 jaar, maar tzal toch moeilijk worre. Vooral als Schumi en Coulthard nog een paar jaar blijve meebolle.

Oneliner
27-05-2001, 21:03
kzeg toch: ALS BMW TOP WORDT VOLGEND JAAR.... => kverwacht idd minardi volgend jaar ni aan de top

yvdp
31-05-2001, 17:49
Volgens mij blijft Motoya zelfs ni bij BMW als zijn contract is afgelopen. Vooral nu ni. Hij heeft nog maar ene keer uitgerede. Den otto is nog ni betrouwbaar genoeg. Volgend jaar misschien. We zullen moeten afwachte.

Oneliner
31-05-2001, 20:09
ge spreekt uw eigen tegen, omdat ge in ee nandere post zei dat button williams zou moeten verlaten, en nu beweert ge da nmontoya zen eigen nog moet gaan bewijzen

yvdp
31-05-2001, 20:45
Ik zei da Button zou moeten weggaan omdat team da misschien zou wille. En ook omda die andere 2 meer talent hebbe. ;)

airco
31-05-2001, 22:35
effie deze fijne opmerking!!!

vorig jaar werd er moord en brand geschreeuwd dat Button de nieuwe Schumi zou worden!! Een nooit gezien supertalent volgens velen!! En we waren allemaal onder den indruk!!!

Nu een jaar later:

Button zit weg te kwijnen bij Benetton!!

dus aan alle voorspellers:
Ja het zijn goei piloten (Raikonnen en Montoya en waarom niet ook Alonso!! en als we zo beginnen noem ik nog half het veld erbij!!! Bekijk alles een ietsje langer, en trek dan je conclusies!!!

airco

Oneliner
31-05-2001, 22:55
Kzegget, zet Schumacher in ne benetton of ne minardi, en die gaat ook geen races meer winnen ofzo zenne....

Dus allezja, die jongen heeft talent (zoals iedereen in de formule 1) mor als ge nen auto hebt die vooruit gaat.....

Ferrari Forever
01-06-2001, 19:39
T zou natuurlijk wel leuk zijn om het hele veld eens een volledig seizoen in een identieke Ferrari of Mclaren te zien racen. Dan zou je kunnen zien wie het van de auto moet hebben en wie van zijn talent

Finish
01-06-2001, 21:42
Schumacher in een Minardi ? Hmm...die zie ik soms nog heel toevallig een puntje pakken. Stel voor: Monaco vorige week, Alonso reed daar een tijd 9des...

Of overdrijf ik nu gewoon wat ?...kweenie :)

Ferrari Forever
03-06-2001, 00:39
Ik twijfel er niet aan dat het niet zo heel lang meer zal duren vooraleer Montoya zijn eerste wereldtitel binnenhaalt. En dat zal dan wel ten koste zijn van Schumacher. Montoya heeft dit jaar nog niet het geluk aan zijn kant gehad , maar als het eenmaal een beetje begint te lopen, dan zal het waarschijnlijk wel niet bij een enkele titel blijven.

Ferrari Forever
03-06-2001, 01:31
bye gasten , ik ga nu nog eens ferm starten. Tot morgen !!!!

Ferrari Forever
03-06-2001, 01:33
even mijn aantal posts checken . ZOu nu 14 moeten zijn